Jump to content

Автодиагностика на а4 б5


BeeFeaTeR

Recommended Posts

Здравейте,

 

Може и да има подобна тема, не можах да намеря заради това пиша.

 

Та въпроса ми е, какво точно се води OBD-то, имам OBDII, което не може да влезе, т.е е някакъв друг интерфейс, но какъв точно ако може някой да подскаже? 

Колата е а4 б5 1.9 помпа-дюза 2000 година фейслифт.

Редактирано от BeeFeaTeR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти със сигурност поддържа и има ODBII. Буксите изглеждат така (мъжката е от ляво, женската от дясно):

 

20140620002019786.jpg

Колата ти има женска. Този кабел е просто удължител.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Кабела ми изглежда по точно този начин, но не мога да го включа. А ето така изглежда буксата на колата:

207035555-w470-h264.jpg

Редактирано от BeeFeaTeR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно така трябва да изглежда буксата. Имаш някакъв физически проблем със самата букса. На снимката виждам някакво черно пластмасово парченце в най-долната част на буксата (в най-лявата фактически). Може да е от това, може да не е - пробвай с малко повече сила. Кабела трябва да потъне с поне 5 милиметра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабела ти от едната страна трябва да завършва с мъжката букса на по-горната снимка, а от другата страна трябва да е с USB, което да свържеш към лап-топа(компа). Ако е така и въпреки това не можеш да вкараш буксата вероятно причината е в самата букса- правят ги малко нестандартни. Не напъвай! Освободи с малка отвертка трите щипки, на които се държи към барчето. Преди това обаче трябва да махнеш пепелника(просто се издърпва нагоре), после отдолу има еда гайка 13-ка, отвиваш я! По този начин се освобождава барчето, повдигаш го леко и изваждаш женската букса на колата ти през образувалия се процеп, важно- излиза надолу!Естествето трябва преди това да си я освободил от трите щипки, за които споменах по-горе.  После вече свързваш двете букси. На мен тази процедура вече ми отнема по-малко от минута:eusa_angel:. Успех!

Редактирано от dorsy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 minutes ago, NIKO said:

а най-добре иди там, където знаят/могат какво да правят, ТНТМ-то отдавна вече не е актуално.

 

И за включване на щепсъл в контакт ли вече почнахме да търсим професионална помощ? :)

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно да, такива случай зачестяват, хората не умеят (не казвам, че автора е от същите) една крушка да си сменят (например), но масово си "правят диагностика", с всичките съпътстващи незнанието/неумението проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не умеят тези които не искат да се научат. А във ерата на информацията човек се учи цял живот. Както е казал Ганди - живей все едно че ще умреш утре, учи все едно че ще живееш завинаги (или нещо подобно).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка се справих, освободих буксата както обясни колегата dorsy, с макетен нож по изрязах около буксата за може да влезе OBD кабела.   

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...