bobitovn Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Що не отиде при колегата Муцев още в началото, ами се мъчиш.Не го познавам лично, но има много добри отзиви.Аз ако имам драми с газта, знам, че ще отида при него. Тоя майстор, кара ли я в движение, гледа ли температури, налягане на газта, времена на инжекторите??? Газовия инжекцон е елементарно нещо, но просто трябва да се отдели нужното време за правилна настройка и диагностика, което много сервизи нямат и не искат да направят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitkofitnesa Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 Що не отиде при колегата Муцев още в началото, ами се мъчиш.Не го познавам лично, но има много добри отзиви.Аз ако имам драми с газта, знам, че ще отида при него. Тоя майстор, кара ли я в движение, гледа ли температури, налягане на газта, времена на инжекторите??? Газовия инжекцон е елементарно нещо, но просто трябва да се отдели нужното време за правилна настройка и диагностика, което много сервизи нямат и не искат да направят. +1 Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 12 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 +100 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 12 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Септември 2016 За съжаление нямам възможност да стоя при майстора, защото моето работно време съвпада с неговото 17545/P1137 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich Lower limit exceeded 16706/P0322 - Engine Speed Sensor (G28): No Signal 004 No signal/Communication intermittent забравих да спомена, че имам тези грешки. Къде да чопкам, че да ги оправя? Ясно е ,че проблема с гасненето по време на движение и после трудното палене е от втората грешка, но каква е най-честата причина да дава грешка сензор G28? Къде се намира сензора и възможно ли е газаджиите да са го повредили, така да се изразя? Интересува ме каква е причината и за първата грешка, защото и тя се появи след сервиза на ГИ, а преди беше обратното - too low, нещо такова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitovn Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Сензора се предава с времето, сменяй го бързо, че да не останеш на пътя(проблема се влошава бързо).Едва ли газаджиите са го прецакали, там нямат работа да пипат. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/104097-B6-A4-1-8T-Engine-Speed-Sensor-(G28)-Replacement По принцип има вероятност да има хлабава връзка, но това лесно се проверява. Клип за 2.0 https://youtu.be/LldC6CuXYoQ След това ще нищиш богатата смес. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 13 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Как върви цената на нов датчик? И идентичен ли е със датчиците за другите бензинови двигатели на VAG, защото гледах в мегапартс, предлагат доста, но все от 1.8 или 2.3 или подобни, но не 2.0 и се чудех дали стават. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
carfan Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 чисто нов на бош 75 лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 И моето мнение е да си вземеш чисто нов, втора употреба си имаш вече. Изпратено от Мобифоня с любезното съдействие на Мобиком Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 13 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 Да, по-добре нов. Ще го сменя и тогава ще пипам по газовата, защото мисля, че това реално е проблемът. Чудно защо газаджията не я е видял тази грешка, ами сменяше кабели и клапани като луд. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 27 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Септември 2016 Смених датчика и колата се оправи, поне за сега. Доста осезаема разлика има от преди. Няма притрисане, няма присецване, вече не гасне и пали веднага. Ще видим в бъдеще какво ще покаже. Но ми направи впечатление, че сега съединителя буксува, и то доста. До преди да сменя датчика буксуваше рядко, когато е натоварена с хора и багаж, а сега дали защото я усещам сякаш и по-мощна, след смяната на датчика, но буксува осезаемо, та следващата седмица е негов ред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 28 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2018 Да си повдигна темата, година и половина по-късно, и стотици левове на вятъра, колата си е все така в изходно положение. Някой който разбира от комбинацията ALT+BSM ГИ, нека да пише. МОЛЯ!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 На 28.01.2018 г. at 20:08, sweetlioo написа: ..........колата си е все така в изходно положение.......Някой който разбира от комбинацията ALT+BSM ГИ А ако такъв няма(както стана ясно след ЕДНА година!), тогава какво правиш?!? Последно какво ѝ е "изходното положение" на колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 По нагоре ти препоръчаха да идеш при Муцев, а ти ходи ли при него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 30 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Изходното положение, е описано в първите ми постове. Да, ходих при Муцев, близо година я мъчи човека, ма нещо газовата ли е, колата ли е, опъва се. А ако в крайна сметка не се намери майсторлък, ще си я карам хълцаща и харчеща, така както през последната година и половина. