Yooss Публикувано 2 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2016 Здравейте Моля за помощ и малко информация грешка 01268 ми излиза като се закачи на програмата ! А3- 1.9 ТДИ 90хп 97г Колата зимата пали независимо от градусите и на -10 без да се замисли превърта 1-2 път и е запалила Като дам газ не прекъсва единствени мени обороти на място 890-900 трябва да се загледаш в оборотите че да видиш разлика която е незабележима Когато я настъпя повече от 140-150 не иска да вдигне забива и до там оборотите са 3200-3300 максимум Ускорява за секунди турбото на 1800 об се пуска Сменяни са филтри ангренажи ролки масла преди 4000-5000км Моля помагайте четох доста но не стигнах до някакво решение грешката седи и не може да се изтрие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 2 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 2 Юли 2016 http://bfy.tw/6Z4x Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yooss Публикувано 2 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юли 2016 Преди 1 час, Yooss написа: Здравейте Моля за помощ и малко информация грешка 01268 ми излиза като се закачи на програмата ! А3- 1.9 ТДИ 90хп 97г Колата зимата пали независимо от градусите и на -10 без да се замисли превърта 1-2 път и е запалила Като дам газ не прекъсва единствени мени обороти на място 890-900 трябва да се загледаш в оборотите че да видиш разлика която е незабележима Когато я настъпя повече от 140-150 не иска да вдигне забива и до там оборотите са 3200-3300 максимум Ускорява за секунди турбото на 1800 об се пуска Сменяни са филтри ангренажи ролки масла преди 4000-5000км Моля помагайте четох доста но не стигнах до някакво решение грешката седи и не може да се изтрие Забравих да добавя от 1 до 4 скорост оборотите стигат го края единствено на 5-та скорост забива на 3300об Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marvelito Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Възможни причини: (N146) е настроена неправилно, е дефектна Окабеляване и / или връзки към / от контролния модул инжекционната помпа (J399) дефектна Гориво недостатъчност помпа, замърсен, повреден Възможни решения: Проверка на инжектирането на инжекторите Проверете / ремонт окабеляване и връзки от / до Control Module впръскване помпа (J399) Проверка на горивната помпа на счупени пружини, за които извори осигуряват възвръщаемост ход на буталото. Ако пружини са счупени, може да варира количеството впръскване Освободете лоста на количеството впръскване (N146), част от горивната помпа, чисто. Като метален прах в това, което се придържа към електромагнита на регулатора и на схемата, която започва объркан.Четения Ако е необходимо, сменете цялата помпа гориво (там е (N146) в близост) А кутия мощност също може да бъде причина за тази грешка. The ECU именно тества механизма за инжектиране от, веднага след като се включи запалването, максималната контрола. Ако след това властта кутия вече е включен, се намалява, за да хранят обратно сигнал, като по този начин смесване на тезгяха се задвижва твърде много и, както тя се сблъска с неговия край спирка.Грешката се дължи Проверка (измервателни блокове, 01-08-018) / заместват контролния модул впръскване помпа (J399) Допълнителна информация: Моля, имайте предвид, че девет от десет пъти, когато тази грешка е горивото виновника В (N146) е интегриран в горивната помпа. Работата му е да се инжектира необходимото количество гориво Понякога е настоящето, което се отразява на количеството гориво електронен модификация (мощност кутия?)? Ако има наистина присъства кутия мощност е вероятно, защото контактът веднъж в бърза последователност, и отново, и отново е свързан. Тогава именно, забавянето на времето в кутия единица в момента са в експлоатация, и пристига в ключа на QA в крайната си стойност. По време на преминаването е, защото "кажа смесване работата" тествани от ЕБУ и пълен контрол. След това той изследва стойността се връща от помпата. Ако кутията за мощност, отколкото е вече на можете да получите тази грешка Възможни симптоми: Повреда Индикатор (MIL) светлини Изпълнява беден / накъсано по време на работа на празен ход и при постоянна скорост (1200-2000rpm); без никакви проблеми, отглеждащи Загуба производителност Груб пеша, от своя страна, не искате да започнете Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Yooss Публикувано 3 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Благодаря за информацията ще мъча и ще пиша Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ianiovski Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Дебитомера как е ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 3 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 3 Юли 2016 Дебитомера по какъв начин е свързан с тази грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване