Jump to content

А3 1.6 - не върви както преди(занижена мощност)


hrmariann

Recommended Posts

Здравейте колеги, бях пускал тема, в която обяснявах как имам проблеми с оборотите на колата(А3 1.6 99г.) и ми препоръчахте да си изчистя дросел клапата и дебитомера. След почистването(не са сваляни, докъдето стигах със спрей за карбуратори ги почистих) нямах такива проблеми с оборотите първата седмица. Сега отново се появиха такива симптоми, но главното е, че когато колата загрее губи мощност, бавно наема и се случва да придърпва при ускорение. Случва ми се и като и дам ряз при 2-3 хиляди оборота, има заглъхване и след това сякаш се отпушва. Използвах търсачката за подобен проблем, но всеки с такъв или сходен проблем обяснява как е на късмет да се намерят проблемите при тези двигатели. Някои колеги бяха намерили читав сервиз, но се намира в София. Във Варна преди време когато я гледаха ми казаха "ами да има някакво замисляне и забиване, но не знаем откъде е, няма грешки, всичко е наред". Ако всичко беше наред нямаше да се държи така колата! Главният ми въпрос към вас е, ако някой колега от Варна знае за някакъв сервиз, който наистина си заслужава и биха ти обърнали внимание, а не просто да се сменят неща, нека напише адрес/име. Ако някой колега е изпитвал тези болки нека да сподели накъде да се насоча вече, загрее ли колата умира. Старият проблем с оборотите не съм сигурен как ще го реша, освен да си стрелям на посока с нови дросели и дебитомери, но .... Трябва ми сервиз в който да знаят какво правят, а аз да знам защо съм си платил като поп. 

 

От вчера и с газовото имам проблеми (с газов инжекцион съм), като превключи на газ колата след малко виждам, че е преминала автоматично на бензин отново. Ще се ходи и на сервиз за газта, той е най-спешен сякаш, но не знам хубави сервизи в града.

 

Благодаря за отделеното време, малко проблемите са ми много и се извинявам, ако съм объркал някой читател(просто вече съм отчаян с тези проблеми). Ще съм благодарен на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така описаните симптоми може да са много неща- ламбда сонда....дюзи....свещи.....дърпа въздух и от там да се бърка дебитомера. Може и температурен датчик да е,пробвай да го разкачиш и виж дали симптомите изчезват.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Аз лично залагам на темп.датчик......щом загрява и тогава почва да се бъгва екуто и да пуска грешна гориво-въздушна смес.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време имах други проблеми (като стигнеше 90 градуса и гаснеше), тогава махнахме катализатора и сменихме датчика на коляновия вал. Да разкача температурния датчик и така да пробвам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...