Jump to content

Климатроник проблеми


nikozia

Recommended Posts

Здравейте, климатроника ми отказва да духа студено. Подмених фреона, всичко беше наред, духа студено няколко минути и после край. От тогава спря.
Тръбата която влиза в купето(като се отвори капака в ляво) изстудява перфектно, направо прави скреж, но подавания въздух в купето е хладък до топъл.
Парното също се губи на моменти(понякога не е достатъчно топъл въздуха).
Някакви идеи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си със стария климатроник виж на първи канал дали ти е записала някакви грешки. Може да ти се е разпаднал дунапрена на клапите и да неможе да ти регулира потока на въздуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачах я и нямаше никакви грешка, компютъра няма да отчете ако са се разпаднали клапите предполагам.
Някой да има схема на климатроника, че ако трябва да пада цялото табло ще е мазало :steinigung:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Намерих няколко теми за свалянето на таблото, само едно не ми стана ясно.
Трябва ли да се източи фреона преди процедурата?
Поне ще сменя радиаторчето за парното и ще обслужа моторчетата на клапите, заедно с подмяната на дунапрена :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са заминали клапите си хвърчи доволно дунапрен през решетките. Може клапата да е блокирала евевнтуално - това май се виждаше някак си на диагностиката. И ако сваляш таблото задължително провери и "вътрешното тяло" на климатика за пробив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Здравейте колеги тъй като не успях да намеря друга сходна тема реших да пиша тук. Карам а4 б5 с климатроник и днес докато сменях филтъра на купето видях че там при него има 2 клапи 1 за рециркулацията работи без проблем и още една която не помръдва. Моля помагайте прилагам и снимки

20160925_144002.jpg

20160925_143945.jpg

20160925_143955.jpg

Редактирано от danyboy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а къде е проблема, тая клапа рядко ще я видиш да се движи, виж обаче ще ти се наложи да сваляш и облепваш клапите вътре, освен тия дупки и вътре всичко е на швейцарско сирене и зимата няма да имаш топло.

За клапата - пусни един тест на климатроника през VAG-COM-а и ще я видиш да мърда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много аз си вислех че и тя трябва да мърда кото сменям позициите от климата а относно клапите оправени са преди време даже на тази въпросната залепих форио че се беше скапала а каква всъщност й е функцията??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди пет-шест години и аз се чудех за същото, помня че накарах комшия да гледа, а аз отвътре прогоних всички функции на климатроника и вече не помня кога, но май беше при активирана рециркулация (символа с количката), само тогава се задвижи. Ако толкова държиш да мърда, направи същото с асистент.

А функцията ѝ е да изолира климатроника, но трябва да има или по-дебело и меко покритие по ръбовете, или както е при фейса - гумена устна, иначе с тоя станиол не уплътнява. Не че и затворена има някакъв особен ефект....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на теб при колко градуса на дисплея започва да духа топло, че аз съм забелязъл при мен, че при 29 започва топло по надолу си е все студено на приятели с други варки автомоцили при 26 градуса е нече жега

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или не са уплътнени клапите както трябва, или моторчетата (особено това за реглажа топло/студено) са повредени, или просто има нужда от от един тест/настройка с VAG-а, или комбинация от предните. Виж в сервизното меню на климатроника какви грешки (ако) дава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моята а4 почваше да духа топло над 40 градуса. На Ц4-ката има вакумен клапан, който затваря циркулацията през парното, за да загрява по-бързо мотора зимата. Предполагам, че и тук е някаква такава системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

здравейте,  какво ще кажете когато парното ту духне топло ту студено, иначе климатроника работи на студено добре. клапи ли са моторчета ли или  радиатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симптоми на тръгнала да си заминава гарнитура на главата.Или ако си сменял скоро антифриз да има въздух в системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега се сещам,  когато колата се купи масления охладител беше изолиран и капеше масло, сменихме охладителя и цялата система се проми и в разширителя имаше масло та остава радиаторчето да е запушено уж го миха и него. клапите като на В4 ли са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...