Jump to content

Recommended Posts

8 hours ago, Момо said:

Колега, на празен ход ако взимаш данни от горивния регулатор е -0.8 .

Ако е от  м/у рециркулациония  клапан и всмукателния колектор е -0.5 ( моя там го сложих ,ползвам същия уред) 

Важно е какво налягане ще покаже.

В момента взимам от рециркулационният клапан и пак е -0.8 както при горивнияг регулатор. Как да е снощи покарахме колата малко и се държи във стойностите си.. нито пренадува нито нищо.Чудя се даже днес да слагам ли тези инжектори който имам от сабб са май.Ще видя днес и ако остане време може да се заиграя със филтарната кутия и по-големият маф хаузинг 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...
  • Отговори 103
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте колеги,за да не отварям нова тема реших да пиша по тази.Така след известно "Джиткане":eusa_dance:  ако мога така да кажа  останових че похапваме масълцето.. и във един прекрасен дена като Днес. Решихме да свалим кратуната и да  хвърлим едно бързо око ?

 

Да но обаче останахме и приятно изненадани от буталата на блока,от който буталото на 2 ри цилиндър беше  напълно прегоряло и като че ли е имало близка среща със клапан.... 

 

ТАКА де  започнахме да сваляме и блока.Докато не се изгърбихме вече  и решихме да го оставим за утре сутрин.. Та мисълта ми е, бихте ли ми помогнали и казали   от къде бих могъл да си закупя бутала със сегменти, бутални болтове и  ковани биели.. Понеже така и  така ще го отворим поне да го затворим подкован и сигурен :supercool: 

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутала и сегменти, ако ще са сток/ремонтен комплект във всеки магазин за авточасти. Ако ще се търсят ковани бутала можеш да погледнеш в Хеед, ebay и т.н. За биелите пак там. В олх също се намира по някоя друга обява за биели (най-вече китайски).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Масово на пазара се продават китайски биели. Например цялата гама на IE също е китайска, но минава техен машининг и качествен контрол. В общия случай добър китаец ще държи всичко до 500 - 600 к.с.

Ако все пак искаш некитаец - най-добре си търси Scat - заготовките и машининга са си правени в щатите. Друг вариант са DM Forged за тях се твърди, че заготовките са ляти в Канада. Wössner предлгат също комплекти биели/бутала и не са за подминаване. 

 

Истинските неща идват от марки като Manley, Brute, Carillo и Pauter, но си трябва финикиец там.

 

За буталата - много зависи колко са ти износени цилиндрите и какво искаш да правиш нататък, има опцийки.

Както и друг път съм казвал - ако сте отворили мотора и си на път да набиеш пари за биели и бутала, поне го строквай, имаш още 2-300 лв за обработка на блока но финишираш с 2.0L, което отваря много врати за по-нататък.

 

Ако искаш, мога да помогна с доставките, но ще трябва техническо време. А и  преди да си мръдна пръста за теб ще искам капаро, защото пред мен имаш лош профил на пишман тунингист, който не знае какво иска. Не ме послуша преди и видя за какво стана въпрос.

 

Поздрави.
 

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vermeer Scat и Eagle не са ли едно и също нещо с различно брандиране? Защото ако е така и не се бъркам, Eagle са на принципа на IE с производство в Kитай и техен машининг и качествен контрол в Щатите. Не че има голямо значение де...

За китайски давам един глас за MaxpeedingRods :hilezh:

Редактирано от GTX3071R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eagle и Scat нямат нищо общо. Eagle са малко по-особен феномен. Американци са и са произвеждали наистина собствени биели, към момента мисля, че сериозно са свили собственото производство и внасят заготовки. Проблема с тях е, че са масови и много се копират и дикато не ги хванеш в ръка може и да не ги различиш от ментетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, vermeer said:

Масово на пазара се продават китайски биели. Например цялата гама на IE също е китайска, но минава техен машининг и качествен контрол. В общия случай добър китаец ще държи всичко до 500 - 600 к.с.

Ако все пак искаш некитаец - най-добре си търси Scat - заготовките и машининга са си правени в щатите. Друг вариант са DM Forged за тях се твърди, че заготовките са ляти в Канада. Wössner предлгат също комплекти биели/бутала и не са за подминаване. 

 

Истинските неща идват от марки като Manley, Brute, Carillo и Pauter, но си трябва финикиец там.

 

За буталата - много зависи колко са ти износени цилиндрите и какво искаш да правиш нататък, има опцийки.

Както и друг път съм казвал - ако сте отворили мотора и си на път да набиеш пари за биели и бутала, поне го строквай, имаш още 2-300 лв за обработка на блока но финишираш с 2.0L, което отваря много врати за по-нататък.

 

Ако искаш, мога да помогна с доставките, но ще трябва техническо време. А и  преди да си мръдна пръста за теб ще искам капаро, защото пред мен имаш лош профил на пишман тунингист, който не знае какво иска. Не ме послуша преди и видя за какво стана въпрос.

 

Поздрави.
 

Колега винаги съм уважавал мнението ти, и никъде не съм споменавал че това което ми каза НЕ СТАВА.Напротив,просто вярно реших да  поема по друг път. По който не бих казал че съжелявам  но на моменти се позапитвам ами АКО  бях те послушал,но това е друга тема :steinigung::hilezh:Така да се върнем на  темата.До колкото знам оригиналните буталата на 1.8т са на марката Manhle  който по спомен издържали на напани до към 400 коня ??? Това просто съм го чел не твърдя че е вярно, нямам личен опит.И мисля да се насоча към тях отново. А  относно биелите  със сигурност искам да са ковани... все пака така и така съм отворил двигателя. А знае ли човек за в  бъдеще какво ще ми хрумне (божа работа) Ползите да струкнем блока на 2.0л ще се радвам да ги чуя понеже наистена не съм запознат толкова  много.Там вече не трябва ли и вала да се търси друг от 2.0л ?   което допълнително пренася  губене на време и лутане ? 

(колата като цяло не мисля да се кара на  повече от ..350 80 коня максимум. И тези стойности са крайни за в бъдеще  ако РЕША) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните бутала са производство на Mahle и има проекти с доста над споменатите от теб коне (със сток бутала) или с други думи при подходящо гориво и правилни смеси и аванс, 600+ к.с. не са проблем.

За целите, които си поставяш няма да имаш абсолютно никаква ползва от строук на 2.0л. Тези коне са постижими със сравнително малки турбини, които и на сток кубатура ще спуулват прилично рано. Ефекта при теб ще е по-скоро финансово олекване на джоба, отколкото нещо друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си много прав за строукването. По-големия работен обем и по-ранния спуул не са единствените преимущества на стоука.

Ако ще купува нови биели и бутала и всичките  му периферни салтанати така или иначе, колко по-скъпо ще му дойде строука? Колянов вал от ABF и аз мога да му дам на символична цена (имам резервен от моя билд). Борването е 200 лв., макар че и без да строкваш е много вероятно да минеш един хонинг, така че е малко спорно да слагаме тези 200 лв като разлика. Имаш да минеш на CNC шафта на маслента помпа - колко 20 - 30 айде 50 лв. И последно имаш да изкопаеш блока на няколко места, което може и сам да го направиш, стига да си наясно, че с обикновени борчета само ще одраскаш блока - трябват борчета от волфрамов карбит. Имаш инвестиция тук около 100-ина лева в материали, и ако не си го правиш сам да се разбереш за някакава цифра с изпълнителя, но това е елементарна работа.

 

А и най-накрая с така построен мотор след 1-2 г. като му писне K04-ката, може спокойно да преглежда всичко до GT35 по-нататък. А както всички знаят, това е най-вероятната еволюция на проекта.:hilezh:

 

P.S. Да не забравите докато сте разколачили мотора да смените и лагерите на шафта на маслената помпа, че се сабравя този елемент често! 

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Ganimir написа:

(колата като цяло не мисля да се кара на  повече от ..350 80 коня максимум. И тези стойности са крайни за в бъдеще  ако РЕША) 

Говоря за конкретния случай, но това си е мое мнение и никой не е длъжен да го взима предвид или да се съобразява с него. Иначе си много прав и съм съгласен с теб @vermeer, че ако ще се гази в дълбокото строука ще е само в + :zustimm:

Въпреки, че моя сетъп е донякъде доказателство, че при правилно подбрани части + добър ремап, нещата се получават и на почти сток кубатура с повече от приличен спуул и диапазон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така След  всичките ми перипети и блъсканици стигнах до едно и то е  "Не бях послушен" :hilezh:   Първият проект се състоеше от... обслужване на  колата и също тка  със слагане на турбо к04-22 23 (което колегата vermer не  одобри и се отдръпна от проекта) покрай това турбо последваха и нови изпусквателни пътища (премахваме на катализатори) Ходене търсене тръби,НЕРВИ най вече. Маслени магистрали и отичане на маслото към картера  от турбото  ... водни съединиения, припасване на колектора....абе циркове :D Инжектори от сабб, маф хаузинги, и интеркулер...И реших така да си джиткам таргата и да се радвам... Да ама не, ето и онзи прекрасен ден  дойде.От  ремонт на главата стигнахме до сваляне на двигателя :steinigung:.

Така След като свалихме мотора и прегледах цените за биели и бутала.Се позачудих доста че ремонтният компелкт на Mahle до колкото знам оригиналните бутала бяха на цена от 300 лева за едно бутало! което прави 1200  лева само бутала :nixweiss:. В крайна сметка ще се дадат тези пари. Няма как искам мотора да се затвори прилично и както трябва! но просто ми беше интерерсно вие ако имате опит наистен ли толкова струват тези бутала и ако не,има ли начин да ги намеря на по приемлива цена.:lupe: 2 рото което е биелите  ще бъдат   на марката MaxpeedingRods (да се надяваме че ще издържат) от  там дреболии лагери, гарнитурки,семерини, са ясни !!! Главата ще е пълна ревизия...Понеже колата е FWD което в началото ме спря за каквото и да е  затова прибегнах  до к04.... Но след кто отворихме двигателя се замислям за едно Т3/Т4 направо след основният ремонт на колата което  предполагам ще задоволи прелично нуждите на една преднячка!! но там  проблем мислщ че ще срещна със колекторите :unsure:



П.с:също така разполагам и със малко снимков  материал.Който желае или следи темата  да каже и ще кача :zustimm:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз такава тема не бих следил. И след ЛС-ия още не ми е ясно, какво искаш да правиш. Става обаче ясно, че броиш стотинки, колата е на предно, почти си нямаш понятие от доста най-базови технически моменти и накрая пак не е ясно, каква е целта на занятието.

А задавал ли си си въпроса, защо се е стигнало до такива повреди(съответно ремонти на принципа на доминото), след като "си бил непослушен"?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли по-лесно с един затворен блок за сега? После прави каквото искаш по твоя, но с финанси и хубави части, без да се претупва. Например този:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 minutes ago, NIKO said:

Лично аз такава тема не бих следил. И след ЛС-ия още не ми е ясно, какво искаш да правиш. Става обаче ясно, че броиш стотинки, колата е на предно, почти си нямаш понятие от доста най-базови технически моменти и накрая пак не е ясно, каква е целта на занятието.

А задавал ли си си въпроса, защо се е стигнало до такива повреди(съответно ремонти на принципа на доминото), след като "си бил непослушен"?

 здравей колега.1во къде  по точно съм споменал че броя стотинки ??? и  ремонтите който последваха съм на  99 % че не са от мойте неща + това един господ знае от какво са причините.Ако колите ни можеха да говорят   преди да ги купим много неща щяха да бъдат различни...... (Сега можеш да излезеш и със фразата еее купил си си счупена кола като не разбираш... ) Ми така да е не плача,ами споделям,допитвам се   и търся решение на проблемите.И целта на занятието е да си "запълвам свободното време" със нещо от колкото да пуша "марихуани, пия и вися по дискотеките... Не претендирам че разбирам  от всичко и тем подобни неща.Но Имам желание, и се уча бързо  след като съм го видял един път. Можеш да използваш епитети към мене  от сорта на "Пишман тунингист,бай  ганьо майстор, и още тем подобни.Няма да ти се обидя,всеки има право на мнение.Така че ако искаш да помогнеш със нещо,Добре дошъл си. :) Ако ли не, лека вечер и бъди Жив и здрав ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Епитети от сорта са излишни, друга е идеята, определено не се вслушваш в съветите на доста по-знаещите, пък след всичките перипетии, остава едно неясно впечатление, че искаш нещо, но първо не знаеш какво конкретно и второ, някак тегава е финансовата страна при тебе, може би греша и имаш сериозни средства и най-вече мерака да ги-дадеш за качество. Но.........

Нищо лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,но офертата не ме устройва.Иначе благодаря за препоръката :zustimm: Само за протокола да спомена че явно може да се подразбрало погрешно. Мотора  ще се прави евентуално цяла зима така че не бързам.Имам кола която е за всеки ден :D просто ми стана учудващо  ценитте на буталата mahle понеже не  си спомням във коя тема на колега същите бутала бяха на цена 190 200 лева за 1бр което е 100 пъти по приемливо от  350 лева и тем подобни оферти..  говорим за 100 лева разлика на бутало.... което малко или много са си пари защо трябва да ги давам на търговец Х примемрно ?? :unsure: Пък и както колегата каза по-гореее че тези бутала са си предостатъчни за мене !

