Jump to content

Проблем с предните чистачки на А4 B6


i_p_i

Recommended Posts

Здравейте,

Появи се следния проблем с предните чистачки на B 6-цата: движат се много бавно и на моменти спират??? Всичко беше нормално и изведнъж този проблем.

Моля помагайте с идеи, че в други ден заминавам на почивка.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ги пробвай повече  - осите на рамената са останали на сухо - нужно е разглобяване, смазване и си пак в мача - това е според мен. Бих го казал така - не е много лесно да се изкара механизмът - по-добре иди при познат майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много на отзовалите се! Точно така се оказа - механизмът на чистачките беше клеясал. Точен майстор за около час разглоби, почисти и сглоби и чистачките работят като нови.

Още веднъж благодаря и безаварийно на всички!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 weeks later...

И аз имам същия проблем. Къде точно трябва да се смаже и трябва ли да се сваля всичко, няма ли начин да се пръсне спрей и да се раздвижат по лесния начин? Мисля почивните дни да се заема с този проблем сам, и всякакви съвети ще са ми от помощ. Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това е проблема, което са ти казали в първия коментар. Не ги мъчи повече да не изгориш мотора. Аз минах по този път вече и чистачките са като нови след смазването на цялата лостова система. Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз имах сходен проблем само че на мен ми се измести и механизма и спирах по средата на стъклото... оправи ми го едно момче от софия от хаджи димитър за около час и половина работа и много разглобяване.... Всичко си работи сега нормално... не препоръчвам сами да се наемате да го правите че има много пластмаси дето може да се счупят...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оправих си ги сам, но голям зор беше докато сваля всичко. Първо рамената на чистачките, шлиците бяха яко ръждясали и два часа се занимавах с тях, понеже нямах скоба под ръка. После докато изкарам целия механизъм пак един час игра, а как изкарах оста не е за разправяне (беше запекла само едната). Сглобяването стана лесно, вече знаех какво да правя. Благодаря на всички за съветите, сега работят перфектно :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Колега, би ли ми казал къде точно в кв. Хаджи Димитър си ходил да ти оправят механизма на чистачките или направо би ли ми дал GSM номера на момчето. Имам същият проблем и не искам да се наемам сам да го правя. Благодаря предварително. :)

Редактирано от ads
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запекли рамене на чистачките - май всеки е минал по този път.
 

Един безценен съвет - не ги махайте сам. Цената на нов преден джам никак няма да ви хареса. А чистачките не се махат никак лесно и рескът за панорамния прозорец е реален.

Аз се направих на умен и изгубих 3 часа в опити, преди да отида при човек, дето го е правил, но и на него му отне повече от час. Махате, почиствате с фина шкурка, после хубава грес и обратно.

 

Даже ново моторче за чистачките си купих, че първо в него се осъмних и още ми стои в гаража.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чистачките се махат много лесно, но за целта а нужна скоба ако никога не са махани. Аз си взех тази и съм много доволен: цък!

 

Позволява този пластмасов "кран" да се отвърти и на негово място да се сложи обикновена гайка на контра, тъй като мястото е доста ограничено, особено на лявата чистачка.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моите рамена съм ги вадил вече, даже лявото два пъти, понеже си замазах шлица. От там нататък, пластмасовата кора силно ме притеснява, има ли хитрина при изваждането ѝ? И какво реално трябва да се почисти и смаже, всички механични връзки на рамената под кората, така ли? Ако разбирам правилно, проблемът идва от тях, а не от самият мотор, който ги движи? Ако е така... в крайна сметка като ми остане повече свободно време ще се наема да ги оправя.

Редактирано от ads
typo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това имах предвид - трябва да се махат от хора, дето знаят как ;) иначе ще засрамите сърбите с псуване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пластмасовата кора: тя е хваната с 3 метални щипки - едната най-отляво, другата най-отдясно и третата в средата. Махаш ги, гледай обаче да не паднат вътре. След това леко я надигаш точно където е кутията на ECUто и си вкарваш ръката в пролуката. След това започваш да я дърпаш нагоре и към теб. Не използвай никакви инструменти и нищо няма да се счупи. Всичко това се прави при отворен капак от страната на мотора. Гледал съм клипчета в Тубата да я повдигат при затворен капак с пластмасови лостчета от страната на стъклото, но мисля че това е много лоша идея.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте, от вчера се появи същия проблем и при мен. 
 

Не успях да се оправя сам, та, може ли да препоръчате човек или сервиз, който би могъл да ги оправи ?

 

S-car service са ми наблизо, мисля там ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече два пъти съм разглабял механизма, запича ос-та на лявата чистачка защото от там се отича водата. Направил съм видео със снимки как се разглобява, на мен ми отне половин ден и една счупена пластмаса.

 

https://www.youtube.com/watch?v=Y-du7a8pJKk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...