denyych Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Приятел ме помоли да му погледна стопа ,дали мога да го съживя или да приготвя 100 + лева и да си поръчва нов . Стопа не свети и при натискане на спирачки дава грешка на таблото , за съжаление нямам снимки от демонтажа ,щеше да е хубаво а и доста полезно. 1. Ето го въпросния стоп свален . 2 .Доста се чудих как да отворя защото е залепен яко ,реших да режа с шлифовалката от едната страна по цялата дължина между двата материала ,а от другата да го счупя ,защото като го счупя от единия край после ще мога да го залепя точно и от рязаната страна да допълня с лепило да мога попълня фугата която е получена от диска на шлифовалката . 3. Като отрязах от едната страна започнах да напъвам внимателно и стопа взе да се пропуква точно между двата материала на спойката. 4.Следва сваляне на стъклото което разсейва светлината . Подпъхва се нещо плоско между корпуса разсейващото стъкло и се напъва леко, излезе доста лесно. 5.Ето я и платката с диодите ,тя се вади малко по сложно пъха се нещо плоско под платката (аз ползва ножче) от долната страна в някой от отворите на корпуса , и се напъва леко в същото време натискате с нещо друго зъбчетата, които държат платката . 6. Ето и проблема на стопа корозирали спойки . 7. Вадим Велера (поялника) и започваме разпояване на проблемните спойка почистване на стария тинол и презапояване с нов ,нямам снимки от манипулацията с поялника но тя е тривиална няма какво ново да ви покажа там. 8. Вече оправени спойките . 9. О чудото стана и стопа светна . 10. Ето и причината за проблема с спойките ,задържане на вода в тази област на стопа която е довела до проблема . Всъщност проблема е в старото уплътнение това няма да го коментирам . Мисля че намерих някакво решение което според мен значително ще удължи живота на стопа. Направих малка дупка за да може водата да не се задържа там. 11.Измих всички пластмаси основно за да свети добре стопа ,а и да махна стружките от рязането, преди да започна сглобяването обрах всички "мустачета" стърчащи от пластмасата. 12. Червеното стъкло го захванах с свински опашки от средата към краищата позиционирах го точно на място и тогава започнах да го лепя. 13.Ето и крайния резултат 14. На мястото на уплътнението при монтажа моя приятел е ползвал някакво силиконово двойно залепящо на 3м ,времето ще покаже колко добре сме се справили . Всички знаем , че с нов е най добре,но нищо не пречи човек да опита да си ремонтира стопа и да отложи с някоя друга година даването на 100+ лева На моята кола го смених с нов защото, някой "велик майстор" го рязал с поялника мазал с разни силикони и беше счупил всички щипки съответно го монтирал и уплътнил с силикон Надявам се да съм бил полезен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devedeve Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 (Редактирано) Мой приятел с авант имаше подобен проблем, но в крайна сметка купи втора ръка, защото ми каза, че не е разбрал как да го отвори, а не е имал как да го среже. Тогава много се учудих, че ще го направят запечатано, ама като гледам май е бил прав... Редактирано 30 Май 2016 от devedeve Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Браво, супер си го направил. Добре че не е на седан, там за да махнеш кората трябва да я направиш на парчета цялата (вече 3та сменям). Sent from my iPhone using Tapatalk Браво, супер си го направил. Добре че не е на седан, там за да махнеш кората трябва да я направиш на парчета цялата (вече 3та сменям). Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 31 Май 2016 Доклад Share Публикувано 31 Май 2016 (Редактирано) Супер тема, браво колега. Аз имах същия проблем и за хората, на които не им се занимава с лепене и рязане: http://audibg.com/forum/index.php?/topic/157319-проблем-трети-стоп/ Самият стоп ми излезе 80 лв. от ebay. Смяната отне 5 мин с почистването около стопчео. Единствения необходим инструмент е права отвертка. Редактирано 31 Май 2016 от lmbr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denyych Публикувано 31 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2016 (Редактирано) Много идейно . Дано колегата да няма нищо против ,че взаимствам от неговата тема. Това върши работа ако знаете къде е проблема със точност . В моя случай аз не знаех къде е проблема .Признавам, много хитро . Редактирано 31 Май 2016 от denyych Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NightBoy Публикувано 31 Май 2016 Доклад Share Публикувано 31 Май 2016 Адаш другия път да знаеш Адаш другия път да знаеш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denyych Публикувано 31 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2016 (Редактирано) Ето го и човека собственик на въпросния стоп. Добре дошъл Адаш ,в най добрия форум на любителите на AUDI . Редактирано 31 Май 2016 от denyych Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Антонио Садетян Публикувано 5 Август 2018 Доклад Share Публикувано 5 Август 2018 Здравей те колеги имам едно питане по темата. И аз вече съм горд собственик на една красавица А6 3,2 fsi та въпроса ми е понеже и намен ми изписва на таблото надпис за изгорял трети стоп или не работещ реших даго смъкна и да погледна какво се случва . Но се оказа че цялата платка е окислена и върху въпросната платка лепнах една лед лента която запоих на крачетата за буксата на трансформатора работи обаче като я вържа към колата светва за секунда и изгасва .видях ме на платката която е оригинална има един син. Елемент в задния ляв краи можели да неизка да свети постоянно заради това че на лентата която сложих го няма? Здравей те колеги имам едно питане по темата. И аз вече съм горд собственик на една красавица А6 3,2 fsi та въпроса ми е понеже и намен ми изписва на таблото надпис за изгорял трети стоп или не работещ реших даго смъкна и да погледна какво се случва . Но се оказа че цялата платка е окислена и върху въпросната платка лепнах една лед лента която запоих на крачетата за буксата на трансформатора работи обаче като я вържа към колата светва за секунда и изгасва .видях ме на платката която е оригинална има един син. Елемент в задния ляв краи можели да неизка да свети постоянно заради това че на лентата която сложих го няма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
a55dstroyer Публикувано 14 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2018 (Редактирано) Това е резистор синьото, трябва да се замери и ако е заминал да се презапои като се съобрази с лед лентата, която сте сложили. Моя трети стоп на комбито беше корозирал толкова, че от едната страна на пина до другата уреда не показва връзка.. Презапоих пинове от някакъв стар конектор и потече връзка, обаче платката с ледовете беше окъсила жестоко и започва да пари за секунди като и се подаде 12в... поръчах нов стоп китайски (на половината цена на оригиналния, а свети по-ярко) и всичко заспа. Редактирано 14 Октомври 2018 от a55dstroyer два пъти излезе текста по незнайна причина.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
peponder Публикувано 15 Ноември 2018 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2018 (Редактирано) @denyych Приятелю постигнал си супер резултат.Поздрави за детайлното показване на стъпките по ремонта. Редактирано 16 Ноември 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShadowM Публикувано 2 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2019 (Редактирано) На 30.05.2016 г. at 12:30, denyych написа: На 31.05.2016 г. at 14:58, denyych написа: а с какво го залепи стопа колега? Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Редактирано 2 Януари 2019 от ShadowM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
denyych Публикувано 3 Януари 2019 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2019 (Редактирано) Капчица или нещо от този тип. Редактирано 3 Януари 2019 от denyych Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ShadowM Публикувано 7 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 7 Януари 2019 (Редактирано) мерси Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk мерси Изпратено от моят CLT-L29 с помощта на Tapatalk Редактирано 7 Януари 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tihomir123 Публикувано 16 Май 2019 Доклад Share Публикувано 16 Май 2019 Може ли да каже някой дали стъпките са и за а4 б8 или имат разлика че стигнах да вадене и греда мърда малко и до там а немога и да го закрепа с пластмасата където го държеше Може ли да каже някой дали стъпките са и за а4 б8 или имат разлика че стигнах да вадене и греда мърда малко и до там а немога и да го закрепа с пластмасата където го държеше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ssttuunnii Публикувано 12 Септември 2021 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2021 Колеги да знае някой вида и модела на диода? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 8 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2021 Преди година смених моя с нов, даже го силиконирах и днес пак светна индикацията. Направо ми писна от него. Ще го сваля да го огледам и ако не е много зле ще го сложа пак, а въпроса ми е има ли някакъв специален силикон или нещо подобно което да спре шибаната вода да влиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 8 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2021 Преди 2 часа, Papi123 написа: да спре шибаната вода да влиза. Аз сменях моя лятото.Старият си течеше и го смених защото спря и да свети. С новия пак тече. 3 пъти го свалях и слагах силикон. Последния път даже напълних фугите отвън и няма спиране. Сега съм махнал тапите отдолу на капака и да си тече.По принцип я държа в гараж и не ми пречи много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 8 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2021 Аз си реших проблема с влизането на вода като си сложих антикрило Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venko74 Публикувано 8 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2021 (Редактирано) Оригинално ли е и от къде го купи? Редактирано 8 Декември 2021 от VBI Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 8 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2021 Ей страшна идея ми даде! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil82 Публикувано 8 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2021 Да оригинално от S6, от олх го взех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
marinnik Публикувано 9 Декември 2021 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2021 Аз го имах същия проблем с влизането на вода след като смених стопа. Слагах 1-2 пъти обикновен силикон ама пак влизаше. Накрая сложих ей този и запълних добре отвън фугата и повече не е влезнала вода. Когато се загледаш се вижда ама се тая. Продава се в един магазин за кемпери в СФ, точно до кръговото към Горубляне от оковръстното. http://shop.caravanicamping.com/декалин-силикон-светло-сиво-310ml-199800?fbclid=IwAR2K4hWNpD9j4ecfYW4nP4-eEkUqwkyXWk4eSTsp3tw_ZsYg2Nijlj0BQx4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване