Jump to content

Грешка 01268 Помощ


Yooss

Recommended Posts

Здравейте Моля за помощ и малко информация  грешка  01268 ми излиза като се закачи на програмата !
А3- 1.9 ТДИ 90хп 97г 
 

Колата зимата пали  независимо от градусите и на -10 без да се замисли превърта 1-2 път и е запалила 

Като дам газ не прекъсва единствени мени обороти на място 890-900 трябва да се загледаш в оборотите че да видиш разлика която е незабележима

Когато я настъпя повече от 140-150 не иска да вдигне забива и до там оборотите са 3200-3300 максимум 
Ускорява за секунди  турбото на 1800 об се пуска 
Сменяни са филтри ангренажи ролки масла преди 4000-5000км 
Моля помагайте четох доста но не стигнах до някакво решение грешката седи и не може да се изтрие 

 

 

viber image.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Yooss написа:

Здравейте Моля за помощ и малко информация  грешка  01268 ми излиза като се закачи на програмата !
А3- 1.9 ТДИ 90хп 97г 
 

Колата зимата пали  независимо от градусите и на -10 без да се замисли превърта 1-2 път и е запалила 

Като дам газ не прекъсва единствени мени обороти на място 890-900 трябва да се загледаш в оборотите че да видиш разлика която е незабележима

Когато я настъпя повече от 140-150 не иска да вдигне забива и до там оборотите са 3200-3300 максимум 
Ускорява за секунди  турбото на 1800 об се пуска 
Сменяни са филтри ангренажи ролки масла преди 4000-5000км 
Моля помагайте четох доста но не стигнах до някакво решение грешката седи и не може да се изтрие 

Забравих да добавя от 1 до 4 скорост оборотите стигат го края единствено на 5-та скорост забива на 3300об

 

 

viber image.jpg

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможни причини:
  • (N146) е настроена неправилно, е дефектна
  • Окабеляване и / или връзки към / от контролния модул инжекционната помпа (J399) дефектна
  • Гориво недостатъчност помпа, замърсен, повреден
Възможни решения:
  • Проверка на инжектирането на инжекторите
  • Проверете / ремонт окабеляване и връзки от / до Control Module впръскване помпа (J399)
  • Проверка на горивната помпа на счупени пружини, за които извори осигуряват възвръщаемост ход на буталото. Ако пружини са счупени, може да варира количеството впръскване
  • Освободете лоста на количеството впръскване (N146), част от горивната помпа, чисто. Като метален прах в това, което се придържа към електромагнита на регулатора и на схемата, която започва объркан.Четения
  • Ако е необходимо, сменете цялата помпа гориво (там е (N146) в близост)
  • А кутия мощност също може да бъде причина за тази грешка. The ECU именно тества механизма за инжектиране от, веднага след като се включи запалването, максималната контрола. Ако след това властта кутия вече е включен, се намалява, за да хранят обратно сигнал, като по този начин смесване на тезгяха се задвижва твърде много и, както тя се сблъска с неговия край спирка.Грешката се дължи
  • Проверка (измервателни блокове, 01-08-018) / заместват контролния модул впръскване помпа (J399)
Допълнителна информация:
  • Моля, имайте предвид, че девет от десет пъти, когато тази грешка е горивото виновника
  • В (N146) е интегриран в горивната помпа. Работата му е да се инжектира необходимото количество гориво
  • Понякога е настоящето, което се отразява на количеството гориво електронен модификация (мощност кутия?)? Ако има наистина присъства кутия мощност е вероятно, защото контактът веднъж в бърза последователност, и отново, и отново е свързан. Тогава именно, забавянето на времето в кутия единица в момента са в експлоатация, и пристига в ключа на QA в крайната си стойност. По време на преминаването е, защото "кажа смесване работата" тествани от ЕБУ и пълен контрол. След това той изследва стойността се връща от помпата. Ако кутията за мощност, отколкото е вече на можете да получите тази грешка
Възможни симптоми:
  • Повреда Индикатор (MIL) светлини
  • Изпълнява беден / накъсано по време на работа на празен ход и при постоянна скорост (1200-2000rpm); без никакви проблеми, отглеждащи
  • Загуба производителност
  • Груб пеша, от своя страна, не искате да започнете
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...