nikozia Публикувано 23 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2016 Здравейте, климатроника ми отказва да духа студено. Подмених фреона, всичко беше наред, духа студено няколко минути и после край. От тогава спря. Тръбата която влиза в купето(като се отвори капака в ляво) изстудява перфектно, направо прави скреж, но подавания въздух в купето е хладък до топъл. Парното също се губи на моменти(понякога не е достатъчно топъл въздуха). Някакви идеи? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 23 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2016 Ако си със стария климатроник виж на първи канал дали ти е записала някакви грешки. Може да ти се е разпаднал дунапрена на клапите и да неможе да ти регулира потока на въздуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikozia Публикувано 23 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Юни 2016 Закачах я и нямаше никакви грешка, компютъра няма да отчете ако са се разпаднали клапите предполагам. Някой да има схема на климатроника, че ако трябва да пада цялото табло ще е мазало Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Mad Killer Публикувано 23 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 23 Юни 2016 коя година ти е аудито колега ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikozia Публикувано 24 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2016 Ноември 97г. е, първите с дунапрена, ако не се лъжа... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 24 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2016 Всички Б5 са с дунапрен... няма да отчете грешка при скъсан дунапрен и за съжаление май ще трябва да сваляш таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikozia Публикувано 25 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юни 2016 Намерих няколко теми за свалянето на таблото, само едно не ми стана ясно. Трябва ли да се източи фреона преди процедурата? Поне ще сменя радиаторчето за парното и ще обслужа моторчетата на клапите, заедно с подмяната на дунапрена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 25 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2016 Да трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CM600 Публикувано 27 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 27 Юни 2016 Ако са заминали клапите си хвърчи доволно дунапрен през решетките. Може клапата да е блокирала евевнтуално - това май се виждаше някак си на диагностиката. И ако сваляш таблото задължително провери и "вътрешното тяло" на климатика за пробив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danyboy Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 (Редактирано) Здравейте колеги тъй като не успях да намеря друга сходна тема реших да пиша тук. Карам а4 б5 с климатроник и днес докато сменях филтъра на купето видях че там при него има 2 клапи 1 за рециркулацията работи без проблем и още една която не помръдва. Моля помагайте прилагам и снимки Редактирано 25 Септември 2016 от danyboy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 а къде е проблема, тая клапа рядко ще я видиш да се движи, виж обаче ще ти се наложи да сваляш и облепваш клапите вътре, освен тия дупки и вътре всичко е на швейцарско сирене и зимата няма да имаш топло. За клапата - пусни един тест на климатроника през VAG-COM-а и ще я видиш да мърда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danyboy Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 Благодаря много аз си вислех че и тя трябва да мърда кото сменям позициите от климата а относно клапите оправени са преди време даже на тази въпросната залепих форио че се беше скапала а каква всъщност й е функцията?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 преди пет-шест години и аз се чудех за същото, помня че накарах комшия да гледа, а аз отвътре прогоних всички функции на климатроника и вече не помня кога, но май беше при активирана рециркулация (символа с количката), само тогава се задвижи. Ако толкова държиш да мърда, направи същото с асистент. А функцията ѝ е да изолира климатроника, но трябва да има или по-дебело и меко покритие по ръбовете, или както е при фейса - гумена устна, иначе с тоя станиол не уплътнява. Не че и затворена има някакъв особен ефект.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
danyboy Публикувано 25 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Септември 2016 А на теб при колко градуса на дисплея започва да духа топло, че аз съм забелязъл при мен, че при 29 започва топло по надолу си е все студено на приятели с други варки автомоцили при 26 градуса е нече жега Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 26 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 26 Септември 2016 Или не са уплътнени клапите както трябва, или моторчетата (особено това за реглажа топло/студено) са повредени, или просто има нужда от от един тест/настройка с VAG-а, или комбинация от предните. Виж в сервизното меню на климатроника какви грешки (ако) дава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 27 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 27 Септември 2016 На моята а4 почваше да духа топло над 40 градуса. На Ц4-ката има вакумен клапан, който затваря циркулацията през парното, за да загрява по-бързо мотора зимата. Предполагам, че и тук е някаква такава системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 здравейте, какво ще кажете когато парното ту духне топло ту студено, иначе климатроника работи на студено добре. клапи ли са моторчета ли или радиатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 9 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 9 Октомври 2016 Има ли вариране във нивото на антифриза ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgi_k Публикувано 11 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2016 Симптоми на тръгнала да си заминава гарнитура на главата.Или ако си сменял скоро антифриз да има въздух в системата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 11 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 11 Октомври 2016 Или запушено радиаторче Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autounion Публикувано 17 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2016 сега се сещам, когато колата се купи масления охладител беше изолиран и капеше масло, сменихме охладителя и цялата система се проми и в разширителя имаше масло та остава радиаторчето да е запушено уж го миха и него. клапите като на В4 ли са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване