Jump to content

Шумен двигател


Svetliu90

Recommended Posts

Здравейте , от около седмица съм притежател на Ауди А4 2.0ТДИ 140к.с BLB
Незнам дали си втълпявам , но си мисля ,че двигателят е по-шумен от нормалното.Иначе , работата на двигателя е равномерна , не чувам някакви специфични шумове.Нямам грешки на компютъра.( Не съм сменил ремъци все още , маслото е сменено)
Моля ви , посъветвайте ме дали да предприема някакви мерки , защото чета някакви неща отностно маслената помпа ииии започвам да се притеснявам.
Благодаря ви предварително за отговорите !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на синът ми А3-та беше така, работеше като Форд Транзит - голямо тракане.

Като я разхвърлях за смяна на ремъци и ролки - кво да видя коляновия вал 2 зъба след белега.

Правилно зацепване, нов ремък и ролки, проверка на компа за ъгъла - 0,5 градуса и заспа, мърка като коте.

Така, че първо иди да ти сменят ангренажа и най-важното да го зацепят като хората, а не по белези направени с маркер и смятам, че ща се оправи.

Колега, на синът ми А3-та беше така, работеше като Форд Транзит - голямо тракане.

Като я разхвърлях за смяна на ремъци и ролки - кво да видя коляновия вал 2 зъба след белега.

Правилно зацепване, нов ремък и ролки, проверка на компа за ъгъла - 0,5 градуса и заспа, мърка като коте.

Така, че първо иди да ти сменят ангренажа и най-важното да го зацепят като хората, а не по белези направени с маркер и смятам, че ща се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 years later...

Колега извиниме за въпроса но при мен счупи роклка на ангренажния ремак сложих нови и нов ремак запали работи 5 10мин нормално и изгасна след това въртях но неще да запали и видях в егр-а едно парче счупена пластмаса затапих го и запали но колата при потегляне пуши много черен и син дим и няма тяга да върви та въпроса мие възможно ли дае от центровката или нещо друго е станало 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, Gbalgaranov написа:

Колега извиниме за въпроса но при мен счупи роклка на ангренажния ремак сложих нови и нов ремак запали работи 5 10мин нормално и изгасна след това въртях но неще да запали и видях в егр-а едно парче счупена пластмаса затапих го и запали но колата при потегляне пуши много черен и син дим и няма тяга да върви та въпроса мие възможно ли дае от центровката или нещо друго е станало 

 

Трябва да се отвори и да се види дали някое бутало не е изтряскало и изкривило някой клапан.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...