Rotkod Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, Пускам темата, с уговорката, че има много писано по въпроса, но всички теми (не са много на брой) не третират моя проблем. Страдам от един доста досаден и известен проблем. Нафтомера не отчита... И така малко предистория. Сдобих се с А3 1.9TDi (ASZ) 2001 год., и започна ходене по мъките. Като начало стартирах с таблото. Показателя за количеството на горивото (нафтата) показваше когато си иска. Скоро забелязах, че същото се случва и показателя на температурата. След кратко проучване (без да проверя физически) заключих, че съм с JAEGER. Намерих втора употреба Siemens/VDO (голям FIS) от 1.8Т (бензинова). Отидох при колега, който е известен с познанията си тук и използвах това, та купих и двете лостчета за темпомата и за борд компютъра. Оказах се прав, бях с французойка (Jaeger). Сменихме, окабелихме, препрограмирахме и всичко тръгна. BTW големия FIS работеше частично, та го смених и него (на VDO-то де). Теста на таблото показа, че всички уреди си работят нормално, което ни наведе на мисълта за поплавъка. "Отивайки отзад" забелязахме, че гривната на помпата с поплавъка е била развивана и завита накриво. Явно са търсили проблема и преди това. При отворен резервоар и на контакт, при въртене на помпата с поплавъка стрелката се движеше. След затваряне на гривната нещо все се бъгваше. Накрая го закрепихме на магия и уж работеше. Тази ненадежна кърпена история ме дразнеше и намерих втора употреба цял елемент от същия мотор, със абсолютно същия номер (помпа + поплавък, комплект). При сравнението пистите бяха в по-добро здраве от моите. Контактната пластина си имаше перфектен контакт (въпреки това позачистихме двете пъпки). Сложихме я и всичко изглеждаше ок, когато видях че показанието на нафтата беше 3/4 пълен при изминати 280км. Учудването ми беше голямо, когато след 450км нафтомера си показваше все така (3/4 пълен резервоар). ПП. За съжаление не знаех, че ще стигна дотук да пускам тема и да ви питам, иначе на драго сърце щях да направя и подробни снимки... ВЪПРОСЪТ:Някой може ли да ми каже как се "зацепва" помпата (с поплавъка), защото видях на пластмасовия корпус стрелка (не са онези две стрелки указващи кой маркуч е за излизащата и кой за връщаната нафта)? На металната част под седалката и/или на резервоара нямаше белег. Мисля си, че положението има огромно значение. Въпреки късите маркучи и кабели, помпата все още може да се върти с едни 30-40 градуса в двете посоки. Ако имате и други идеи, моля споделете ги, както и кой по-разбиращ и знаещ (от мен) би могъл да помогне. Благодаря. Редактирано 30 Май 2016 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rotkod Публикувано 4 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2016 (Редактирано) За тези, които ще се сблъскат с този проблем... Оказа се, че помпата с поплавъка не е центрирана. А как се прави това? Разглобяване и сглобяване на нафтова помпа (с поплавък) за Ауди А3 (8L) ASZ 131кс: Edit: имайте предвид, че белега на резервоара е ултра малкък и не е стрелка, а е нещо като нищо. Белега трябва да наподобява триъгълник, но едва се различава от една невзрачна релефна пъпка. И все пак картинката правилно указва, че трябва да го търсите под едното ухо, за което за закрепя металния кръгъл капак с трите болта. Редактирано 4 Юни 2016 от Rotkod Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване