Jump to content

Audi 80 B4 2.0 90 hp - разход на газ


Recommended Posts

Здравейте хочосапианс.

Пиша Ви с цел малко информация.

Първо - от Пловдив съм и ми трябва газаджия - ама надежден (всеки е майстор, сам си правя основния ремонт в апартамента и като видя боята и шпакловка та си казвам- добре че не си вадя хляба с това!! Ще умрем ит глад).

Тъ засякох разхода в градски условия и установих, че карам 300 коня, а не 90. Нормално ли е с една бутилка от 24 литра да измина 147 км в града? Според мен има много гнило. Бях къде ли не и няма да ми стъпи кракът там. Всеки е "баш" майстор.

За сега съм се премерил с това, но няма да е за дълго, този разход е голям.

Не разбирам от коли, бих се навил да си човъркам сам, но приемам добре и изпитани съвети от някой човек, който си разбира от работата.

Благодаря много. Ще се радвам да го сваля до 10 на сто за града ако може.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има няколко фактора, които могат да окажат влияние:

- заминал/дефектирал син температурен датчик

- дефектирала лабмда сонда (ако нямаш ламбда контрол тя не играе за разхода на газ)

 - кофти центровка на запалването (аз лично дадох предварение и колата осезаемо тръгна за 90 коня, преди това беше тотален мъртвец, който много мудно се форсираше и на бензин, и на газ) Действам на принципа да въртя обратно на часовниковата стрелка докато почна да чувам детонации при подаване на газ на празен ход (това го правя на газ, при бензинът детонациите си остават донякъде, но слабо ме интересува това, него го ползвам само за загряване сутрин). След това връщам обратно докато спра да ги чувам въпросните детонации. Не претендирам, че това е най - ефикасният метод, но лично аз съм открил, че центровка със стробоскоп за бензин на двигател, работещ на газ, не е най - оптималната и би могло да стане една идея по - добре (това за карбуратор и моноинжекция). След това се качваш, правиш тест, ако ти хареса динамиката, оставяш така и засичаш разхода, ако не, продължаваш докато намериш най - добрия режим по твой критерий. Имаш разбира се опция да сложиш аванспроцесор, което според мен е и по - добра алтернатива на гореописаното от мен. :D

- настройка на изпарителя - можеш да намалиш газта от тройника, който се намира преди плочката за газта - например половин оборот ще завиеш, качваш се и тестваш дали започва да глъхне колата/да претриса като смачкаш газта. Ако не, значи си на правилен път.

За момента при мен тази врътка е развита на 3/4 оборот (тоест по - малко от 1 оборот) от напълно завито положение.




 




 




 

Редактирано от okops
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пловдив - Ямбол по магистралата средна скорост 120км.ч. Изминах под 200 км по спомени говоря.




П. С. Ако знаете газаджия в майна сити съм склонен да отида при човека.
П. С. Няма ламбда сонда.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е добре настроена при 120км/ч трябва да ти гори около 9,-9,5л на 100.

 

иначе аз съм доволен от Ласков

доста ходят при него и е натоварен

https://www.facebook.com/Ласков-Газ-206638609460366/
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пропуснах да кажа и че на газ преди да загрее колата няма обороти. Махна ли си кракът от газта и оборотите отиват при нулата. Загрее ли става ОК. Сега гледам, че и като паля - запалва и след това гасне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, има фактор газ-станция когато зареждаш гледай колко бара показва на колонката ,/ от опит/  ако е под 10 бягай от там. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 22/06/2016 at 23:42, autounion написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Зареждах до сега на Круиза в Пловдив до Затвора. Сега заредих на Еко (отново до затвора). Ще видя какво ще покаже километража.

Просто ми се струва, че в близко време трябва да посетя газаджия.

Дайте мнения за вашите майстори. Кой според вас е добър и си заслужава да се пробвам. За сега този до Механото ми го похвалиха двама.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да започнеш от възд. филтър. Най-eвтино е и можеш да си го смениш сам :) След това, разбира се, по ред на номерата както е казал колегата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да ти излгежда смешно, но с какви джанти си? Ако са по-голями от стандартните има вероятност и километража да не показва коректно изминатите километри!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Последно ходих при Хип-Газ на около 800м след хлебозавод Тракия от лявата страна.За настройка на изпарителя,че ми правеше 13 извънградско и около 17 градско.Говоря за АБК мотор.След настройките Първомай-Одрин средна скорост 100км/ч с дозареждане на Шел 7.8/100 разход.Градското все още ми се струва висок разход около 13литра.Иди там останах доволен.Ускорение и вървеж много добър.Обяснявам си все още високия разход в града от лошо качество на горивото.Преди когато беше газта над лев колата гореше 10 градско.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Слушаи момче карам такава 7 години .От 13 до 16 градцко според крачето което настъпва педала.Извън града от 10,5 до 16 това е самата истина .Преди 20дни си купих б4 2,8 градцко от 16 до 22това е зависи и от теб

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, kiko0503 написа:

Слушаи момче карам такава 7 години .От 13 до 16 градцко според крачето което настъпва педала.Извън града от 10,5 до 16 това е самата истина .Преди 20дни си купих б4 2,8 градцко от 16 до 22това е зависи и от теб

би му меча, ко мъ напраи ве брат. Има нещо много объркано, аз на 4,2 съм с такъв разход. Върви при някой дето е в час да ти я погледне тая кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
On 04 септември 2016 г. at 11:16 PM, kapitango said:

Върви при някой дето е в час да ти я погледне тая кола.

Той колегата за това пита.

Щото на думи всички са майстори, а след като ти барне колата става ясно, че "майстора" е в перманентно междучасие и проблема остава не по газовата уредба. Щот той е направил всичко възможно, а проблема е останал. В сервзиа пък казват, че по бензиновата част няма проблеми. Проблемът идва от газта, да ходи там дет са му правили газовата. Газаджията пък отрича проблема да е в неговата сфера.

И става един омагьосан кръг, който всеки взима пари(и в по-добрият случай не вреди) и те препрещата при дург.

А майсторите са кът. Там става само след записване известно време назад и трудно се откриват. Такъв човек предполагам търси автора.

Иначе останалите са лесни 9 от 10 газаджии са такива, поне по мои наблюдения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

За да не пускам нова тема, ще ползвам тази. Автора да ме извини.

Кратко изложение на конфигурацията:

-мотор - АВТ 90hp;

-изпарител - BRC AT90E - с нови мембрани и уплътнения V2;

-бутилка - тороидална 36/40л.???;

-газов клапан ф6 VALTEK TYPE 03 - нов;

-плочката е тази не съм и мерил диаметъра, но при нужда, ще го замеря;

-гумена подложка между моноинжекциона и плочката - нова

-тръбна система на ф6, като трасето между клапана и изпарителя е сменено с ново, останалото е старо.

 

Проблема е следния: при движение т.е. под товар, има едно леко забиване:

 

-между 1800-2000 rpm.

-между 2200-2400 rpm.

-между 2700-3000 rpm.

което се оправя след минимално връщане на газта.

Ревизирането на изпарителя и смяната на клапана се случиха заради тия аномалии и подозрения за нещо запушено. Запушвания в изпарителя имаше в изобилие.

Единственото подобрение, след смяната на всичко това по-горе е че пали от "четвърт" до като преди и трябваше поне 5-6 завъртания. Разхода към момента е около 13-16.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, съмнявам се, че с тази плочка ще оправиш проблема. Измери диаметъра. С гумената подложка изнасяш дюзата нагоре и увеличаваш сечението доста. Моята е без тази подложка, а плочката е направена като фуния и дюзата влиза в нея. Светлия отвор между дюзата и плочката е около 400 кв.мм. С по-голямо сечение недостига газ. С това сечение колата ми ускорява прекрасно, въпреки, че съм с дългата кутия CDY. Ако искаш, ще ти пратя снимки, да видиш как изглежда.

http://koko60.snimka.bg/automobiles/plochka-abt.940226.37771908

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 17 минути, koko60 написа:

 

Колата е с тази конфигурация, от 2007-ма. Единствената промяна е газовия клапан, но и преди да го сменя, положението беше същото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени изпарителя и нещата ще се оправят. АТ 90Е не е много надежден след смяна на мембрани. Едно 100 киловатово ТЕСНNO би трябвало да ти реши проблемите.

Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...