1 hour ago, HellFire said:

Не е ли по-лесно с един затворен блок за сега? После прави каквото искаш по твоя, но с финанси и хубави части, без да се претупва. Например този:

 

 

Редактирано от Ganimir
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Малко се заинтригувах с този вал от АБФ. За фси/тфси/тди съм се образовал, но този за сефте чувам. Ако не е секретна разработка, бих се радвал на малко подробности.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги,След кратък застой нещата започнаха лека полека.Първо Благодарение на колегата "Стоян"  който ми помогна   със намирането на буталата На Маhle на прилична цена :zustimm: от там последваха и  ковани биели също така и маховик от аце  направен за диск 240мм  комплект съединител от ауди s2..Блока със буталата  днеска бяха закарани в шумен по-конкретно  в село Мадара за обработка.. Също така измериха вала и казаха че е във изненадващо перфектно състояние.Главата е  след пълна ревизия също в гаража стой и си чака реда.Сега стой, и ме мъчи една мисъл от 1,2 седмици насам....Започнах да се оглеждам за турбини  GT28RS / GT2860R  и също така  GT2871R*  търсих също така информация за  S252 на Borg warner но май тая ми идва прекалено големичка.Също така се пробвах да намеря нещо за к04-64 слагана на 1.8таеб и Пак не успях да намеря нищо за такъв проект. Ако имате информация  ще се радвам да споделите:blush: 
Целта  ми в момента е, след сглобяването на мотора да сложа една прилична "буболечка" за мойте цели  а те от този момент са 310 350 конски сили на мотор!  търся един сравнително ранен и приличен спул във цялата дъга от обороти. И колата да бъде приятна за каране всеки ден! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези цели според мен GT2860R/GT28RS е твоето турбо. От GT2871R има смисъл, ако ще се гонят 400 к.с. и нагоре. За S252-ката ще ти трябва и външен гейт и важи същото като за GT2871R... Щом подковаваш блока дали ще се целиш в 310-350 к.с. или 400+ к.с. финансовата страна на нещата е долу горе една и съща, така че помисли и над това, за да не правиш след време двойни работи :zustimm: Мощността никога не е достатъчна :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 30.01.2018 г. at 8:12 AM, GTX3071R said:

За тези цели според мен GT2860R/GT28RS е твоето турбо. От GT2871R има смисъл, ако ще се гонят 400 к.с. и нагоре. За S252-ката ще ти трябва и външен гейт и важи същото като за GT2871R... Щом подковаваш блока дали ще се целиш в 310-350 к.с. или 400+ к.с. финансовата страна на нещата е долу горе една и съща, така че помисли и над това, за да не правиш след време двойни работи :zustimm: Мощността никога не е достатъчна :hilezh:

Явно на там ще се спра гт28 Погледнах също така  за турбото к04-064 и колегата "марто" ми разясни малко за това турбо хубавото е че си идва със колектора излят и ти трябва една преходна планка за 1.8т моторите Но много бих се радвал и ако повече колеги се включат също :lupe: така да попитам този "шукарният" колектор  ще отговори ли евентуално за проекта със гт28-цата http://tuning-parts.bg/turbo-kolektori/987/ 
А относно подковаването на мотора  се стигна неочаквано до там.Нямах намерения да извършвам тази процедура но понеже разпиляхме  блока, щеше да е грехота да не му сложим най малкото което е други биели. и проекта ще се спре до тези коне понеже колата е със предно предаване а и    също така от гледна точка на ежедневното и ползване което обмислям, мисля да се спра до тука! :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че точно с такъв колектор приятел кара вече нещо от порядъка на около 30 000 км. с GT28-ца. И да се цепне по някое време не е болка за умиране за тея няма и 200 лева... следващия и пак газ :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така ще е явно.От това което разбрах да събера като информация тия дни е че к04-064 е идеална но е за кола 4х4 понеже преди 3000 оборота е  вече на 400Nm(колко е вярно не знам,това прочетох и такава графика видях)такава информация намерих така че ще отпадне като вариант! 2ро че GT28R / GT256 не ме устройва като вариант, защото ако е така то да си карам със к04-22 дето се вика! Докато трубо GT28rs  най много се приближава до мойте цели  надявам се ще успее да добута 330hp пък и да не успее точно толкова няма да плача я ??  предполагам ще се получи добра конфигурация със това турбо. И това че колата се има на предвит че е FWD!:blush:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Ganimir написа:

2ро че GT28R / GT256 не ме устройва като вариант, защото ако е така то да си карам със к04-22 дето се вика!

Ако под GT28R имаш предвид GT2860R си много далеч от истината... това турбо спокойно си бута 350 к.с. че даже и нагоре, ако се "поизнасили". Дори си мисля, че разликата с GT2860RS е единствено в захвата на интейка и турбо пътя към студения охлюв, а като перки и т.н. са еднакви съответно и конете, които ще избутат пак са еднакви. За GT2560R съм съгласен с тази разлика, че е доста по-здраво турбо от К04-020/022/023 и вади въпросните коне на по-малко налягане от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Колега информацията на  турбините я взех от тука, и съм написал както е описано и там.? понеже видях че турбото гт25 е сложено на един ред и със гт28   а  по долу е описано  само гт28rсъс гт28rs но нека да не навлизаме във подробности.Важното е че се разбрахме ☺

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...