deny0 Публикувано 26 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2016 (Редактирано) Здравейте, колеги. Колата е АУДИ А3 1.6, 2000г. бензин. Миналата седмица двигателя прегря на 110 градуса. Почти веднага отбих и спрях като изгасих колата. В момента на изгасянето от капака излезе дим и изтече антифриза. Закарах я на сервиз с платформа и там оправиха проблема със загряването (перката не е въртяла заради бушон). Сега колата не загрява, но работи по различно от преди. При по - високи обороти притриса и се чува понякога пукане от аспуха. Не е толкова мощна като преди. Като я покарах на малко по дълго разстояние, след като паркирах забелязах, че излиза дим от двигателя и от пръчката за маслото. Забелязах и че при едната свещ се вижда искрене, след като махнах корите на двигателя. Може ли да се предположи какъв е проблемът и да ме насочите към майстор, който разбира от този тип двигатели? Редактирано 26 Юни 2016 от deny0 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 28 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2016 Основен ремонт. Един съвет от мене-НЕ Я КАРАЙ ТАКА. За майстор по-добре търси качествен сервиз,който ще ти даде гаранция за ремонта. Никой няма да ти каже как е докато не отворят двигателя....клапани.....биели....сегменти....колянов вал....блок.....кой знае какви са пораженията. Но продължаваш ли да я караш така определено ше стане по сериозен и скъп за разрешаване проблем. Sent from my LG-D855 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване