Jump to content

Проблем със запалването.


Naidden

Recommended Posts

Здравейте. Преди няколко дни се появи много неприятен проблем. Давам на контакт и не иска да завърти или завърта и спира. Изчаках няколко минути и запали. Днес се получи същото, но този път много по трудно тръгна. Завъртя малко и спря. После изобщо не искаше да върти и в един момент се оправи след доста мъчение. В началото помислих, че проблема е в стартера, но след това забелязах, че докато го прави тоя проблем не мигат горните две лампи като дам на контакт и на копчето газ/бензин ми свети и зелено и червено, а като е си е всичко наред свети само зелено като съм на газ и само червено на бензин, даже няколко пъти като връщах контакта оставаше бледо да свети лампата за маслото и копчето газ/бензин, а ключа беше в най ляво положение или не знам даже дали не го бях извадил, но въпреки това си стояха бледи светлини и на копчето и лампата за маслото. Явно нещо по тоците се случва, но не знам къде да гледам. Малко преди появата на проблема бях отворил капака да сипа течност за чистачки и видях един плъх около скоростната кутия прибяга, дали не е гризнал някой кабел и да е направил той белята? Много е кофти щото работа с тая кола и като стане нещо такова си имам сериозни неприятности както се случи днес. Колата е ауди 80 б3 1.8 сф мотор.

Редактирано от Naidden
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Смених клемореда - проблема остана, според един жичкаджия патрона нямало как да е и смених само клеморед, обаче пак ми прави този номер. Вчера се изръсих здраво за рециклиране на стартера, обаче се оказва че и от там не е проблема, вече не ми се верва... Възможно ли е да е от бензиновия клапан, все нещо ми се струва че е от него и забелязах, че на работещ двигател като му размърдам плюса и масата (на бензиновия клапан) мени оборотите. Какви още варианти остават? Пак казвам смених клемореда и рециклирах стартера, обаче няма никаква промяна, даже сега я прави по-често тази мизерия, вчера по едно време изваждам ключа от таблото обаче на копчето газ/бензин светат лампичките и лампата за маслото ми свети и то при изваден ключ. Като сменях клемореда гледах, че е здрава опашката на патрона или поне от пипане останах с това впечатление, а пък и като не върти пробвам да размърдвам патрона натискам го яко с ключа, даже пробвах и на свален километраж да го размърдам заедно с клемореда и няма промяна. Не го изключвам напълно като вариант, но не мисля че проблема е в него. Не знам кои са всички възможни причини за тази работа, вчера му викам на тоя дето прави стартера кво праиме ако пак не върти и той ми отговори, че не останали вече причини да не върти. Обаче не искам пак да го търса него щото доста скъпчия. Вика ми 30 лева монтаж демонтаж на стартера обаче за моя 50 щото много тегаво се свалял. 180 искали тея да го рециклират което 100% не са взели толко и 40 за уш ремонт на инсталацията по коша, та 270 лв за нищо, а пък тоя ремонт на кабелите по коша като гледам е сложил две изолации на едни букси към един датчик и е запоил един кабел който беше свързан с лустер клема и това е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...