Jump to content

Окачване от Б6 на Б7


Dorian

Recommended Posts

  • Отговори 134
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ето днес сложих подложките и нови амортисьори и стана перфектно. Повдигна се с около 2см и стойката се изравни.

Ето предиDSC_1406.jpg

 

и с подложките:

 

IMG_20180428_183613.jpg

Редактирано от vankata__098
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...

Здравейте колеги,

От доста време карам Ауди, дори смених няколко, но е факт, че не следя отблизо форума. Предполагам че просто нямам проблеми и не ми се налага да търся вашата помощ. Попадна ми обаче тази тема, а тя много ме вълнува, тъй като окачването на моята В6-ца ми е много странно.

Още когато взех колата преди близо 2 години ми направи странно впечатление със стойка и возия. Имал съм доста коли, но такава комбинация до сега не бях срещал. Очевидно колата беше доста ниско свалена. Предните колела изпълваха изцяло арките и можех да вкарам само кутрето си между гумата и калника. Отзад беше още по страшно – нямаше никакво разстояние между гумата и калника и буквално дори не можеше да се измери. Помислих, че може би окачването е някакъв тип спортно, но като я подкарах веднага ми направи впечатление, че возията е много мека. Тъкмо слизах от предишната ми А6-ца С6 Avant и бях свикнал на добро возене и очаквах А4-та едва ли не да е каруца. Но нещата изобщо не бяха така. Дори сравнено с runflat гумите на 6-цата А4-та ми вози класи отгоре.

Веднага се усъмних в амортисьорите и правилно ги смених с нови SACHS. Колата се повдигна с малко и стана по-добре за каране. Сега вече отпред има място за 2 пръста, а отзад влизат един и половина. И въпреки това продължава да е много ниска и всяка по-голяма неравност на пътя е заплаха, а бордюрите са непреодолимо препядствие. Научих се да се съобразявам стращшно много, тъй като колата опира буквално във всичко по-високо от 2см от земята. Това е снимка в момента:

 

20181020_123143.jpg

 

Прочетох темата от самото начало и много се зарадвах на споделената точна информация как да разбера типа окачване, което имам и защо хем е ниска, хем е комфортна. Ако трябва с една дума да опиша возията, то бих определил цялата кола като „мека”. Това са и впечатленията на хора с опит и сервизи, които са я карали.

И днес погледнах под седалката като чаквах да открия тип по-спортно окачване. Представете си изумението ми като открих на табелата, че колата е с окачване тип 1BA – тоест стандартно и високо. Това обяснява мекото возене до някъде, но в никакъв случай и ниския клиренс на колата.  Снимна на табелата:

 

20181020_115313.jpg

 

Та въпросът ми е възможно ли е това да се дължи вече само на пружините? Незнам дали са сменяни с по-къси или рязани или нещо друго. Общо взето желанитето ми е да не я вдигам прекалено много, но да втвърдя малко возията за да не е толкова „мека” цялата кола и да не се притеснявам от неравните пътища и малки бордюри.

Извинявам се за супер дългия пост, но исках да ви обясня достатъчно изчепателно случая ми и ще се радвам да чуя мнението ви.

P.S. А4 B6 Avant 1,9TDI AWX с предно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно то височината на коя да е кола зависи от пружините и от нищо друго - амортисьорите служат да погасяват пружинирането, породено от неравности на пътя, а пружините определят височината и твърдостта на колата. По това което си писал, снимките и 1ВА - окачването ти е било пълен дроб доста отдавна - омекнали пружини и заминали амове. Сменяй и пружините, че ще скапеш новите амортисьори за норматив...

П.П. Аз съм с 1ВV, което се води най-ниското заводско и е една идея по-висока от твоята в момента...

Sent from my XT1585 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора GRUEL. А някакви препоръки освен оригиналните какви алтернативи на пружините мога да избера?

 

Също така, както съм писал, харесва ми колата да има ниска стойка. Ако взема пружини като за моето окачване вероятно ще щтръкне много. Мога ли да сложа такива за по-ниско окачване и трябва ли да съобразя с амортисьорите, които съм взел?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи Eibach Pro черни, прогресивни са и возят комфортно със спортен характер.Съвместими са със стандартни амортисьори :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

@sherif4eto Колега,ти така ли я остави или я повдигна отзад?Предницата леко щръкнала ми се струва сега,иначе добре се е повдигнала цялата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги от скоро карам Ауди А 4Б6 и желая да си повдигна окачването(много опира).От пред съм с регулируемо окачване и там всичко е ясно,но от зад съм с някакви къси пружини.Как ги разбирате дали са 1В или какви са и така нататък.Другото ми питане дали е нужно да се сменят само задните пружини или е нужно и задните амортисьори да се сменят,сйоро ходих да ми сменят гумите и когато я вдигнахме на крик ми се стори,че стеблата на амортисьорите се разпънаха достатъчно но знам ли.Имам само една снимка на това колко висока изглежда колата от зад другите снимки са с много памет и не мога да ги кача.Мерси за помощта предварително.

IMG_20191128_130858.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Kukata_a4  Те всичките окачвания са 1B, ама след това има още една буква ...

1ВА е нормалното, ама и аз не ги помня другите ... Май 1ВЕ е спортно, а 1BV - S-line, ама може и да греша.

 

А какво значи " От пред съм с регулируемо окачване"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно значи, че някой "рацер" е творил по колата и подозирам, че сегашното окачване е някой сбирщайн.

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулируемо окачване значи,че самите ми амортисьори имат под чашката която държи пружината на амортисьора две регулируеми гайки големи и резба на макверсона позволяваща промяна на височината на целия макверсон.Въпросът ми е на къде по точно на пръжината пише 1В и тем подобните им кодове,как раазбирате какъв размер е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
преди 30 минути, CvetomirTodorov написа:

Здравейте на преди няколко дни смених задните пружини с нови и пак сякаш ми е вирната предницата и през по голяма неравност с двама отзад със 17 ките влиза в калника колата е с 20 мм фланци 

F053EB99-1F94-4169-8520-43BD9DC63082.jpeg

F99B9E54-16C6-4486-8F2C-B50122B53471.thumb.jpeg.ea83ee43e6bbbe61e0387b2705a43209.jpeg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пружините са малко по-меки от оригиналните и ефектът е на лице.Каква марка сложи?

Използвай оригиналните подложки цитирани по горе в темата и нещата ще се оправят,все пак ще се повдигне отзад с 13мм. купето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със оригиналните беше много по зле с тези е по добре но не и ефекта който си мислех че ще постигна и съм със оригиналните подложки мисля , а може ли понеже смених предницата миналата година там нещо да не съм направил като хората марката на предницата е Атек

На 15.04.2020 г. at 6:15, kikson1979 написа:

 

 

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говорех за допълнителните подложки които дават +13мм . Каква марка пружини сложи? Теглич имаш ли? Всичко е от значение при тези Аудита...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теглич нямам пружините не са някаква марка мисля че са китайски някакво 100 лева съм дал за тях ако е някакъв ориентир .....😕

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...