Jump to content

Проблем при палене


Doncho Indzhov

Recommended Posts

Здравейте колеги,


Преди няколко месеца се сдобих с Audi A6 3.0TDI 2005, но прави леки въртели с паленето. Като цяло си пали, не е имало момент в който да не запали, но когато тръгна да паля, докато върти 1-2-3 пъти(сутрин е стигало и до 4-5 пъти), плафоните в купето ми мигат, всякаш съм на дискотека... Не всеки път, но на моменти, когато се кача вечер и сложа ключа или тръгна да паля с бутона, всичко святка както трябва, и когато тръгва да завърт, всякаш пада целия ток, угасват таблото, навикацията, плафоните за секунда, спира да върти за секунда(чува се леко прецъкване като че ли) и след това святка пак всички, тръгва да върти и си пали. От какво може да е това? Имах проблем с батерията отзад беше окислена, не знам как е попаднала вода там. Запойх ме я, рециклирахме динамото, сложих друг акумулатор(бях с ENNEXY GOLD 100ah, сега съм с VARTA 110ah), но пак го прави този проблем от време на време.

Благодаря, поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с угасването при палене го имам и на сегашната и на предишната А6-ца и няколко майстора ми казаха, че е от дюзите. Няма грешки и т.н., само на топъл мотор се случва. Сега на комбито почти го нямам, но на седана беше доста по-често.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на първо време - виж си дюзите. При мен се случваше честичко при палне на загрял мотор. Симптомите са точно такива - завърта, прекъсва за секунда /угасват и тоците/ и след това дозавърта и пали.

Това от личен опит .... Все пак имаше някакви легенди че можело да става и от втулка на стартера ..... ама както казвам - при мен си бяха дюзите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен го правеше това както и трудно завъртане и се оказа че стартера е заминал докато в  един момент не можеше да завърти,тока падаше под 9 волта и естествено смених акумулатора,но пак същото и се оказаха разлепени плочки на стартера,смених го с нов и сега върти като самолет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори. Ще погледна дюзите, иначе нищо не изписва на компютъра Мога да допълня следното, ако ще е от полза. Че много рядко, като паля и след това не ми се включва турбината, карам си все едно няма турбина. Докато я няма турбината, също така от време на време ми святка и лампата за свещите. Оставям я колата за 10-20 минути загасена, паля и всички е тръгва. Смених 1 свещ, всички други казват, че са добре. Възможно ли е от тези дюзи да идва и този проблем?

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, отиди при някой да ти направи свястна диагностика на колата, да се прочетат грешки и прочее.....

Попрочети из форума - има доста изписано .. като се започне от моторче на турбото /най-честия проблем/ - набива си съответните грешки.....

Най-същественото е да отидеш при човек, който знае какво прави и какво да гледа, че в една друга тема неотдавна на колега му бяха казали - всичко е ОК, карай и си свиркай а се оказа доста далеч от ОК....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен , на топъл мотор го прави. Дюзоте всички са на + , не пуши , не  вдига нивото на маслото и разхода е нормален. С нов стартер съм и пак го прави :)

Случи ми се онзи ден следното - паля, работи няколко секунди , гася я и веднага след това въртя да запали отново и стартера само изчатка без да дозавърти. Изключих от контакт и пак пробвах - запали нормално.

Ако е от дюзи мисля, че няма как толкова бързо да ссе изпикаят, че чак да не запали. Някакви идеи?

Редактирано от pe6koo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен правеше това прецъкване преди да сменя дюзите (при топъл и студен двигател). Същите симптоми - врътва и после нещо все едно нещо цъкне и после спира всичко. Ама аз си имах и симптома с пушека, та беше ясно, че са дюзите. Нямам обаче спомен да са мигали плафоните при въртене, нито да е въртяло повече от нормалното. Леко може да намалее осветлението или фаровете докато върти стартера, ама леко - ако е повече акумулатора идва по-слаб от нормалното. Даже ако ти е нов акумулатора си мисля, че почти няма да се усети.

Редактирано от devedeve
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 15 минути, pe6koo написа:

При мен , на топъл мотор го прави. Дюзоте всички са на + , не пуши , не  вдига нивото на маслото и разхода е нормален. С нов стартер съм и пак го прави :)

Колега, показанията на дюзите не са меродавни, на стенд проверявал ли си ги?

И моята не пушеше и разхода си ми беше в рамките на нормалното... ама като отидох при колегата Petarik той ги вкара в някакъв друг режим с комютъра и не искам да ти обяснявам за какво идеше реч....сменихме ги и това с прекъсването на топъл мотор при старт изчезна. От 6 дюзи, 3 капеха, едната доста добре при това.... а преди да отида там съм си гледал корекциите и само една беше с по-кофти стойности....

Пак казвам - всичкото това си е от мой опит на моята си кола..... не искам да давам генерални заключения просто щото не разбирам и не съм специалист в крайна сметка моят проблем е решен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От доста време  се каня да му ги пратя , но немога да намеря време да остана без кола. Даже на няколко пъти говорихме по телефона. Ти и 6-те ли рециклира или само пикаещите 3?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Ясно, а можете ли да ми предложите човек със свясна диагностика в старозагорска област или трябва да се пътува до София? 

 

Поздрави!

Редактирано от Doncho Indzhov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за проблемите при палене, причинени от дюзи. Не казвам, че при теб е същото колега, но при мен ,когато прекъсваше при палене ми премигваха и плафоните. Правеше го основно на топъл мотор. Обаче си имах и останалите симптоми - с повишено масло и лек бял пушек въпреки наличието на ДПФ и катализатор.

 

След рециклиране на 6те дюзи при @petarik забравих за тези премеждия

Редактирано от lmbr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Здравейте колеги същия проблем го имам и аз с Паленето натискам бутона за палене след което тръгвам да паля примига за 100 от секундата и пали с нов акомулатор на Варта  съм четох че е възможен проблем с дюзи или стартер мисля да отида да рециклират стартера ако случайно не се оправи да рециклират дюзи евентуално

също така горе долу цена някой знае ли за рециклиране на 6-те Дюзи 3.0 тди БМК 2004 год 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз минах през този проблем директно с рециклиране на проблемните дюзи (при мен бяха 4 от 6) и не набих пари в смяна на акумулатор или стартер. Проблема си беше в тях. Пиши на колегата @petarik да те ориентира в цените за рециклаж. Масово хората са си правили дюзите при него (включително и аз) и оплаквания няма. 
Лек ден и дано да съм ти помогнал

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...