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 (Редактирано) Аболютно нищо не си описал в първите постове, нито диагностики имаш каквито и да са, нито последователни и ясни обяснения на проблема/мите, нищо, само безразборни гадания, смени и пари на вятъра. При такива "симптоми", ПЪРВОТО и единствено, което се прави е да се ИЗОЛИРА НАПЪЛНО газовата и колата да се оправи ПЪРВО на бензин. Чак тогава вече слагаш газовия инжецион и ако има проблем, действаш. Редактирано 30 Януари 2018 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 30 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Преди година и половина се появи първият проблем, а именно както си карах, малко след като бях заредил газ, колата от нищото прехвърли на бензин, като не пожела повече да върне на газ. На другия ден, сякаш нищо не се беше случило, колата си запали нормално, прехвърли на газ и до тук добре, докато не ми се наложи да я настъпя над 2500 об. и пак същото, като предния ден. Само да вметна, преди да продължа. Преди този проблем и последващите ядове, колата харчеше 10-11 л/100 км ГРАДСКО! и 7-8 извън града! Тъй като ми предстоеше пътуване до морето, метнах колата в най-близкия сервиз, като майстора я оправи за 2 часа. Обясни ми, че е сменял филтри, клапани, маркучи и нещо по изпарителя е правил, като така и не разбрах какво, защото първо не питах, второ, тогава и не разбирах толкова от ГИ. До тук добре, но за около месец, след което колата постепенно почна да вдига разхода, работата на мотора стана неравномерна, бучеше, не вървеше, започна да ми гасне при прехвърлянето от бензин на газ, присецаше. Общо взето тези неща се появиха след първия проблем, за който споменах и посещението в сервиза, преди това нищо от споменатото не се е случвало. Разхода от тогава ми играе между 15-20 л/100 км ГРАДСКО!, а извън града, не мога да го сваля под 12л/100 км. Естествено върнах колата в този сервиз, пуснах и темата тук, но нищо. Правиха настройки, сменяха отново клапани, аз лично започнах да се образовам относно ГИ, защото нищо не разбирах, а майстора ми обясняваше след всяко ходене(някъде 4-5-6 пъти ходих при него), че колата си е наред, ама аз ще идвам още много пъти при него, смеейки ми се. Е след поредния пропилян ден, и нищо на лице, се отказах от него и си тръгнах. Дойде зимата и колата взе, че се оправи от самосебе си. Разхода падна до нормалното, вървежа се оправи, междувременно смених акумулатора и релето за бобините 219, че се беше напълнило с вода и гняс. Така до пролетта, когато се постопли и колата пак се върна към проблемите си. Тогава посетих Муцев. Той смени дюзи, филтри, някои други работи, чисти рейка, клапана в изпартеля, настройки няколко пъти правихме през месеците, аз си оправих всички вакууми и клапани по колата. Ако той се включи с подробности, относно колата и какво е правил, ако помни, ще е по-добре. Общо взето, всяка настройка и подобрение след това трае около десетина дена, след което пак всичко се връща по старо му с лошата работа и разход. На живи данни всичко е в норми, нямам логове. Грешките които ми е давала колата са, предимно тези, като това е от лятото, в момента ми дава само 16804 и 16825, като втората я изкарва през доста голям интервал от време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 (Редактирано) По грешките които си дал имаш проблем с катализатора и може би заради това много богата смес. Също така някъде изпуска някой маркуч на EVAP с-мата. Това обяснява в някаква степен защо понякога работи добре, а понякога не. Проблема не е в ГИ според мен, ако я покараш само на бензин 100-200км вероятно ще върви и харчи по същия начин както и на газ. Аз също съм на мнение, че първо трябва да я оправиш на бензин - грешките по-горе трябва да изчезнат, в противен случай няма да работи добре на газ колкото и да се настройва ГИ. Редактирано 31 Януари 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 31 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Да, но на бензин няма нито един от споменатите проблем на газ. Върви много добре, има по-висока максимална скорост, харчи ми 11-12 градско, 7 извънградско, двигателя работи много тихо, спокоен е, ускорява добре, на бензин не ми излиза грешка за богата смес. Грешката за EVAP, вероятно е, защото счупих щуцера на самия клапан, от страната на входящия маркуч, при смяната на въздушния филтър. Съответно го лепих и побългарих малко с едно маркучле, което е меко и понякога се преговаря и намаля притокът на всмукваните пари. Грешката се появява рядко, а проблемът на газ е почти постоянен, като когато проблемът е налице, грешката я няма. Грешката за катализаторът, излиза с грешката за EVAP клапана, но не съм я следил обстойно дали е пряко зависима от нея. Грешка за богата смес вече нямам. Както и тази за датчика на съединителя. Смених въпросния датчик. А от както оправих проблема с вакуумните и вакуум клапаните, спря да излиза грешката за богата смес, даже понякога дава грешка за бедна смес. За тая година и половина съм сменил 3 от 4 бобини, всички свещи с тридиодни NGK, оправих няколко места от където смучеше въздух. Премахнаха вакуумния актуатор, на клапата на всмукваните колектор, като я блокирах постоянно отворена, защото колата се усеща спъната иначе, обслужва се редовно, на не повече от 9 Хил. км. Ламбда сондата е в норми, като шорти гримовете се движат в границите от -10 до + 10 основно, но понякога скачат към-15 или +15 и повече. Това обаче го няма при работата на бензин. Дебитомер е добре, дросел е чистен и адаптиран. Относно ГИ, сменян е филтър, чистен е клапан, сменено дюзи, чистене и калибриране на рейка, смяна на температурния датчик на рейката, настройка на изпарител, като последно според Муцев, изпарителя не държи налягане. Като имам време ще му я закарам да види как държи налягането, защото последните симптоми са, при паднало количество газ в бутилката, при по рязко настъпване, колата забива муцуна след 3000 об, а над 4000 прехвърля на бензин. Друга особеност, която лятото забелязахме, е че когато колата се кара на високи обороти, над 4500 се усеща силно и кратко забиване на муцуната, последователно, докато не се отнеме на газта. Мицев я гледаше на живи данни тогава и до колкото си спомням, още тогава каза, че на изпарителя му пада налягането. Настрои го, но този проблем остана. Като цяло след всяко посещение колата става все по-добре от към работа на газ и вървеж, но за кратко. Сега основното което ме дразни е високия разход и лошата работа на газ, тъй като двигателя става досташумен. Едно което забелязах тези дни, е че както се стопли, двигателя работи по-меко и на газ, но не съм я карал толкова, че да хвана разхода и да наблюдавам по-обстойно. Колата не се кара с повече от 2500 оборота градско, буквално я карам като пенсионер. Ако след това обяснение, може да ме насочите какво да правя, поправя, къде да погледна на вагком, в какъв работен режим и тн. за да я разгадая тая кола и ГИ, давайте. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 (Редактирано) Ако си 100% сигурен, че на бензин си работи добре и харчи нормално и НЯМА записани грешки в контролера на двигателя, остава проблем с изпарителя или дюзите. Грешката за катализатора специално не би могла да се появява само на газ. Аз лично, след като са проверени дюзите, бих пробвал с друг изпарител. Редактирано 31 Януари 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 31 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Онзи ден говорих с Муцев, той се съмнява в него, аз също, на основание, това което прочетох, като симптоми на дефектирал изпарител и при първа възможност, ще ида да го погледне и да си каже мнението. Изпарителя е Бардолини, с ремонтен комплект би ли имало ефект или си е наложителна смяната? Ако се налага смяна, за ALT 130 кс и тая газова, какъв изпарител ще е най-подходящ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Аз отдавна се съмнявам в изпарителя. По газовата на колата сме направили почистване и калибриране на инжекторите, смяна на дюзите с подходящия размер за мощността на двигателя, настройки по тримове в реално време със закачен ВАГКОМ. Реално в момента единственната променлива величина в уравнението е налягането от изпарителя. Той е GAMA 01 на незнайно колко км, но ме съмнява, че със смяна на мембрани нещата ще се променят. Преди да правим каквото и да е, обаче предпочитам да я погледнем и да видим със сигурност дали това и е драмата. Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
auubau Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 Здравейте. Предлагам да обърнете внимание и на сондата в газовата бутилка. От доста години си се справям сам с мойто ГИ, но по времето, когато ходех при газаджия той ми беше споменал, че някои сонди понякога им се разхлабва връзката(гайката) на "смукалото" към корпусчето на сондата и заедно с течната фаза в тръбичката се "просмуква" през хлабавото място газова фаза от празното пространство над течността. Това при малки натоварвания не рефлектира много върху налягането на изпарителя, но при по-голямо натоварване "изпарителя клеква", а той реално не е виновен за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baha Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 Махни тия тридиодни свещи и си сложи обикновени еднодиодни. Ако искаш пак NGK, ако искаш Brisk от Муцев. Газта е много чуствителна на слаб ток! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 какво означава едно-дву-тридиодна свещ? Къде в запалителната свещ има диоди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване