Jump to content

Заводски стойности на горивна помпа бош за двигател 1.9 тди АФН мотор


gigabate

Recommended Posts

  • Отговори 150
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 17.09.2016 г. at 0:23, buzzi написа:

С скобата натисна ли до края.

Пепи имаш ли я? Ако да- дай нещо номер по нея или отде да си я купя. Благодарско предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://s811.photobucket.com/user/lloydy2010/media/2 album/CD02E182-3E63-4352-89BC-05E4B1902D4C-12818-000012F768CB8167.jpg.html

Първата снимка от линка е клапана

На нея ясно се вижда /скобата/ която е на вън,в долния край на клапана,начуквате леко докато се изравни с тялото на клапана

В неделя направих тази процедура,не мога да кажа  за някаква коренна промяна,тресенето го има но една идея по леко,може и да си въобразявам


 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли , само информативно, дебитомер чистили ли сте някога? Лог не е лошо също да се постне на 8 10 и 11 канал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес за проба нагласих мг на 4.Ще следя за тресенето дали ще се появи.Имам усещането,че няма да го има,но да покарам ден два така и ще споделя!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да те разочаровам предварително,но милиграмите няма да променят нищо

Ще изчакам да пишеш какво е станало
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моя афн симптомите(тресенето при потегляне) са като на колегата Стоян Тумбев,появява се при загрял двигател и по-често използване на съединителя(градско движение).Аз го отдавам на проблем с демпферния маховик и мисля да го сменям с плътен.От друга страна пък колегата казва че е минал на плътен и пак има тресене и вече съм шах.Дано се намери накрая ключа за бараката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а задавал ли си си въпроса, защо глупавия дойчо слага демпферен маховик, а  не  "плътен" и не спести ени парИ и ред "главоболия" на бъдещите собственици?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам със сменен демпферен маховик 70 000 км, чип и по голяма турбина, никакви драми до момента, също смятам че е ненужно подобрение ако може да се нарече такова при моя тунинг. До смяната се стигна след тресене при потегляне на загряла кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смея да отбележа,че при 4мг в момента няма грам тресене колата,но идва другия момент-малко спъната е на баирче.При 3 мг яко дърпа ,но има тресене като потеглям от първа.За мен трябва да нацеля стойност между 3мг и 4 мг!Има нещо друго на 3 мг колата припушва при форсиране,на 4мг няма грам пушек!Днес я оставих на 3.6-3.8 мг.Пак няма пушеци,добре ми се струва на нагорнища как върви.Ще покарам да видя ще има ли тресене.Отбелязвам,че съм сменил демферния маховик и съединителя с чисто нови на Люк скоро и тресенето не е от тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tdi t.jpg

 

Да питам, че все още не се ориентирам с vcds-а, timing от TDI Timing, може ли да се гледа на някой канал в движение как се променя, ако има някакъв смисъл де. 
Имам предположение, че отговаря на 2-рото квадратче на канал 000, така ли е? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Задай въпроса така че да те разберат, "Разбирачите". И първо прочети малко във форумите за програмата и ще ти станат много неща ясно. Пък после задавай въпроси. Иначе конкретната графика е в малко закъснение. Трябва да е поне над синята черта.

 Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората клетка е Ачо,правилно си се ориентирал.аможе да не отваряш графиката, правиш на 55 -60 и си в центъра на събитията,може и да търсиш авансатора да е 2.8 - 3% 4 канал последна клетка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мисля, че си настроих най-накрая колата. Мг. 3.4,корекция аванс 6-10%,тайминг 50-52.За сега няма тресене, няма пушеци, колата дърпа и в ниски и високи. За мен няма смисъл повече да човъркам. По добре от тази настройка няма да стане, успех на другите със сагата. Ще следя само за тресенето дано за винаги да е изчезнало. Поздрави на всички. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, buzzi написа:

Втората клетка е Ачо,правилно си се ориентирал.аможе да не отваряш графиката, правиш на 55 -60 и си в центъра на събитията,може и да търсиш авансатора да е 2.8 - 3% 4 канал последна клетка.

 

Мерси Пепи, ще го магеря, ако не успея, ще те потърся :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимка от сегашните настройки на помпата ми. Колата я няма никъде в ниските и направо е мъка... Къде се гледа ъгъла на помпата, защото майстора ми каза, че я е направил на 4.6, а тя бе на 3.2 и че диапазона и е от 4 до 6. Преди колата вървеше в ниските и разхода на гориво ми бе по-малък и нямаше пушеци

IMG_20161008_102457.thumb.jpg.008bbec666bbf04490ff2b6d957784c0.jpg

IMG_20161008_102451.thumb.jpg.5b1c9723b65af02ed41a14f96c9a23d3.jpg

Редактирано от MoH7aH4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ъгъла или предварението е проблема, втора графа на 1 ред,6.4 тая кола е спряла, мести се плочата ма помпата и стойността да е 3.6,-4,2 примерно,минималната е 2.8 но колата ще е нервна и нестабилна,малко е индивидуална тая настройка.Стойностите,които съм написал по горе са приемливи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да наистина доста е мудна, бавно набира... макар, че съм и хванал цаката и съм намерил начин, как да дърпа, но не си е работа карам я все едно карам чист дизел и трябва да я цедя доста докато набере прилично/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя майстор ще се окаже уникат. Или е правил само жигулита. С тея мг. Не знам и как палиш, камо ли да движиш. И едва ли ги е вдигал само с ваг. И на нова кола няма как да са толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами сега, като поразгледах помпата и видях, че секретният бол е преправян и се подразбира, че са я пипали преди. Съответно така съм си я купил, също и със скъсан маркуч на мап сензора. И майстора при който ходя не е виновен просто така съм си я купил, Пък и човека(майстора) при който ходя си е пичага и сме си приятели а и винаги, когато е правил нещо по колата съм бил там и съм гледал какво прави и ми обяснява кое за какво е и така... аз и от баща ми имам познанния, че и той е майстор ама вече не вижда и не го занимавам не съм толкова невеж , преди него ходих при двама други, които ме накараха да сменя половината кола и накрая се оказа, че не е трябвало да се сменяват тези неща и ме навява на мисълта те да не са ръчкали нещо, че да отида пак да им дам някой лев... Както и да е, както се казва имал съм дал съм надявам се да отстраня скоро и този проблем и да мога да се насладя на колата, като хората.

 

А за паленето сутрин, когато е студена пали щом врътна ключа, но като загрее започва да пали малко по трудно и миналата зима, като паднаха температурите палеше малко по-трудно.

Говорих с колегата buzzi и каза, че ще съдейства и се надявам след, като мина през него всичко да е наред и най - накрая да видя, как върви тази кола

Редактирано от MoH7aH4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Ето това сътворих.

 Колата преди да пипна предварението и закъснението вървеше доста добре и педала на газта ми бе по - твърд. Като направих предварението на 1,5 обаче % бяха на 58% на студеният старт и колата стана отново по мудна. Сега ги направих уж на 3.2-4.4% макар, като пуснах после пак диагностика седи на 2.8% и не мърда. Сега колата пак ми се струва леко мудна, та не знам мисля да я покарам и да видя как ще е.

new.jpg

neww.jpg

novo.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля си че за се търси никакъв оптимален резултат ,трябва да има определени условия за това.Ако аз бих търсил верни настройки то всичко написано по горе е извън заводските ,ако те са верните,отговаряйки на еко норми и тн. За да има нещо повече от сток варианта и съм нов собственик или сменил или ремонтирал основна част от мотора бих проверил ,зацепването на ангренажа,чист см колектор,измит кулер,затапен механично ЕГР, базови настройки на помпа,лог на 8,10 11 канал. След лога  бих търсил оптимизиране ако нещо не е наред от данните или по субективно усещане.Няма как 20 годишен ЕГР да работи коректно,нито компресията е като на нов мотор и тн .Ако лога е правилно направен  то кусурите ще са видни веднага.После не познавам човек барнал нещо по колата и след 2 дни да не му се струва същото.Момента на търсене на разликата трябва да има някакво сравнение,ако  е със собствената кола и тя е  горе долу в час какво се очаква да се промени? Да литне ли,няма как. Има още поне 5 причини за които се сещам, от които стокова кола е мудна,,дебитомер,н75,малка дупка в кулера,пълен с масло  маркуч на мап сензор,не сменяван горивен филтър , не коректна геометрия на турбото,пипан актуатор и тн

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...