BeeFeaTeR Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 (Редактирано) Здравейте, Може и да има подобна тема, не можах да намеря заради това пиша. Та въпроса ми е, какво точно се води OBD-то, имам OBDII, което не може да влезе, т.е е някакъв друг интерфейс, но какъв точно ако може някой да подскаже? Колата е а4 б5 1.9 помпа-дюза 2000 година фейслифт. Редактирано 7 Юни 2016 от BeeFeaTeR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 (Редактирано) Колата ти със сигурност поддържа и има ODBII. Буксите изглеждат така (мъжката е от ляво, женската от дясно): Колата ти има женска. Този кабел е просто удължител. Редактирано 7 Юни 2016 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeeFeaTeR Публикувано 7 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 (Редактирано) Кабела ми изглежда по точно този начин, но не мога да го включа. А ето така изглежда буксата на колата: Редактирано 7 Юни 2016 от BeeFeaTeR Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Да, точно така трябва да изглежда буксата. Имаш някакъв физически проблем със самата букса. На снимката виждам някакво черно пластмасово парченце в най-долната част на буксата (в най-лявата фактически). Може да е от това, може да не е - пробвай с малко повече сила. Кабела трябва да потъне с поне 5 милиметра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeeFeaTeR Публикувано 7 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Снимката е образна, не е на моята букса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dorsy Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 (Редактирано) Кабела ти от едната страна трябва да завършва с мъжката букса на по-горната снимка, а от другата страна трябва да е с USB, което да свържеш към лап-топа(компа). Ако е така и въпреки това не можеш да вкараш буксата вероятно причината е в самата букса- правят ги малко нестандартни. Не напъвай! Освободи с малка отвертка трите щипки, на които се държи към барчето. Преди това обаче трябва да махнеш пепелника(просто се издърпва нагоре), после отдолу има еда гайка 13-ка, отвиваш я! По този начин се освобождава барчето, повдигаш го леко и изваждаш женската букса на колата ти през образувалия се процеп, важно- излиза надолу!Естествето трябва преди това да си я освободил от трите щипки, за които споменах по-горе. После вече свързваш двете букси. На мен тази процедура вече ми отнема по-малко от минута. Успех! Редактирано 7 Юни 2016 от dorsy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 а най-добре иди там, където знаят/могат какво да правят, ТНТМ-то отдавна вече не е актуално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeeFeaTeR Публикувано 7 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 " където знаят/могат какво да правят " Точно по тази причина ме е страх да ходя на лекар Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 2 minutes ago, NIKO said: а най-добре иди там, където знаят/могат какво да правят, ТНТМ-то отдавна вече не е актуално. И за включване на щепсъл в контакт ли вече почнахме да търсим професионална помощ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 явно да, такива случай зачестяват, хората не умеят (не казвам, че автора е от същите) една крушка да си сменят (например), но масово си "правят диагностика", с всичките съпътстващи незнанието/неумението проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Не умеят тези които не искат да се научат. А във ерата на информацията човек се учи цял живот. Както е казал Ганди - живей все едно че ще умреш утре, учи все едно че ще живееш завинаги (или нещо подобно). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BeeFeaTeR Публикувано 7 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 В крайна сметка се справих, освободих буксата както обясни колегата dorsy, с макетен нож по изрязах около буксата за може да влезе OBD кабела. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 И направи ли диагностиката? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 7 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2016 Сега като почнат въпросите ще се разбере. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване