bobitur Публикувано 30 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2016 (Редактирано) След смяна на горивната помпа на ауди а4, 1.6 ,100к.с. не задържа налягането и след продължителен престой пали след бая въртене. Новата помпа е китайче и явно клапана не й държи. В сервиза ме разколебаха да слагам възвратен клапан, че след време ще имам проблеми с него. Някой правил ли е да се подаде ток на помпата след контакт. Тъй като заводско има само като се върти на стартер. И как го е направил и има ли негативи или ползи от това. Преди релето ли да се подаде + или направо на предпазителя 28. И от кой предпазител да взема + на контакт и ако е по добре да ползвам този вариант. Поздрави на всички. Редактирано 30 Юни 2016 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tanuco Публикувано 30 Юни 2016 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2016 Ми и аз съм ползвал китайска помпа преди, ама на Б4, но имаше дори 3 мес. гаранция.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 4 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 4 Юли 2016 Аз съм с клапан на ADR 1.8 вече 6 години и всичко е наред. Слагай смело. Клапана се слага между помпата и филтъра. Пали сутринта от четвърт даже и след десет дена престой. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 5 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 (Редактирано) На 04/07/2016 at 8:04, kostaIliev написа: Цитиране на предходно мнение! Имам от дизел т.е останал от дизела ми. Метален ф 8. Но ми казват, че бензина е друга бира. Съмнявам се да е от клапана на помпата. По скоро майсторите нещо са си осравили ръцете. Филтъра не е ли с бързи връзки, не съм се навирал отдолу да го гледам. Редактирано 6 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 5 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 На 4 юли 2016 г. at 8:04, kostaIliev написа: Аз съм с клапан на ADR 1.8 вече 6 години и всичко е наред. Слагай смело. Клапана се слага между помпата и филтъра. Пали сутринта от четвърт даже и след десет дена престой. С какво Ф са горивните маркучи на 1.8 ADR? И аз искам да сложа клапан,но не знам вътрешниа диаметър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 5 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 5 Юли 2016 Свали и виж и премери. Забравил съм. На бензиновия филтър за 5 минути работа - няма и толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vath Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 Сложихме такъв клапан, от руски автомобил с мембрана и работеше точно една седмица. Дай идея от къде да взема по качествен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 Моя е от евро 07. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 6 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 Такъв имам от дизела ми колко ще изкара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 по тази тема е писано много ...не е само от възвратнияклапан..може да е от центовка на делкото, от клапана за налягането на рейката, от запалителната система,бобина, свещи, кабели и др. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 7 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 (Редактирано) Проверена центровка и газ анализатор. И странно, но факт след смяна на горивна помпа. Преди това палеше за по малко от секунда докато сега след престой от 4-8 секунди. Като се държи релето на контакт след престой за около 5 секунди, пали за секунда. Което ме наведи на мисълта, че системата е празна. Редактирано 7 Юли 2016 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ru6 Публикувано 7 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 7 Юли 2016 виж огледай си свещите и кабелите.... а също провери клапана за налягане на бенз. рейка...като извадиш вакумчето не трябва да има бензин....да е сухо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 8 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 (Редактирано) Клапана е сложен и ефекта е пали както преди за секунда.Няма замисляне и падане на оборотите след като запали. За информация на колегите Ф8 е и го сложих след филтъра, хем е по удобно и да не влизат мърсотии в него.Може да се ползва и оригиналния маркуч ако не е нацепен. Преди да го сложа проверих всичко като свещи, бобина, газ анализатор и центровка и нямаше причина да не пали добре след престой. Сега се моля да изкара поне до друга смяна на филтъра на бензина. Мисля да стане като консуматив с филтъра. Поздрави на всички. Редактирано 8 Юли 2016 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 Супер, брагодаря че сподели как си решил проблема и размера на клапана безаварийно! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 8 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 Моя е шест години там и съм забравил че съществува и аудито пали като види ключа на момента. Много разпространен проблем, но никой ''майстор'' няма да те подсети защото няма далавера от нещо което става за 5 минути и струва 8 лева. По добре да се барат центровки свещи, бобина, диагностики дебитомери, ламбди и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 8 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Юли 2016 Майсторите ме съветваха да не го поставям, че бензина бил по агресивен от нафтата, но след като вече има в състава си и биодизел не мисля, че ще е така. Всеизвестно е как се добива и остатъците от калиева или натриева основа си остават. Сега трябва да изразходя стария бензин който мирише отвратително и не се знае от колко време е в резервоара, тъй като е на газ предимно и предишния собственик не е съобразил за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 14 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Юли 2016 След смяна на бензина и поставянето на клапана пали без да се замисля. Поздрави на всички които ми помогнаха за решаването на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване