Jump to content

Заводски стойности на горивна помпа бош за двигател 1.9 тди АФН мотор


gigabate

Recommended Posts

Здравейте,след дълго лутане из интернет не можах да намеря заводската настройка на тази помпа,правих обслужване на колата а с него и смяна на уплътнения на помпата.От тогава насам не мога да я центровам както да върви автомобилът както преди.Моля ако някой знае колко градуса предварение-закъснение както и мг нека да сподели.Предварително благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 150
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Пробвай с 2 градуса предварение и около 3 мг на празен ход. Повечето са в този диапазон. При загряла кола. С VCDS се вижда колко иска компютъра.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента стойностите са:

канал 4: 861 оборота/1.3 градуса втора графа/1.5 градуса трета графа/корекция аванс 82%.

канал 1:3.0 мг гориво

 с тези параметри колата е леко мудна и  има едно бучене вътре в купето на празен ход.

Тайминга е 47 малко под синята линия.

Редактирано от gigabate
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като правиш предварението,гледаш 4 канал последна графа,авансатора да е на 2.8 -3% на празен ход,предварението ще е около 65-68,милиграмите ги направи около 4 да не подскача колата,не гледай линиите,с тази настройки здрав дебитомер,затапен егр и добре работеща геометрия ще летиш и гори малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,бях я докарал до този тайминг 65 пада се малко над зелената линия,изписва ми прекалено предварение на вага,милиграмите ми бяха 3.4 като тръгвам от първа и колата започваше да подскача.Цялата предница се тресеше.Колкото повече газ давам повече тръска.Сега е на тайминг 47 изписва ми DEAD ON! аз го превеждам като точно на място.Свалих милиграмите на 3.0.Колата върви добре дърпа и в ниски и високи,но има едно гадно бучене като е на пазен ход,точно това искам да премахна.Мотора стана с по остър звук!При моя тайминг ако настроя мг на 4 дали ще изчезне този звук?

Редактирано от gigabate
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай с това което съм драснал,не гледай вага, мграми на топло 4 не по ниски ,авансатора на 2.8 или 3, ако има проблем ще е записана грешка грешка,а такава няма да има, аванса е над 60,ако всичко ти е ново,помпа мотор турбо прави стойности по графика,ако не е направи така и ще си доволен.Точно тия 3 мг ти правят колата остра и нервна,авансатора е задействан над 80% какво ще авансира в случая,нищо.Първо мг на 4 после вдигни предварението поне на 60,авансатора ще е около 15-20%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря утре ще пробвам,ще вдигна първо мг на 4.Ще покарам малко за да видя дали ще има разлика във вървежа.После ще местя помпата в предварение.Дано вече нацеля хубавия вървеж и да се премахне това гадно бучене,че вече 2 седмици местя и нищо не става.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вuzzi(Пепи), защо 4 mg? Тук във форума има играчи предлагат 2.2- 2.4. Аз карам с 2.8 -3 и съм доволен от колата. 3-3.2 ми е заводската настройка. Аз я бутнах към по-богато, уж за да е по-пъргава. Ще се получи "сблъсък между титаните" по отношение на тези милиграми.

Редактирано от Бат Сашо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото по малка е стойността толкова по нервна и чувствителна на педал е колата,закачи някоя нов внос или кола която ти допада като поведение и ще видиш стойностите. на студено 6-7 на топло около 4.Другото е подскачане, разтрисане,копане на асфалт и си седиш на едно място ако не работиш със съединитела,което го износва естествено.При тези стойности не чадиш. Има и една друга дивотия,налягането в помпата,регулира се от един клапан, който мн често се разпада,а настройката е само на стенд.Обикновено се набива буталото до края,с времето пак излиза. Ще потърся снимка в нета.От него колата също е мудна и в повечето случаи пуши и не върви.

 

Е за тя гад пиша,набива се докато стане равно,настройката на стенд е с чук и дорник.

Ако хочете :-) да сте верни,така се прави.Ясно че нищо не съм измислил,а всеки може да прави каквото си поиска.

 

http://s811.photobucket.com/user/lloydy2010/media/2 album/CD02E182-3E63-4352-89BC-05E4B1902D4C-12818-000012F768CB8167.jpg.html

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей buzzi,направих мг на 4.Колата взе да дърпа повече осезаемо е.Обадих се на Богомил (BREZEL) той ми прати чиповете за аудито и му казах стойностите.Според него тези 82% корекция на аванса означава,че помпата ми е в голямо закъснение.Каза ми да следя и настроя стойността да е между 2.8-10%.Утре ще барна и помпата и дано вече се случи чудото:):flehan:

Редактирано от gigabate
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Мг. На празен ход как ги коригираш.  Ако е само с ваг няма да постигнеш голям успех, с местене на плочката и с ваг на всяка кола е индивидуално. Има и коли с по 1.6 мг. При мен на 2,4 мг. Заспа. И не дъвчи на празен ход. А колкото до аванса стреми се да е над зелената линия около 2,8-3.0%.  Нищо че ще е по шумна и твърда работата на двг. Но ще имаш по добър старт и по малко пушеци.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,мг ги правя чрез местене на главата на помпата,не с ваг.Преди да се отвори помпата бяха на 3.0 мг.От както съм купил колата са така ,но и боята по болтовете беше махната,което ме води до мисълта,че е барана преди аз да я купя.Между другото при каране много градско и в жегите ми правеше един проблем претрисаше колата при тръгване именно за това смених демферен маховик и съединител на Люк и двете чисто нови,но тресенето си продължи.Чак сега като бутам по помпата забелязвам ,че ту изчезва,ту се появява и това ме води на мисълта,че всичко е от правилна настройка на помпата.Уви няма разбиращи на дизел в моя град според мен и затова предпочитам аз да си я правя отколкото да давам пари и пак нищо да не се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,
Искам да попитам, колко трябва да е ъгъла на горивната помпа при Ауди А4 1.9 тди 110к.с АФН. И на кой канал се гледа във ВАГ програмата. Ходих при един приятел пусках я на програмата и каза, че не е както трябва и я направи на 4.6, като ми каза, че границите са от 4-6. По спомен мисля, че ми каза, че моята е била 3.2. Колата върви, обаче някак не ми допада смисъл трябва все да я цедя щото на 1900 оборота усещам, че се включва турбото обаче не дърпа така добре, както преди и вече като удари 3000 оборота почва да набира още и някак ми остава впечатление, че колата не върви. Някой има ли такъв мотор и да каже, как са неща при него. Така ли трябва да е или турбината трябва да се усеща повече а и сега почна да харчи повече.. то е нормално след като и даде предварение да вкарва повече гориво и като все трябва да я цедя. Та дали така да я оставя и просто да не натягам или да отида да си върна ъгъла, който беше. Ходих  при моя приятел(майстор, който предимно с ауди се занимава) защото, като тръгнех да набирам и я ръчна така повече тя забиваше сякаш не и стигаше гориво и като отидох майстора каза, че ъгъла не е както трябва и го мръдна, обаче проблема си остана и се оказа горивния филтър.... и сега описах, какво е положението и много се чудя какво да направя. Той ми вика то така трябва да бъде, да ама тя преди вървеше доста повече(поне така ми се струваше) и харчеше доста по-малко.

А видях, че има вече тема по този въпрос за което се извинявам... Само да добавя, че ако рязко тръгна и по принцип трябва да върти гуми обаче при мен няма ами колата започва да тресе. Явно настройката не е както трябва. Поне от това, което прочетох в темата, но уви при кого да отида да оправи настройката. Смисъл нищо друго не е барано по помпата няма и течове само и направи предварение с ъгъл от 4.6. Поне така ми каза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,според мен всичко опира до настройка.На моята кола съм оставил мг на 4 както са заводските,днес не можах да бутна помпака в предварение,но утре ще я барна и нея,та идеята е при загрял мотор закачаш с ваг и гледаш графите на 1-ви,4-ти канал.При мен на 1-ви канал е това :861 оборота,втора графа са мг - 4,на последната се виждат градусите на мотора.На 4-ти канал са градусите на помпата.При мен корекцията на аванса е много висок-82%,утре ще мръдна помпата така,че да вляза в границите 2.8%-10%.Като направя това ще тествам колата и ще направя лог на каналите за да се види как е при мен работата.Но държа да отбележа ,че на всяка кола стойностите може да варират поради различното износване на помпа,мотор и т.н.Buzzi ми помогна с инфото за което съм му много благодарен!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А кои болтове се разхлабват за да се намали аванса. Защото той разхлаби 3 болта мисля, че бяха и леко я завъртя наляво(ако си пред колата) и съответно сега трябва леко да се върне надясно, но той не иска да я върне под претекста, че така трябва да е и аз просто съм бил свикнал на колата и за това ми се струвало така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен болтовете на помпата са 4.2 са вътре в колелото на помпата другите 2 са един от горе,другият е зад помпата долу.Нагласих я моята днес на тайминг 57 корекция на аванс 2.8%-3.6-4.4%,милиграмите са ми 4.Колата пали по лесно,върви,но така сякаш не и стига горивото.Мотора стана по шумен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4 мг. Няма как да върви толкова.  Бутни ги механично на 2 мг. На средни стойности на ваг. И с ваг ги коригирай на стойности между 2,5-3.2мг. За всяка кола е различно. И оборотите трябва да са ти 903. За това може да ти тресе. С ваг може да се вдигат. 

 А колкото до шумния двигател това е от аванса. Колкото повече го сваляш толкова двигателя работи по меко. И няма как да ти гори повече от по голям аванс, напротив по малко ще е. Ако гледаш борда на колата с коригирани мг. Например на 2,5 показва че гори повече, но всъщност не е така. Просто се лъжи екуто че стойностите са завишени и то ги отчита за разход. Направи ги на 9мг. И виж колко разход ще ти даде. Сигурно 3/100. Но пък реално ще е повече.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих механично мг на 2.4 добре върви колата,набира ,ще пробвам да сваля още на 2мг.Само не ми стана ясно като свалям тези мг всъщност по богата смес ли става или по бедна?На ваг ми излиза в норми от 3 до 9 мг а аз ги правя на 2.4 в смисъл извън нормата съм или съм в грешка.

Редактирано от gigabate
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Сваляш мг-увеличаваш горивото,вдигаш мг- намаляваш горивото.Моята заводски беше на 3,9-4мг.Онзи ден смених 0-пръстена и двете гарнитури и исках да я направя на съшите,но с много зор я докарах до 3,2-3,4мг,  и така я оставих.Сигурно 10-на пъти разхлабвах и затягах болтовете докато я нацеля,бях направил и белези,но трудно се налучква защото при затягане се сменят мг-те.

Редактирано от georgi_k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка сте с увеличение или намаляне на горивото с тези мг. Не намалят или увеличават гориво. Но явно в тоя форум не сте наясно и ме съветват да не изказвам мнения така че "управяйте се", сами.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

037304168-big.jpg?r=0

 заводски настройки,увеличва се времето на впръскване от там и горивото,извадка от елса

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, bobitur написа:

Грешка сте с увеличение или намаляне на горивото с тези мг. Не намалят или увеличават гориво. Но явно в тоя форум не сте наясно и ме съветват да не изказвам мнения така че "управяйте се", сами.

Поствай тук ако имаш с какво да допринесеш, иначе няма смисъл от натискането на копчетата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да поствам съветват ме да не си чеша пръстите, защото не разбирам,  явно тук обичате да нападате туя който се опитват да помогнат, но мога да ви дам една дискутирана тема в друг форум за вп37 и нека се замислят за дименсия не за повече или по малко гориво с тея мг. И само при механично местене на главата  говорим. Но нека си мислят хората, че се увеличава впръскването (това да не ти е бензин че да увеличаваш мс.), дизела е друга бира.

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=116264&hilit=дименсия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха включи се обясни на колегата за мг. На празен ход, нали ти ме съветваш да не давам мнения. Но нека да се образоваш от друг форум в който съм по активен. Тук съм от скоро и за малко поради покупка на едно ауди а4 в5 следя този раздел.

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=24&t=253560&hilit=плунжера&start=30

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...