Jump to content

Ремонт на трети Стоп Авант


denyych

Recommended Posts

Приятел ме помоли да му погледна стопа ,дали мога да го съживя или да приготвя 100 + лева и да си поръчва нов .

Стопа не свети и при натискане на спирачки дава грешка на таблото , за съжаление нямам снимки от демонтажа ,щеше да е хубаво а и доста полезно.

1. Ето го  въпросния стоп свален .037000775-big.jpg

037000776-big.jpg

2 .Доста се чудих как да отворя защото е залепен яко ,реших да режа с шлифовалката от едната страна по цялата дължина между двата материала  ,а от другата да го счупя ,защото като го счупя от единия край после ще мога да го залепя точно и от рязаната страна да допълня с лепило да мога попълня фугата която е получена  от диска на шлифовалката .037000778-big.jpg

037000779-big.jpg

 

3. Като отрязах от едната страна започнах да напъвам внимателно и стопа взе да се пропуква точно между двата материала на спойката.

037000780-big.jpg037000781-big.jpg037000782-big.jpg

 

4.Следва сваляне на стъклото което разсейва светлината .

Подпъхва се нещо плоско между корпуса разсейващото стъкло и се напъва леко, излезе доста лесно.

037000785-big.jpg

 

037000784-big.jpg

 

037000786-big.jpg

 

5.Ето я и платката с диодите  ,тя се вади малко по сложно пъха се нещо плоско под платката (аз ползва ножче) от долната страна в някой от отворите  на корпуса , и се напъва леко в същото време натискате с нещо друго зъбчетата, които държат платката .

037000787-big.jpg037000788-big.jpg037000789-big.jpg037000790-big.jpg037000791-big.jpg

 

6. Ето и проблема на стопа корозирали спойки .

 

037000792-big.jpg

 

037000793-big.jpg

7. Вадим Велера (поялника) и започваме разпояване на проблемните спойка почистване на стария тинол и презапояване с нов ,нямам снимки от манипулацията с поялника но тя е тривиална няма какво ново да ви покажа там.

037000794-big.jpg

 

8. Вече оправени спойките .037000795-big.jpg

 

037000796-big.jpg037000797-big.jpg 

9. О чудото стана и стопа светна .037000798-big.jpg

 

10. Ето и причината за проблема с спойките ,задържане на вода  в тази област на стопа която е довела до проблема .

Всъщност проблема е в старото уплътнение   това няма да го коментирам .

Мисля че намерих някакво решение което според мен значително ще удължи живота на стопа.037000799-big.jpg037000800-big.jpg

 

Направих малка дупка за да може водата да не се задържа там.037000801-big.jpg037000802-big.jpg

 

11.Измих всички пластмаси  основно за да свети добре стопа ,а и да махна стружките от рязането, преди да започна сглобяването  обрах всички "мустачета" стърчащи от пластмасата. 037000803-big.jpg

 

12. Червеното стъкло го захванах с свински опашки от средата към краищата  позиционирах го точно на място и тогава започнах да го лепя.

 

037000804-big.jpg

 

13.Ето и крайния резултат

037000805-big.jpg037000943-big.jpg

 

14. На мястото на уплътнението при монтажа моя приятел е ползвал  някакво силиконово двойно залепящо на 3м ,времето ще покаже колко добре сме се справили .

037000995-big.jpg

 

037000996-big.jpg

 

Всички знаем , че с нов е най добре,но нищо не пречи човек да опита да си ремонтира стопа и да отложи с някоя друга година даването на 100+ лева

 

На моята кола го смених с нов защото, някой "велик майстор" го рязал с поялника мазал с разни силикони и беше счупил всички щипки съответно го монтирал и уплътнил с силикон 

 

Надявам се да съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мой приятел с авант имаше подобен проблем, но в крайна сметка купи втора ръка, защото ми каза, че не е разбрал как да го отвори, а не е имал как да го среже. Тогава много се учудих, че ще го направят запечатано, ама като гледам май е бил прав...

Редактирано от devedeve
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, супер си го направил.

Добре че не е на седан, там за да махнеш кората трябва да я направиш на парчета цялата (вече 3та сменям).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Браво, супер си го направил.

Добре че не е на седан, там за да махнеш кората трябва да я направиш на парчета цялата (вече 3та сменям).

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер тема, браво колега. Аз имах същия проблем и за хората, на които не им се занимава с лепене и рязане:

http://audibg.com/forum/index.php?/topic/157319-проблем-трети-стоп/

 

Самият стоп ми излезе 80 лв. от ebay.

Смяната отне 5 мин с почистването около стопчео.

Единствения необходим инструмент е права отвертка.

 

Редактирано от lmbr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Много идейно :hilezh:.

Дано колегата да няма нищо против ,че взаимствам от неговата тема.
Това върши работа ако знаете къде е проблема със точност  . В моя случай аз не знаех къде е проблема  .Признавам, много хитро .:zustimm:

 

Редактирано от denyych
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ето го и човека собственик на въпросния стоп. Добре дошъл Адаш ,в най добрия форум на любителите на AUDI .

 

Редактирано от denyych
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравей те колеги имам едно питане по темата. И аз вече съм горд собственик на една красавица А6 3,2 fsi та въпроса ми е понеже и намен ми изписва на таблото надпис за изгорял трети стоп или не работещ реших даго смъкна и да погледна какво се случва . Но се оказа че цялата платка е окислена и върху въпросната платка лепнах една лед лента която запоих на крачетата за буксата на трансформатора работи обаче като я вържа към колата светва за секунда и изгасва .видях ме на платката която е оригинална има един син. Елемент в задния ляв краи можели да неизка да свети постоянно заради това че на лентата която сложих го няма? 

Здравей те колеги имам едно питане по темата. И аз вече съм горд собственик на една красавица А6 3,2 fsi та въпроса ми е понеже и намен ми изписва на таблото надпис за изгорял трети стоп или не работещ реших даго смъкна и да погледна какво се случва . Но се оказа че цялата платка е окислена и върху въпросната платка лепнах една лед лента която запоих на крачетата за буксата на трансформатора работи обаче като я вържа към колата светва за секунда и изгасва .видях ме на платката която е оригинална има един син. Елемент в задния ляв краи можели да неизка да свети постоянно заради това че на лентата която сложих го няма? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Това е резистор синьото, трябва да се замери и ако е заминал да се презапои като се съобрази с лед лентата, която сте сложили. Моя трети стоп на комбито беше корозирал толкова, че от едната страна на пина до другата уреда не показва връзка.. Презапоих пинове от някакъв стар конектор и потече връзка, обаче платката с ледовете беше окъсила жестоко и започва да пари за секунди като и се подаде 12в... поръчах нов стоп китайски (на половината цена на оригиналния, а свети по-ярко) и всичко заспа.

Редактирано от a55dstroyer
два пъти излезе текста по незнайна причина..
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

@denyych Приятелю постигнал си супер резултат.Поздрави за детайлното показване на стъпките по ремонта.

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 30.05.2016 г. at 12:30, denyych написа:

 

 

На 31.05.2016 г. at 14:58, denyych написа:

  

а с какво го залепи стопа колега?

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Редактирано от ShadowM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

мерси

Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

Може ли да каже някой дали стъпките са и за а4 б8 или имат разлика че стигнах да вадене и греда мърда малко и до там а немога и да го закрепа с пластмасата където го държеше 

Може ли да каже някой дали стъпките са и за а4 б8 или имат разлика че стигнах да вадене и греда мърда малко и до там а немога и да го закрепа с пластмасата където го държеше 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...
  • 2 months later...

Преди година смених моя с нов, даже го силиконирах и днес пак светна индикацията. Направо ми писна от него. Ще го сваля да го огледам и ако не е много зле ще го сложа пак, а въпроса ми е има ли някакъв специален силикон или нещо подобно което да спре шибаната вода да влиза. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Papi123 написа:

 да спре шибаната вода да влиза. 

Аз сменях моя лятото.Старият си течеше и го смених защото спря и да свети. С новия пак тече. 3 пъти го свалях и слагах силикон. Последния път даже напълних фугите отвън и няма спиране. Сега съм махнал тапите отдолу на капака и да си тече.По принцип я държа в гараж и не ми пречи много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз го имах същия проблем с влизането на вода след като смених стопа. Слагах 1-2 пъти обикновен силикон ама пак влизаше. Накрая сложих ей този и запълних добре отвън фугата и повече не е влезнала вода. Когато се загледаш се вижда ама се тая. Продава се в един магазин за кемпери в СФ, точно до кръговото към Горубляне от оковръстното.

http://shop.caravanicamping.com/декалин-силикон-светло-сиво-310ml-199800?fbclid=IwAR2K4hWNpD9j4ecfYW4nP4-eEkUqwkyXWk4eSTsp3tw_ZsYg2Nijlj0BQx4

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...