Svetliu90 Публикувано 6 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2016 Здравейте , от около седмица съм притежател на Ауди А4 2.0ТДИ 140к.с BLB Незнам дали си втълпявам , но си мисля ,че двигателят е по-шумен от нормалното.Иначе , работата на двигателя е равномерна , не чувам някакви специфични шумове.Нямам грешки на компютъра.( Не съм сменил ремъци все още , маслото е сменено) Моля ви , посъветвайте ме дали да предприема някакви мерки , защото чета някакви неща отностно маслената помпа ииии започвам да се притеснявам. Благодаря ви предварително за отговорите ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenof Публикувано 6 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2016 Направи аудио запис и го качи да го чуем, за да добием представа! Направи аудио запис и го качи да го чуем, за да добием представа! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topi78 Публикувано 12 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юни 2016 Колега, на синът ми А3-та беше така, работеше като Форд Транзит - голямо тракане. Като я разхвърлях за смяна на ремъци и ролки - кво да видя коляновия вал 2 зъба след белега. Правилно зацепване, нов ремък и ролки, проверка на компа за ъгъла - 0,5 градуса и заспа, мърка като коте. Така, че първо иди да ти сменят ангренажа и най-важното да го зацепят като хората, а не по белези направени с маркер и смятам, че ща се оправи. Колега, на синът ми А3-та беше така, работеше като Форд Транзит - голямо тракане. Като я разхвърлях за смяна на ремъци и ролки - кво да видя коляновия вал 2 зъба след белега. Правилно зацепване, нов ремък и ролки, проверка на компа за ъгъла - 0,5 градуса и заспа, мърка като коте. Така, че първо иди да ти сменят ангренажа и най-важното да го зацепят като хората, а не по белези направени с маркер и смятам, че ща се оправи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gbalgaranov Публикувано 21 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2023 Колега извиниме за въпроса но при мен счупи роклка на ангренажния ремак сложих нови и нов ремак запали работи 5 10мин нормално и изгасна след това въртях но неще да запали и видях в егр-а едно парче счупена пластмаса затапих го и запали но колата при потегляне пуши много черен и син дим и няма тяга да върви та въпроса мие възможно ли дае от центровката или нещо друго е станало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kukata_a4 Публикувано 21 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2023 Закачи я на на Ваг Ком и виж стойностите на дюзите на 13-ти канал и синхронизацията на вала на 4-ти канал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 21 Февруари 2023 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2023 (Редактирано) Преди 5 часа, Gbalgaranov написа: Колега извиниме за въпроса но при мен счупи роклка на ангренажния ремак сложих нови и нов ремак запали работи 5 10мин нормално и изгасна след това въртях но неще да запали и видях в егр-а едно парче счупена пластмаса затапих го и запали но колата при потегляне пуши много черен и син дим и няма тяга да върви та въпроса мие възможно ли дае от центровката или нещо друго е станало Трябва да се отвори и да се види дали някое бутало не е изтряскало и изкривило някой клапан. Редактирано 21 Февруари 2023 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване