Jump to content

Препоръка за А4


Recommended Posts

Здравейте,

Изпаднах в адската дилема, която на всеки шофьор се случва, а тя е аджеба ,каква кола да си взема. Разполагам с 5к. Трябва ми автомобил, който не е скъп от към поддръжка и икономичен. Няма да се дърпам с него. Спрях се на А4 обаачее от там на татък мъгла. Намира в мобиле някакви обяви и като влезна да чета за двигателите и поддръжка умирам и си казва "ясно защо го продава". Моля ви (надявам се да ви стана колега :D) колеги помагайте :)

Поздрави

В.Велинов

Редактирано от Vvelinovv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси кола от човек, не от автокъща! Ако имаш познат, дето я продава и знаеш горе доло историята на колата, скачай и не се чуди. Другия вариант е от форума "Купува/Продава" да си харесаш някоя!

За тези пари, можеш да вземеш нещо за 3500 лева, и останалите да я вкараш горе доло в пътя, като се молиш да няма сериозни ремонти, като съединител и турбо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами искам съвет към кой двигател да се целя. Трябва ми евтина поддръжка (нали евтина имам предвид нормална, а не съединител 1500 2000 лв примерно) и икономичен

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси 90 коня Ауди, не помня точно кода на мотора. И обслужването му е евтино, но не кой знае колко. Примерно за ролки ще е по-евтино от другите със 100, 150 лева. Окачването на всички е алуминиево, но сега се намират комплекти за 240 лева без труда. Общо взето този мотор има що годе евтина подръжка.

Аз лично бих те насочил към кола без турбини /бензинова/ но щом това си си харесал търси!

Не знам кое за теб е евтино, и кое скъпо. Имам познати, дето сменят термостат и плачат, защото са дали 50 лева примерно за термостата и смяната му. А за мен това си е нормална цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен освен покупката на колата, трябва да си заделиш нещо, за евентуални ремонти , които при кола на старо са неизбежни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами искам съвет към кой двигател да се целя. Трябва ми евтина поддръжка (нали евтина имам предвид нормална, а не съединител 1500 2000 лв примерно) и икономичен

Не се засягай, ама смени марката с Опел.При Ауди евтино няма да те огрее, ако държиш все пак на марката, може би А3 ще е една идея по-добре.Търси ръчка, бензин без турбина(там няма съединители по 1000лв.) и му бодвай една газчица за 800 лева и ще се возиш евтино.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е сега 50 лв за термостат... Да плачат ? Карал съм все стари коли голф 3, рено 99 година. Ясно ми е, че от стара бабичка ново гадже не става. Не съм от хората, който си мислят, че само гориво сипваш и до там, но все пак не искам нещо, за което ще ми отива цялата заплата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 5к Б6-ца няма да вземеш.

Но някоя А4 Б5-ца или както посъветваха А3 ще е най-добре. Търси 90кс дизела мисля е най-добра оферта, но повечето са спукани от каране. А3-ките не са с алуминиево окачване като А4 и така си намаляш възможни скъпи ремонти. 

 

Една 4-врата А3 особено и фейслифтова мисля е добро решение. Може и 1,6 бензин 100кс. Ако ще плащаш голям данък по добре направо 1,8т или дизел вариант 131 кс или 110кс.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите правилно са ти отговорили.Ауди А4/Б6 за тези около 5000 лв. както си споменал няма как да си намериш и подръжката и ремонтите по този модел на Ауди не са от евтините въпреки,че модела вече остарява но ремонтите пак са си цифра.За по евтина и безпроблемна подръжка се ориентирай към Ауди А3 и А4 до 2001 г. модели,там също има предлагане и на бензинови и дизелови двигатели на моделите но дизелите са смазани от каране и вече колите са си стари както и да го погледнеш.По добре изчакай и по събери някой лев и си вземи запазен и кадърен автомобил.За 5000 лв. Б6 ще пълен кош за тотално възстановяване и ще наринеш една камара пари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Лошото е че чак догодина ще мога да събера отгоре... Да, и други ме посъветваха същото, като вас, или към А3 или голф4. Но голф 4 ще е по-добре, защото е по-просторна. А3 ми идва една идея тясна, а аз не съм  от ниските ...А друго освен немец няма да си взема :) ако не е немец по-добре с метрото 

Редактирано от Vvelinovv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това мислене тип "това е пенсионерска кола, това е еди ква си" е пубертетско мислене :D Аз съм на 26 и ми трябва кола,която да не ми гълта заплатата, евтина за поддръжка и голяма колкото да събера на компанията багажа :) С пасатите не съм запознат. Може би е по-удачно там да питам, какво могат да ми препоръчат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

за А4 и не питам за по-евтиния вариант, а за по качествения двигател.
Като цяло си предпочитам 6 скоростната кутия. Стария атомобил ми е 1,8 125к.с. 1995г. 5ск. и съм много доволен от него, но ми я размазаха наскоро.


1,8 Т 150к.с. 2002

1,9 TDI 6ск. 131к.с. 2003

2,5 TDI 6ск. 155к.с. 2002

2,5 TDI 6ск. 155к.с. 2002 Климатрон

2,5 TDI 6ск. 163к.с. 2003

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@congo Не искам да отварям пак темата за 2.5 ама тези с ролковите кобилици далеч не са такива фуражомелки като първите душковци :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 5 хил с повече търпение се намира А6 Ц5 1.8 125 коня....А4 не виждам смисъл да търсиш щом си стъкмил тия пари. Ако бяха по-малко, да....За А3 не ми се коментира.....кола поне за хора с ръст под средния, които не търсят добра возия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се търси евтина поддръжка 1.8i 125 е най-добрия избор.

10 години имам досег с такъв, всичките му разходи по него са ангренаж, 4 свещи, водна помпа и гарнитура на капака на главата. Общо oколо 100 лева.

 

Няма 1.8т или 1.9тди с такива разходи.

Само 1.6 е толкова евтино, но е доста по-тромаво и бавно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен правилния избор на двигател е бензинов. Това са стари и коли и дизелите са помлени от каране, за да излезе нещо запазено си е 6-ца от тото-то. А бензиновия при всяко положение е по-малко капризен и дори нещо да се прецака частите са много по-евтини. 1.8 125 к.с. е супер вариант, корав двигател, лесно се газифицира и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...