Stanimir Simeonov Posted July 23, 2016 Report Share Posted July 23, 2016 (edited) Здравейте. Нов съм в форума и съжалявам, ако някой пост се повтаря От Варна съм и карам 8p 2003 2000/140 hp. Карах я по сервизи и ми оправиха доста неща, къде уместно къде не ... Знаете как е с пишман майсторите, но имам излизран охладител на EGR, шлайф на глава тъй като надуваше и горивната помпа е сменена. След като всичко бе разцентровано започна да работи шумно много да и играят оборотите и да се чудиш дали няма а угасне. В Автотрейд я стегнаха, но след всички корекции, в ниските обороти продължава да играе с 20 30 оборота, това води в тресене на шасито и дразнещо усещане, че не работи правилно. Подхвърлиха ми, че най вероятно е маховик. Два пъти ми светва и енджина и в Автотрейд диагностицираха дросел клапа която нещо и правиха, най вероятно са я прочистили, но днес като светна пак се питам дали да я сменям. Какво мислите за диагностицираният маховик относно колебанията на двигателя в ниските обороти, както и това дали да сменям дроселова клапа Edited July 23, 2016 by Stanimir Simeonov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now