baba Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Маси и такива неща не съм разкачал гледах ги всичко е както трябва напрежението е 14.5 и 12.3 12.3 е отпред на клемите докато се опитва да завърти стартера ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Йоргос Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 На 10.11.2016 г. at 15:45, sunshai написа: Колеги случвало ли се е на някой от вас сервотроника да втърди волана за постоянно и жабката да спре да се отваря....по едно време се оправи за 15 мин и вече 2ри ден волана ми е леко тежък и жабката не се отваря .На диагностика няма грешка ?. Централна електроника 2 се води, управлява жабката, сервотроника и тн. Намира се зад жабката. 4Ф Централ електроник II Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dako Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Някой пазарувал ли е от http://www.suwtec.de/Bluetooth-Kabelset-Audi-MMI-2G-Plug-Play Кабела за Bluetooth е 3 пъти по-евтин от Kufatec и доставката също е по-евтина с 3 евро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Добрее след консултация с известен сервиз /няма да споменавам да не стане реклама/ ми казаха да включа зарядно към колата на пиновете до мотора.. намерих аз из вкъщи зарядно слагам включвам и бушона му изгаря веднага.. сменям бушона 7.5А включвам и пак изгаря.. някой идея има ли по силно зарядно ли да търся или ако го вържа на акумулатора какво ще стане ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sunshai Публикувано 13 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Ноември 2016 Преди 7 часа, Йоргос написа: Централна електроника 2 се води, управлява жабката, сервотроника и тн. Намира се зад жабката. 4Ф Централ електроник II Вчера го свалих модула разкачих му буксата напръсках я с спрей и я закачих ,тръгна всичко до тази сутрин...Ще се сменя модула. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flown Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Здравейте колеги ! Имам Audi A6 4F 3.0TDi 2006г. и съм със цветния FIS дисплей, обаче когато карам не ми показва скоростта с която се движа а съм го виждал на други със същия дисплей ? Някой да знае как мога да го направя да ми показва ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Трябва ти update, ходи при kpemator-a да ти ги направи, ако си от София. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flown Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 От Разград съм колега ? Мога ли сам да си направя ъпдейта ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 На 12.11.2016 г. at 9:29, aleksandrov84 написа: Влизаш в setup на климатроника и на centre air vent му даваш warner,тогава ще ти духа топло при мен обаче на warmer отзад продължава да си духа максимално студено, централната си грее, Освен да е прецакан някой мотор на клапите друга идея нямам, но грешки няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Преди 4 часа, flown написа: Здравейте колеги ! Имам Audi A6 4F 3.0TDi 2006г. и съм със цветния FIS дисплей, обаче когато карам не ми показва скоростта с която се движа а съм го виждал на други със същия дисплей ? Някой да знае как мога да го направя да ми показва ? Щом е 2006-та...натисни левия бутон MODE от волана няколко пъти и трябва да се покаже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 преди 15 минути, Manniakk написа: при мен обаче на warmer отзад продължава да си духа максимално студено, централната си грее, Освен да е прецакан някой мотор на клапите друга идея нямам, но грешки няма нямам представа от какво може да е,но като се замисля аз от зад не седа и не съм и проверявал какво духа там Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mafiqta_94 Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 преди 16 минути, petio_venkov написа: Щом е 2006-та...натисни левия бутон MODE от волана няколко пъти и трябва да се покаже. Не на всички го има и аз съм 2006та и го нямам трябва крематора да хо барне и ще има всичко дето иска да се показва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flown Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Няма кой тука да ми го направи колеги от Разград съм, ако някой може да обясни ще съм му благодарен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Пробва ли това, което ти написах? Ако не става, ъпдейта не можеш да си направиш сам, но има човек във Варна, който може да го стори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flown Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 (Редактирано) Не съм още,ще го пробвам утре тоя ъпдейт как се прави смисъл на компютъра или на нещо друго ? Редактирано 15 Ноември 2016 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petio_venkov Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Колата се ъпдейтва, чрез лаптоп, свързан с колата (посредством кабел). Има няколко ъпдейти, които могат да ти се предложат (ск. кутия, табло, двигател, кормилна колона...) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Трябва ти кабел, софтуер, не е за всеки, че може да си скапеш таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
flown Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Не съм запознат много но си имам VCDS ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Не става с него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 Пробвай нещо за скоростта. Колата ми не е точно такава, но като смених в таблото страната на USA и се появи в менюто дали да изкарва скоростта с цифри. После го върнах на Европа и това взе че остана в менюто и ми я показва, лошото е само, че е в мили. Интересното е, че изминатото разстояние си е в км. И още някакви неща се появиха и останаха после, ама ги забравих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 14 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Ноември 2016 (Редактирано) при мен обаче на warmer отзад продължава да си духа максимално студено, централната си грее, Освен да е прецакан някой мотор на клапите друга идея нямам, но грешки няма Нормално е.И при мен е така.След като купето вече е затоплено отзад духа доста по хладно сравнено с отпред. Редактирано 14 Ноември 2016 от nikolay80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 15 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 15 Ноември 2016 (Редактирано) Има една помпа с два клапана под кората на стъклото в дясно, тя се скапва и почва да си духа каквото иска. Някои се оправят с почистване, но трайното решение е нова. Ето затова става въпрос http://www.audi-sport.net/xf/threads/my-a6-3-0tdi-avant-bit-of-a-rebuild-and-repair-thread.211351/ Тук е описано. Редактирано 15 Ноември 2016 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shadow88 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Колеги вчера си прибрах колата от доверен сервиз на застрахователя, че трябваше да я правят. Една от щетите ми беше пукнато стъкло на фара. И вчера видях, че са ми сменили целия фар с някаквъв на TYC. Не се зарадвах много. Вместо да сменят само стъклото те целия фар. И сесга ме дразни много разликата. Дали ако рециклирам стария фар мога да докарам кристалната визия на новия или да си търся 2 еднакви фара, че тия TYC нещо не ми вдъхват доверие? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 (Редактирано) Няма как да ти сменят само стъклото. Всъщност има, но никой няма да се занимава. Най-добре по фактура или по експертна оценка да беше минал щетата. Иначе, аз бих продал този новия и да си взема оригинален. Или обратното А за клапаните на климатика, от фейслифта доколкото знам не са проблемни. Иначе периодично чистене, докато не заминат тотално. Редактирано 16 Ноември 2016 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 16 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 16 Ноември 2016 Искаш да кажеш помпа от фейслифт на старо или нова от Порше. Защото съм чувал, че е над 500 лева нова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts