Kissman Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Здравейте колеги,от много време имам проблем с паленето на моята А4,Б6,2.0, 2001,бензин и газ и особено когато е топло времето или след като съм я карал я оставя да престои час,два.Налага се да задържам по 7-8 сек.докато запали,след което си работи спокойно и нормално и по време на движение няма проблеми.Сменил съм акумулатор,свещи,температурен датчик,датчик на коляновия вал и никакво подобрение.А мнения всякакви-един казва,че е от стартера,друг от газта при която ако изпуска газ в цилидрите после пази като задавена,друг казва че е от бензиновите дюзи и аз засега съм се ориентирал към последното.Нови дюзи да се купува е прекалено скъпо,засега съм намерил само оригинални на Бош за 250лв бройката и алтернативни предложения няма.А да взимам втора употреба е все едно да купя като моите.Има ли полза ако ги почистя с ултразвук или става по-лошо,защото има и такива мнения. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
garsona Публикувано 1 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 Ако беше от бенз дюзи щеше да имаш постоянно лоша работа на бензин,газовите дюзи/клапани ти изпускат газ пробвай да махнеш кабела на газовия клапан та да обърне на бензин и след това пробвай да запалиш Sent from my SM-J500FN using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kissman Публикувано 1 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Юни 2016 (Редактирано) На 01/06/2016 at 7:43, garsona написа: Цитиране на предходно мнение! Така ми каза и газаджията,предлага ми да сменим рейката и нови дюзи за газта,но аз вече незнам на кого да вярвам.В интерес наистината и аз си го помислих това преди време и бях склонен да си мисля,че газта е тази която ми прави мизериите. Редактирано 4 Юни 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shonx Публикувано 15 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2016 Спри газта от бутилката и остави колата да изгори газта да няма газ по маркучи и изпарител.Ако запали добре на другата сутрин ,проблема ти е от изпарителя ,мембраната се напуква с времето и изпуска газ в колектора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване