Jump to content

Окачване от Б6 на Б7


Dorian

Recommended Posts

Здравейте и от мен, аз съм с ауди б6 авант 1.9 на предно, смених четирите амортисьора с нови на САШ и четирите тампона на макферсона ЛЕМФЬОРДЕР, с 1БА окачване съм,но явно задните ми пружини са малко омекнали,понеже задницата стой с 15 мм по ниска. искам да я помдигна с 20 мм, какви подложки на пружините ми трябват, и ако някой знае номерът и, за да си ги купя.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 134
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Значи задните ми пружини са с код OYK  и с цветна маркировка розово,розово,розово,бяло и съответно като се порових насам натам, това ли са подходящите за мен пружини  KYB RH6573 височина 287мм?

Ще има ли проблем за амортисьорите и ще се вдигне ли прекалено задницата, ако сложа отзад тези пружини KYB RH3370 високи са 309мм.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези последните дето си ги написал RH3370 са предни пружини. Незнам с Kayaba как ще се получи. Твоя оригиналния номер е: ОЕМ 8Е0 511 115 CS. Аналози по Закс каталога: SACHS 996 950 и подсилен вариант SACHS 996 951. Подсилените са 11-ти товарителен индекс (твоите в момента са 10-ти) - напрактиката пружината е малко по-къса, но с по-дебела витка и е по-яка, но дали ще има промяна във височината незнам. Тия номера ще са ти ориентир като търсиш в сайтовете или в магазина, в случай че решиш да си купуваш нови, но на коя марка да вземеш не се наемам да препоръчвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

И аз имам същия проблем с увисналата , задница затова мисля да си сложа пружини от нормално окачване 1BA  обаче не знам какво цветово означение имат , ако някой колега знае нека сподели , Колата ми е куатро и в момента съм с с-лайн окачване и задните ми пружини са със цветове (1 синя и 3 розови точки) ,Според вас дали ще е проблем да сложа други пружини да я повдигна или да сложа подложки както колегата от 1BR и да не сменям пружините. По принцип съм си намерил задни пружини с 3 розови и една бяла 280мм дали стават за мен ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 бяла и 3 розови са точно за 1BA окачване на B6-ца Avant задни пружини. Какво ще се получи в крайна сметка не се знае, но може да постнеш тук, ако направиш тая замяна. По принцип трябва да се повдигне задницата с около 20мм.

Редактирано от ivailo_slavov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,колеги! И аз да се включа в темата за съвет от компетентните момчета. Карам Б6-ца 1,9 ТДИ с предно. Със стандартното окачване съм, от прочетеното в темата и от стикера в багажника 1BA. Цветния код на пружините не го знам. Амортисьорите са SACHS. Въпроса ми е: искам да снижа колата с 20-30мм без да променям твърдостта (или мекоста) т.е возията да си остане същата. Възможно ли е това да стане със смяна само на пружините без да пипам амортисьорите. Съветваха ме да  взема пружини Eibach като ми казаха че няма да се промени возията. Но искам от по-компетентен човек в тази област да взема съвет. Колата е карам със летни 18-ки и зимни 16-ки. Прилагам снимки на стикера и колата с двата вида джанти. Нямам изцяло странична снимка с 18-ките. Благодаря предварително.

image.jpeg

Редактирано от Pol
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по-ниска става колата, окачването става по-твърдо. Иначе ще почне да опира при всякакви неравности. Заводското 1BE окачаване е приятно ниско и според мен разликата в комфорта с 1BA  е пренебрежимо малка. Eibach пружините са прогресивни. На малки неравности (цепки по пътя и т.н.) дори може да вози по-меко от 1BA, но на големи дупки ще е по-твърдо. Хубаво е да подмениш и амортисьорите, иначе става полувинчата работа.

Редактирано от danidelev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само на мен ли 1БЕ ли ми е ниско и неподходящо за условията в БГ.... Сериозно се замислям да мина към 1БА.

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не си само ти, правил съм същото упражнение, от 1ВЕ към 1ВА, най-накрая изчезна ефекта на "лагерната количка" и задържах здрава  ЕДНА кора повече от година време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1БЕ и верно си е нисичка и трябва да се внимава на легнали полицаи и при катерене на малко по-високи бордюри.

 

Но не ми се минава на по-високо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво ги правите тея кори бре - с 1BV съм и кора не съм закачал никога никъде. Естествено бордюрите си ги подбирам фнимателната...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърждавам.1ВЕ е при мен,корите отдолу/засега/ са здрави.Малко по-внимателно трябва да се подхожда към бордюри,легнали полицаии/гърбици/ и големи ровове по пътищата.Колата е стегната и стабилна.За по-висок клиренс има Q7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз май се повтарям но съм с 1BV и проблем нямам с нищо ... но карам внимателно и преценям ситуацията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, tonko2.0T said:

Потвърждавам.1ВЕ е при мен,корите отдолу/засега/ са здрави.Малко по-внимателно трябва да се подхожда към бордюри,легнали полицаии/гърбици/ и големи ровове по пътищата.Колата е стегната и стабилна.За по-висок клиренс има Q7.

 

Аз с кори и легнали полицаи не съм имал ядове. Виж сега зимата на позамръзнали коловози е кофти, ама и аз не съм чупил кора.

Ама след известно време ще ми се наложи или да я спирам на 200 - 300 метра, или джип да търся ... Ама май второто ще е ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си.Но заводско излязла кола така,аз лично няма да разваля никога.

Сега,че в нашата държава не се чисти и поддържа навреме пътната мрежа е друг въпрос.Немците не са виновни.

Другото-в северните страни от Европа снега не толкова тежък,демек не е мокър.Това колегите като @loshdancho ще кажат вярно ли е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, не си само ти, правил съм същото упражнение, от 1ВЕ към 1ВА, най-накрая изчезна ефекта на "лагерната количка" и задържах здрава  ЕДНА кора повече от година време.

Значи ако реша ще има кой да питам [emoji14]

Аз от возията и поведението съм доволен. Просто ми е ниска. А това с постоянното внимаване и преценяване дали бордюра е с 1см. по-висок много ме дразни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте вече смених задните пружини с обикновени от 1BA и колата придоби друга стойка,  вече разтоянието ми между калника и гумата е един и същ и отпред и отзад   даже задницата ми вози малко по меко. Разликата в пружините е 30мм.  Ще кача една снимка когато имам време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен добре се е получило, представям си преди колко е била ниска задницата и колко грозно е било - сега стойката е ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само пружините ли смени, колега? Не е ли лошо това за самия амортисьор?

Аз съм с 1BV и задната част ми е изсипана - бих искал и аз да я вдигна малко...та за това питам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само пружините смених колега,  не ми се вярва да е проблем той амортисьора си работи нормално само че в друга позиция.  Така че сложи си по високи пружини и си ок 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...