Jump to content

Покупка на Audi 80 B4


Recommended Posts

Здравейте,

Предстои ми да купя първата си кола и се нуждая от някой друг съвет. Насочил съм се към Б4-ка 2.0 90hp или 115hp или алтернативен вариант 1.9TDI (90) и се нуждая от мнение кой двигател да избера. Друго което бих искал да знам е на какво трябва да обърна внимание когато отивам на оглед и правя тест драйв на този модел ? Благодаря предварително !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си вкарвай такъв автогол . Щом ще ти е първа кола и искаш Ауди , дано си финансово добре , за да не се окаже , че работиш само за колата си.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, iovkom написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Баща ми има такава от 10 години. Сега мисли да прави ремонт на скорости за 700лв, защото вярва че са здрави коли и си заслужава. Като за това каква кола е, май е най-доброто за парите си. По евтино на къде, опел кадет освен??

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом вярва , да го прави . Това са безумно много пари за такъв ремонт. Вариант е някой опрл астра ф 97год. ,само да не е изгнила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка до колкото знам офертата му е 500 за скорости, 200 за ходова част. Специфично за оглед, съединитела одлепя високо, ама така е издържал 150000км(откакто е купена) и още работи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай да не е блъскана, че ако е сериозно може да тръгнат ръжди. По здрава и евтина кола за поддръжка не се сещам. Аз ако не търсех Купе, бих купил 1,9ТДИ.  Всичко по колата е що годе евтино и лесно за ремонт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за чий дявол тепърва ще купуваш кошник на 20+ години??? Вярно, че са сполучливи коли...... но започват да "миришат" на авто морга. Вземи си нещо по-ново, па дори да не е Ауди.  Иначе и според мен 1.9 е класика!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намери най- запазената кола от твоя град. Просто тези 2 000лв за кола, каквато и да е тя, са малко. Ако имаш още 1000лв за да я подкараш съм съгласен.

Защото имаш прехвърляне 200лв
Гражданска - 200лв (ако е на твое име х2, за млади хора е така)

Общо обслужване- 400лв (някой друг тампон, ремъци, масла, филтри, накладки) 

Остават 200лв за нещо друго.


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са много добри коли. Това, че са над 20г. не им е хич проблем. Както каза по-горе колегата , гледай да не е удряна сериозно...двигателя , ако е поддържан или вече отремонтиран качествено няма да дава ядове....рейката дано не тече. Другото се прави за скромни суми....Има все още прилични оферти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Б4  е сполучлив автомобил, но вече много стар. Бензиновите ДВГ са тромови и горят прилично много, дизела е добър, но пък на по-малко километри едва ли ще намериш, а и да има читава няма да ти хареса цената сигурно. Все пак ако си решил твърдо, че това е твоя автомобил, моя съвет е да търсиш читаво 1.9 ТДИ след 94 година с 2-второто поколение ГНП щуцера на обратната нафта е в задната част на помпата(не отгоре). Ако купето е прилично право и ДВГ има още хляб, ще те вози дълго другото е евтино ново/втора ръка да се управи. Бензинова аз не бих си купил ако ще подарък ново ГИ да има към него. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същият 1.9Д се слага и в А4. Със същите спирачки, скорости, съединител.

Части за А4 колкото искаш. За Б4 - вече няма. Разлика в цената - около 1000-1500лв.

Единствено 2.0 бензин БЕЗ ГИ (а с обикновена газова уредба) си заслужава, заради липсата на алтернатива при А4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 7/18/2016 at 23:30, venciii написа:

 Бензинова аз не бих си купил ако ще подарък ново ГИ да има към него. 

М, не е така. Едно АВК с ГИ е доста прилична кола и не е умряла като динамика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом искаш Б4 за първа кола, вземи си 90 коньовия вариант с моно инжекция, защото няма какво да му се чупи.Въпросният агрегат идва малко слаб за купето, но в крайна сметка няма да ходиш на състезание. Това за липса на части и т.н са пълни глупости, така че ги игнорирай. Гледай да вземеш бройка с климатик по възможност. .Също гледай по възможност отзад колата да е с дискови спирачки, а не с барабани.

Разбира се не очквай чудеса от колата, защото е на години. Ако имаш възможност събери някой друг лев и скочи на А3 (първата генерация).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Немците слагат дискове от зад на колите с над 100коня мощност! Изключение правят ако скоростите са автоматични! 1.8 моно не може да отлепи с климатик+гас=ужас. 2.0 на гас ще върви колкото 90 дизел, но гори много в литри, трябва газово, а щом имаш гас имаш и проблеми, данъка е по-висок, за мен поне това е не оправдана инвестиция. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Покарай такава и тогава коментирай дали си струва или не. Кажи какви проблеми има АБТ с газта сега?

Редактирано от okops
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е монтирана газовата от добър майстор , АБТ-то не дава никакви проблеми на газ, На моята само аз съм и навъртял 280 хил,км само на газ и съм сменял няколко пъти мембрани на изпарителя но това се води като консуматив а не е проблем. Към Venciii-колега кой ти каза, че ако имаш газ имаш и проблеми? Разхода е повече от приемлив, ако не можеш да понесеш 10-11 на сто разход на газ тогава се замисляй дали въобще ти трябва кола.Данъка от кое е по-висок? Моя данък е 32 лева, предполагам че и на тди 90 коня ще е толкова - на това ако му казваш висок данък?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Търси  2.0 90кс, АБТ. Ще ти бъде трудно да намериш такава с горе долу добър външен вид. Но който търси намира. Ще се наложи да се оправи окачването, защото някои хора карат, и като вземе да се разпада - продават. Това има смисъл, ако харесваш Б4 и имаш намерение да я караш по-дълго. Всеки казва- не наливай пари в кола на 22-23 години. Аз предпочитам да наливам пари в Б4 на 23 години, каквато е моята, а не в опел, рено и т.н. на 10 години. Наливах, сега не наливам нищо, а карам. Като излезе нещо го правя. Мотора е моно, елементарен, не прави проблеми. гледай да има климатик, както ти казаха по-горе. И това е, ако колата ти харесва като модел и си я оправиш, ще я караш дълго. Ако не я харасваш, няма да ти се дават пари да я оправиш и скоро ще я продадеш. А това е безмислено. За тия пари аз не виждам по-подходяща кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема тук според мен не е в мотора, дали ще е 1з или абт, а състоянието на колата. За 80тката най- важното за мен е да не блъскана и не скупосано напрванена, защото там възстановяване почти няма. Мотори като 1з и абт има не малко по моргите, добре поднати са и могат да се ремонтират, сравнително прости са. В мобилето сега реших да проверя какви абт- та се предлагат, има 2 които приличат на нещо (на живо 100% е различно). Едното е в Дупница сиво с газ за 1 900лв и другото е зелено в Сливен за 2 500лв. А дизели има не малко, читавите по снимки започват от 2 000лв и стигат 3 000лв. 

 

За кола надминала отдавна 20години, цялостното състояние е най- важно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...