Dennis88 Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 (Редактирано) Здравейте, нов съм и от много време не съм писал на Български език така, че ме извинете за грешките които мога да направя. Имам проблем от един месец с колата ми. Както си карам и изведнъж колата угасва и след това трябва да изчакам 5 мин. или повече за да запали отново. След като запали втория път, след 200м угасва пак.Даже понякога гасне и пали сама... Ходих във сервиз на VW закачиха я на компютър и не изписа никаква грешка! Смениха някакви маркучи на въздохопровода и ми я върнаха. Колата вървеше СУПЕР, но след 3 дена започна пак да гасне.... Отидох пак там закачиха я на компа и пак няма грешка.. Смениха релето на бензиновата помпа. Колата вървеше СУПЕР 3 дена и след това пак почна да гасне... Ядосах се и почнах да чета по форумите. След това реших че е от бензиновата помпа,затова я смених. Колата вървеше СУПЕР 4 дена и пак почна да гасне... (идеше ми да се гръмна) и вече незнам какво да правя (почистих дебитомера) но пак си гасне и на ход и на място (когато си поиска) Моля помогнете! На видеото което съм прикачил почти накрая колата гасне и пали сама. Забравих да напиша,че и горивния филтър е нов.20160706_124434.mp4 Редактирано 6 Юли 2016 от Dennis88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shonx Публикувано 6 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 (Редактирано) Датчик на колянов вал?? има случаи , в които колата гасне в движение и от него. Редактирано 6 Юли 2016 от Shonx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dennis88 Публикувано 6 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2016 Незнам къде се намира,немога да намерч тоцхно за моя модел къде е знам къде е бобината но от там нататък незнам като я сваля къде да погледна за тоя датчик, а и ако е от него няма ли да покаже грешка на компютъра?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
FeRoWwW Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Темата ти е стара и е почти сигурно,че си се оправил с проблема,но за другите колеги в нужда: Този датчик се намира под капака на ремъка.Смяната е доста играчка понеже се разкачат всичките казанчета за течности включително и тампона на двигателя и трябва да се подпре двигателя отдолу (просто за да не си създадете още главоболия),след което самия датчик се държи на 2 болта (развиваш едното и закачаш другото и пъхаш конектора към него).Процедурата отнема около час до час и половина.По мой спомен не се сваляше ремъка,но ако го сваляте го бележете как е бил да не стане беля после! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване