Jump to content

Окачване от Б6 на Б7


Dorian

Recommended Posts

Аз съм с 1BE на Б6 и отзад винаги ми е била по легнала колицата. Това нормално ли е или са поумекнали пружините? Ако седнат хора отзад не се променя особено, в смисъл не кляка още повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 134
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги, аз също съм с б6 с 1BE и отзад е по-клекнала, но при натоварване гумите влизат в калниците. С оригиналните 235/45/17 съм, не ми изглеждат изпуснали амортесьорите. Дали може да е от омекнали пружини?

Редактирано от s4_v
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте

Да питам и аз нещо свързано с окачването на Б6

Окачването е 1BА 

Намъкнах пружини от същата кола /пак авант,пак 1.9 с еднакво оборудване/ само че от 1ВЕ окачване на амове 1ВА

Дали ще имам проблем за амортисьорите при положение че пружините не са за тях?

Като поведение е стойка колата слезе с около два пръста и возията се стегна драстично

 

 

IMG_20170303_093420.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, s4_v said:

Колеги, аз също съм с б6 с 1BE и отзад е по-клекнала, но при натоварване гумите влизат в калниците. С оригиналните 235/45/17 съм, не ми изглеждат изпуснали амортесьорите. Дали може да е от омекнали пружини?

И при мен леко влизат, ако седнат трима отзад, като се има впредвид, че имам бутилка 45л. и един ковчег Pioneer дето се развозва :D. По-скоро май си е нормално. Заглеждал съм се по улиците и доста Б6-ци отзад са по клекнали. На колегата отгоре направо изглежда като Allroad в сравнение с мойта :D.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А смятай кво беше със стандартните пружини - 4 пръста и малко между гумата и веждата на калника

1ВЕ е с червени амове и ще се укажат с по къси стержани от на 1ВА и явно заради това при мен все още е щръкнала

Но дали е проблем да се возя така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С червени е, ако са заводските. Аз наскоро смених предните с KYB и вече не са червени за съжаление :D Ами не мисля, че е проблем. Ако не ти е много неустойчива на завои май няма яд. С мойто каране, примерно, дори и с 1BE не е кой знае колко стабилна, пък ако се кача на толкова висока, ще се пребия сигурно :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, nikito_ko1 написа:

Окачването е 1BА 

Намъкнах пружини от същата кола /пак авант,пак 1.9 с еднакво оборудване/ само че от 1ВЕ окачване на амове 1ВА

Дали ще имам проблем за амортисьорите при положение че пружините не са за тях?

Като поведение е стойка колата слезе с около два пръста и возията се стегна драстично

Направил си нещо много странно. Доста хора карат с 1ВА и амове от 1ВЕ .. Но обратното чувам за първи път.

Проблем има ... В момента колата (дори видно на снимките) е с около 10 мм. по висока отпред. Причината е че чашката на амовете от 1ВА е с 10мм. по високо от 1ВЕ. Добре е да огледаш задните амове колко им се показва стержена ..

Да ли работят коректно амовете в тази конфигурация е въпроса ..:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

МММ1 Можеш ли да посочиш номер на тази по-ниска чашка от 1ВЕ за да изравня нивата?

На снимката се вижда разликата във височината на пружините 

По късите са с 0.5мм по дебели витки

IMG_20170302_180112.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става дума за чашката на самия амортисьор, върху която ляга пружината в долния си край. Тя е към самия корпус. В случая не можеш да направиш нищо. Освен смяна с такъв от 1BE ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Nikito_ ko1 в момента моята кола е точно така като твоята,само че при мен си останаха пружините от 1BE но махнах амортисьорите и сложих 4 нови от 1ВА окачване.Аз го направих с цел повдигане и по-мека возия.Сега съм в златната среда може би, хем вози хубаво хем не се накланя много и е устойчива в завоите.Дори задницата ми е леко виснала като твоята,но вече тези тампончета за повдигане на задницата са в мен и утре ще ги монтирам.

Иначе ако искаш да слизаш още ти трябват амортисьори от 1BE както ти казаха колегите,но возията никак няма да ти хареса...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочети на предната страница какво сме коментирали.

"Слага се допълнителна приставка с номер 8E0 512 145 от окачване тип 1BR"

Аз вече купих тези приставки и днес щях да ги монтирам,но много вали навън.Като ги сложа ще кажа какъв е резултата при мен.Иначе тези подложки не са скъпи,аз си ги поръчах от ауди и са по 11лв. бройката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се похваля,след слагането на подложките вече не съм със изсипана задница,даже обратното вече е една идея вирната.

По ролетка преди подложките  задницата беше 15мм. по-ниска,а сега е точно отпред и отзад,но странното е че визуално ми изглежда че задницата дори е по-вдигната.Може би защото съм свикнал да я гледам изсипана и затова сега като е равна ми се вижда неестествено висока отзад.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

Колеги, за да не пускам нова тема, ако бодна едни Eibach pro kit 30/30 на оригиналното 1BE окачване как ще седи? Дали ще се оправи вирнатата задница и ще се свали предницата, как ще понесат оригиналните амове? Ще се развали ли возията( която и сега не е особено комфортна)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта излиза с 1BV по лепенка и с 18-ки (DTM) много твърда возия,усеща се всичко,но иначе е прилично височка и ужасно стабилна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 31/07/2017 at 10:32 AM, s4_v said:

Колеги, за да не пускам нова тема, ако бодна едни Eibach pro kit 30/30 на оригиналното 1BE окачване как ще седи? Дали ще се оправи вирнатата задница и ще се свали предницата, как ще понесат оригиналните амове? Ще се развали ли возията( която и сега не е особено комфортна)?

 На първата ми кола B5 и сложих точно този кит Eibach pro  30/30 със стандартни сини sachs super touring нови амортисьори.С тази комбинация стойката и возията станаха идеални!Взимай и слагай без да се замисляш! :) 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@kosio85 , @GameON мерили ли сте, че е по-легнала отзад колата. При B6 арката на предния калник е по-отворена и затова изглежда така. Ако се мери при праговете отпред и отзад най-вероятно ще е равно. За да стоят еднакво гумите в калниците колата трябва да легне малко напред.

Редактирано от danidelev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен, аз съм с ауди б6 авант 1.9 на предно, смених четирите амортисьора с нови на САШ и четирите тампона на макферсона ЛЕМФЬОРДЕР, с 1БА окачване съм,но явно задните ми пружини са малко омекнали,понеже задницата стой с 15 мм по ниска. искам да я помдигна с 20 мм, какви подложки на пружините ми трябват, и ако някой знае номерът и, за да си ги купя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 03/08/2017 at 6:20 PM, danidelev said:

@kosio85 , @GameON мерили ли сте, че е по-легнала отзад колата. При B6 арката на предния калник е по-отворена и затова изглежда така. Ако се мери при праговете отпред и отзад най-вероятно ще е равно. За да стоят еднакво гумите в калниците колата трябва да легне малко напред.

Мерил съм я да и е с 10 мм по-ниско, като това е без да е натоварена. Като се натовари малко става като ситроен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@s4_v Моята с ново 1BE окачване седи равна, а предните калници са с 10ина мм по-нагоре от гумите отколкото задните.  Като се натовари колата с 4 човека и багаж кляка малко но нищо фрапиращо. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...