Jump to content

.Луфт и чукане между вътрешни карета и скоростната


Recommended Posts

От няколко месеца имам луфт там където се захващат вътрешните карета към кутията.

Значи, като хвана вътрешното каре и го разклатя нагоре-надолу има около 3-4 мм луфт

Също така като натисна вътрешното каре към кутията и към главината също има луфт и като опре в кутията си чука,това е от двете страни, като карам по вълнообразни неравности си чука, като метал в метал, и най много и често чука, като се спускам по нанадолнище по павета едвам едвам с пешеходна скорост на свободна. Има го чукането и при малко по рязко тръгване и отпускане на педала на газта.Виене на скоростите няма.  С 6 степенна ръчна скоростна съм.Какъв може да е проблема в скоростната ,до като е навреме, че ужасно чука? Това се получи най вероятно,след като ми се разби едното вътрешно каре, при което имаше големи вибрации при набиране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,

 

От броя на коментарите в темата ти, напълно разбирам защо не си конкретизирал какво е било решението на проблема, но въпреки това бих искал да те помоля за информация относно това къде е била причината за проблема при теб ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
On 28.06.2016 г. at 7:16 PM, Митака55555 said:

От няколко месеца имам луфт там където се захващат вътрешните карета към кутията.

Значи, като хвана вътрешното каре и го разклатя нагоре-надолу има около 3-4 мм луфт

Също така като натисна вътрешното каре към кутията и към главината също има луфт и като опре в кутията си чука,това е от двете страни, като карам по вълнообразни неравности си чука, като метал в метал, и най много и често чука, като се спускам по нанадолнище по павета едвам едвам с пешеходна скорост на свободна. Има го чукането и при малко по рязко тръгване и отпускане на педала на газта.Виене на скоростите няма.  С 6 степенна ръчна скоростна съм.Какъв може да е проблема в скоростната ,до като е навреме, че ужасно чука? Това се получи най вероятно,след като ми се разби едното вътрешно каре, при което имаше големи вибрации при набиране.

здравей колега ,искам да те питам как разбра че имаш разбито вътрешно каре и кое от двете ,питам те защото имам вибрации при набиране на баир наи-вече,маховика не е на 100%,как да разбера кое от двете е евентуално, видимо изглеждат добре,,ще съм ти благодарен ако можеш да ми помогнеш,мерси

Редактирано от vladimir7979
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При набиране тресе

При отпускане педала на газта не тресе,ако това са ти симптомите, то значи имаш разбито вътрешно каре, а за да разбереш кое е. Отиваш на канал хващаш полуоските, разклащаш ги ище усетиш кое е

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Митака55555 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Да точно както ги описа симптомите,ще ги погледна в неделя само искам да знам трябва ли предните гуми да са на земята,защото нямам канал и мисля да е вдигна от едната страна с един крик и да легна отдолу,но така едната гума ще е във въздуха,незнам дали е важно за проверката,но трябва да съм сигурен коя е за смяна ,че се сменя цялата полуоска ,а тя не е от най-евтините части,и мисля че не са еднакви двете полуоски,благодаря за бързият отговор

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/10/2016 at 20:26, Митака55555 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

ясно,намирането на канал е сложна работа,ще видя какво мога да направя за да ги проверя,мерси все пак

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги вибрациите винаги ли са,или в определен момент. Защото при мен има едни силни вибрации от 1700 до 2400 обороти. След втора скорост,на първа и втора няма нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/14/2016 at 16:30, mirkata821 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Колега и при мен вибрациите са когато ускорявам ,т.е. в този диапазон,аз си проверих полуоските както ме посъветва  автора на темата и се оказа прав ,дясната няма никакъв луфт ,лявата има и даже се чува да удря в желязо,само незнам какво се разбива оста или трипода,но определено ще е сменям

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трипода се разбива.един съвет от мен.не си купувай вътрешно каре.ментета са всичките.аз така смених вътрешното каре и няма и на 6 месеца се разби. По добре от морга здраво 80-100 лева върви полуоска с каретата

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/14/2016 at 21:11, Митака55555 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

здравеи колега,това което си купувал ново каква марка е ,аз съм се спрял на SKF,страх ме да взема от морга 4е незнам в какво състоние е ,а и не съм в бг,ако намеря само трипод здрав и го сложа на моита полуоска,дали ще реша проблема,ти цялата полуоска ли смени или само карето,защото никаде не намирам само вътрешно каре ,продавасе или само външно или цяла полуоска,мерси за информацията

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз скоро сменях и както е написал в в предния пост автора на темата да не купуваме  нови вътрешни карета защото са менте ,същото ми го каза и моя механик.Та и аз заложих на втора употреба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/14/2016 at 21:28, gaetano_72 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

колега ти само карето ли смени или цялата полуоска,че филма е голям ако взема втора употреба и се окаж че и то е разбито или е друг модел?мерси

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уф и при мен беше голям филма,бях си купил две полуоски втора ръка и като ги занесох на механика ми ми съобщи лошата новина че едната полуоска е с нов маншон незнайна скоба на маншона (демек не оригинална)естествено вътрешното каре с луфт,по негово мнение поставено от тези новите за които става въпрос,другата вика що годе бива но пък беше смачкана гривната,че се наложи да избива гривна от тази първата дето не биваше.Така че внимавай като взимаш втора ръка,ако не разбираш като мен трябва да имаш човек до теб който разбира,че таргашите са готови на всичко за да изкарат някой лев

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/14/2016 at 21:46, gaetano_72 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

ясно,а имаш ли идея от кои модели са съвместими,моето е 8Е0407271S ,8Е0407271ВЕ  съвместимо ли е?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не колега не знам защото моето е автомат на предно(мултитроник) и  само знам че за мен не стават от ръчка.И тези който закупих като чукнах номера им в нета веднага ми изписа че е за мулти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/14/2016 at 22:00, gaetano_72 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

да различни са ,мерси все пак,ще видя какво яе реша дали ново или втора ръка

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да ви споделя аз какво направих уж само временно докато купя ново и така,вече 10хиляди без проблем.Свалихме  карето почистихме ,нова грес и монтаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз между другото имам една програма на руски за ремонт и експлоатация на AUDI A4 и там точно така описват че се ремонтира този трипод,с отваряне на маншона,смяна на греста.И честно си помислих,че тез се бъзикат нещо:nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 minutes ago, flober9106 said:

само да ви споделя аз какво направих уж само временно докато купя ново и така,вече 10хиляди без проблем.Свалихме  карето почистихме ,нова грес и монтаж.

при б7-та може да са решили този проблем конструкторите в ауди,при мен не вярвам да се оправи ,имам луфт в лявото а в дясното никакъв,нова грес няма да уплатни луфта

9 minutes ago, Passi said:

Ако се разменят двете крета /ляво и дясно/проблема също се решава за известно време.

за известно време не е решение,сваляне -качване и след 5 месеца пак сваляне и качване на друго:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така си помислих,като четох този мануал на руски,че смяната на греста едва ли ще реши проблема с луфта:nixweiss:Не ми изглеждаше логично, особенно ако луфта е голям,ако е малък:nixweiss:MAYBE

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте колеги,малко освежаване на темата,в неделя решиж да огледам по обстойно полуоската,свалих кората под двигателя и като стиснах маншона само въздух никаква грес,върху кората имаше малко,веднага свалих голямата скоба откъм скоростната кутия и се оказа 4е няма достатъчно грес ,напълних карето с грес  и го затворих с нова скоба,по интересното е че манншона е много разгънат при изправен волан,опитах се да го събера малко но не мърда,скобата го държи здраво а нямах нова ,за да е сваля тазии да го събера,предполагам че като ми сменяха съедителя преди месец е мръднал при свалянето или качването,както и да е,резултата след напълване с грес-луфта почти изчезна,мога да кажа че не е повече от 1 мм,в движение при набиране -80% от вибрациите изчезнаха,има вибрации първите 5-6 секунди когато ускорява след това спират,за момента ще карам така,ако се влоши ще я сменям

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...