Jump to content

Няма тяга


Ballantiness

Recommended Posts

Колеги,от известно време А6-цата е мн.тромава,като я настъпя на режим Д стига с мъка до 70км/ч,превключва на 3000-3500 оборота и от 70км нагоре мъъкааааа...

Светва и ми мига само релтанчето,на компа няма никаква грешка

Със сменени консумативи е и вс.каквото се полага +осн.ремонт на ск.кутия...

Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 78
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колата влиза в авариен режим поради някаква причина и турбото не работи поради някаква причина, затова и не може да набира, но не би трябвало да няма някаква грешка ако се погледне през VCDS. Иначе причинате може да са много.

Редактирано от terdion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами взех я от сервиза току що и момчето каза,че вс.е ок и нямало грешки освен парктроника тъй като имам датчик/ци за смяна

Даже и катализатор нямам от днес т.е.той отпада...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как колата да влиза в авариен и да няма отчетен проблем. Иначе това може да е по много причини - например проблем по дюзи или турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди основния ремонт на кутията имаше ли го проблема и веднага след ремонта ли се появи? Тея майстори караха ли ти колата, че да те изпратят по живо по здраво с "Всичко ѝ е ОК?". Наистина е много малко вероятно да няма записани грешки, още повече ако виждаш реотанчето да мига. Лампата за "Check engine" светва ли в някакъв момент?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Аз още със закопуването и я вкарах за ск.кутия и няма как да знам,само че след като ми я направиха и ми протече маслото от нея на следв.сутрин и птидох за рекламация,направихая,не ми казаха защо е протекла макар 3 пъти да ги попитах,нз и дали са я карали най-верояртно да.

Аз затова написах и със рецикл.ск.кутия,за да знам дали пак да ходя за рекламация,може би след лато я взех от рекламацоята за маслото съм я карал около 1000км и почна да го прави този проб.

НЕ свети check engine,само релтанчето и от време на време и мига,а не свети постоянно.

Значи пак ще се закача на vcds

20160606_110654.jpg

Редактирано от Ballantiness
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, mili 75 написа:

Това, че мига реотанчето, значи проблеми с горивната система. Трябва да се види каква грешка записва.

 

Колега, при мен мигащо реотанче + светещ чек енджин = довиждане на моторчето на турбото.....и симптомите бяха същите като на колегата.

Само дето странното е, че са му казали - всичко е ОК а няма как да няма някакви грешки.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С гарнитура и филтър за 60лв общо, нищо чудно че е протекла :)

 

На 17.06.2016 г. at 16:07, DanchoMl написа:
Цитиране на предходно мнение!

 

Същото нещо при мен пък беше запекла геометрия на турбото... Грешката идва от резултата, не от причината, така че е хубаво да се почва диагностика не целенасочено само в едно нещо.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, с риск да повторя хора пишещи доста повече от мен тук..... ама има мнооого писано по темата....

И най-вече - намери си място, където могат да ти диагностицират колата както трябва щото това дето няма грешки ама казаха че е ОК.... нещо не е баш така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е той човека сто пъти написа, че не му свети чека, ама тука не се чете явно. Колега тука поне всички сме единодушни, че трябва да е записало някаква грешка в енджина. Затова мисля, че и преди ти бях писал, купувай си един кабел за диагностика и пиши после какви гршки имаш. С такъв тип кола кабела е първото нещо, което трябва да вземеш, ще ти спести много нерви и пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ми е било много смешно като чета как не работи турбото.

Хора, в авариен режим компютърът не пуска гориво и затова не върви!

 

За колегата с проблема - гледа ли в скоростите за грешки, макар че при грешка там, трябва да има и в моторния.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започни с елементарното да си премахваш причините една по една... Щом е била в сервиз си отвори отпред капака и мнооого внимателно си провери връзките - всяка тръба, маркуч и прочие със скоба. Един път сам не си бях затегнал скобата на едната и същата работа като теб се появи скоро след това. Не е чак толкова вероятно, но е лесно да зачеркнеш такива причини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично никъде не съм отварял да гледам,оставох я на майстор с този проблем,той смени сумати и неща(масла,филтри,термостат и т.н.)изчисти грешките и каза,че освен парктроника нищо др.не му дава,взех си я и отново тяга йок,може би 2,3км бе ок и след това стана пак тромава само че сега НЕ МИ свети нищо и не ми мига нищо,а преди сервиза мигаше релтанчето,но утре като я покарам може и да почне да мига...

Така или иначе ще я карам да я закачи пак да видим

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах, прегледай дали всичко е читаво сглобено - абсолютно същото имах и аз. Поне хубавото е, че с тоя чек ще ти набие грешки и ще те насочи къде е проблема. Ако майстора е ламер нищо чудно да е скъсал примерно някоя гофрирана тръба около дебитомера. Особено добре прегледай връзките на тръбите дето са около пръчката за маслото, там като избие много ясно, че няма да има тяга. Това е нещо, което със сигурност сам можеш да направиш, та сваляй кората и отхвърляй причините. Особено ако компютъра не показва колата сама да се е вкарала в авариен режим. Няма какво да чакаш, с гасене и палене пак няма да се оправи сама.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същото и при мен с BMK - ремонтирахме контролера на турбото, че имал изядени зъбни колелца. Но продължи проблема. Появява се най-често: караш, спираш, гасиш и после като тръгнеш след 10-15мин и няма тяга. Чат пат светва check engine-a или реотанчетата мигат и влиза в авариен режим. Прави впечатление, че като стане така и изцежда повече предавките. Най-вече от 2-3 скорост вдига до към 4 000 оборота и тогава сменя. И да вкарам на S все тая.
Може би целия контролер е за смяна, ще видим другата седмица.

Редактирано от StanislavCvetkov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

1 към 1 са и моите симптоми като на StanislavCvetkov

 

Аз вече се чудя дали си купих кола или дискЪтека...

Цена на контролер ориентировъчно,че до тук все едно си купих А6 2009 г...,а не 2005г та с цената на контролера може да отиде към ауди 2010г @^_^@

Иначе за всеки случай като изстине двигателя ще проверя дали вс.е стегнато.

20160618_110245.jpg

Редактирано от Ballantiness
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов се въртеше около 500лв, втора ръка около 200лв. Аз попринцип скоро ще имам турбо с моторче за продаване, но засега си го държа, че първо искам да тествам на моята в какво състояние, че другото ми е рециклиране и с тествано моторче и е пушка :). Ако беше от София, щях да ти го дам да тестваш поне. Ако някоя морга се съгласи да ти даде моторче с опцията да го върнеш (че в мегапартс нямат от 3.0тди турбо) е вариант. Доколкото знам, ако е от същия мотор, трябва само да се пипне малко моторчето и ще бачка без адаптация в Порше.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От същя мотор май има с различни пинове или нещо такова та не е гаранция. Говоря по спомен може и да не е съвсем така. По-запознатите ще кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...