Jump to content

Заводски стойности на горивна помпа бош за двигател 1.9 тди АФН мотор


gigabate

Recommended Posts

Здравейте,скоро не съм се включвал, та сега ще споделя какво открих относно тресенето на моята кола.След като се мести главата на помпата относно настройката на ай кю-то й,при самото местене става нещо странно.Местиш настройваш мг ,но според мен с това местене не се настройва само това!Има положение,при което съм наместил плочката мг са колкото искам примерно 3.2 всичко е наред.На другия ден паля колата и забелязвам,че загрява нормално-бавно.Засичам на колко км ще загрее колата при определени външни градуси.Та при 12 градуса външна темп. при извън градско колата ми загрява за около 20 изминати км.До тук всичко добре!Та когато загрява така колата имам тресене.Обаче при последната ми настройка ударих плочката напред към купето ,но и леко в диагонал.След това колата вече загрява за около 6-7 км в градски условия.При едни и същи мг 3.2 сега загравя по бързо от преди до 90 градуса.Не мога да си го обясня,но от тогава няма и помен от това тресене.Не зная какво се промени в тая помпа но май съм нацелил центровката според мен.Отбелязвам и ,че разхода ми стана по малък.Засичам си колата винаги ,зареждам 8 години само от едно и също място!Нека някой ако знае на какво се дължи това да обясни защото аз не мога да разбера каква е връзката между това и тресенето на колата,което вече изчезна!Сега доста бързо загрява след като е изтинала бързо стига работната си температура няма тръскане,разхода е перфект.Тайминга ми е 57-60.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 150
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

не очаквай някой който знае(по някаква случайност и не само) защо ста`а така, да вземе и да сподели на всеослушание тук във форума, това са тънкости, които се заплащат, т.е. носят печалба, т.е. не са за общо ползване.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е за съжаление в БГ отдавна всичко се мери в пари,а този форум нали е за това да си помагаме и споделяме за да не даваме грешни пари на грешни хора,които хем не разбират,хем ни развалят колите и се учат на тях.Мисля,че тук хората които пишат биха помогнали не срещу пари.Затова и зададох въпроса си.:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни тайминг май си малко в закъснениезакъснение, не се вижда добре 1 канал.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето по ясна снимка.Немога да видя тайминга нещо се бъгна кабела.

20161118_191112.jpg

Редактирано от ni19782005
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 0,9 BTDS не е ли малко.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, gigabate написа:

Цитиране на предходно мнение! 

1998г.Защо?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм от Кз,тия дни ще идвам до зарата можем да се срещнем и да видиш моите стойности,барнах си още малко колата и съм я настроил така както е по книгите в буквалния смисъл.0.9 е малко предварение на 2 градуса и с точните мг и ще си чук!Няма да си познаеш колата.За разхода няма да говоря-с 20 лв  3пъти идвам и се връщам от Стара Загора!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към края на седмицата ще ходя при един майстор,да свалим дюзите и да ги проверим ще видим и помпата как ще я бутнем.Мерси все пак.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • 3 years later...

Здравейте ,следя темата с интерес поради това ,че при мен 1 майстор ми каза че не ми е зацепен правилно ремъка ,защото се появи едно пушлявене на празен ход ...Та той я направи уж ,каза ми че помпата била с половин зъб разминаване и след всичко направено ,колата е доста пъргава ,обаче пуши все 1 е с чип и работи малко по-твърдо ...та гледах по каналите и ми направи впечатление че на 4ти канал 3та графа е много висока стойността спрямо това което гледам в темата .Дали съм в огромно предварение ?

20201022_194446.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вагкома не ми дава да изкарам графиката на тайминга и немога да видя колко е ,въпроса ми е 3тата графа на 4ти канал ,тази стойност се промени след намесата на майстора ,защото преди беше около 2 BTDC ,a сега е 8.6 и колата като я настъпя пуши много ,на място(работи на неутрална без да я форсирам) също пуши топла/студена  ,мощност има ,пали от 1/4 ,но и работи една идея по шумно.И още нещо ,сега ми дава грешка 17656 p1248 injection start control deviation

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш проблем с зацепването а ремъка. Грешката е за неправилно зацепване или авансатор(в помпата) или умна дюза, разбита ролка на колянов вал също.

 Вземи си работещ кабел ваг и на 00 канал в басинг сетинг, ще ти се появи тайминга.

 Като го отвориш ще видиш графиката, която със сигурност няма да е на екрана, или много ниско долу или много високо горе. 

 По- добре не карай колата, не е добре да се кара извън аванса с тази грешка. 

 Погледни тази тема.

https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=449877

 Скоро сменял ли си горивен филтър, да не дърпа въздух от о-пръстена му и от там да бърка центровката?

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменях всички филтри ,но всичко е както трябва и преди смяната си беше така ,грешката се появи и по влошената работа след интервенцията на майстора ,а тя беше в презацепването на ремъка и помпата уж с нужните инструменти там градуси на помпи и тн ,след като я взех от него наистина колата върви доста повече ,обаче пуши ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В голямо предварение е. Има ли балончета въздух в прозрачния маркуч. Вземи си работещ кабел и дай тайминг. Дай при работещ двигател оут тест на н108 и виж дали ще се променя работата на двигателя. Ако е да авансатора на помпата е добре. 

 Мръдни малко помпата в закъснение. Докарая е до 2 макс или над 1.3 с кабел най-лесно се коригира с тайминга. 

 

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре как да разбера кабела дали е читав ,тоя е нов обд 2 син и ми иска регистрация на продукта за да видя тайминга .. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата CVT ,изтеглих тази версия и пак нестава ,пише ми че иска регистрация и на абаут като влезна пише not registrated ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте ,малко да раздвижим темата. Макар че неуспях да намеря начин да си изкарам графиката на тайминга ,днес правихме настройка на помпата гледайки милиграмите на 1-ви канал и градусите на помпата на 4-ти канал ,моите както бях писал по-горе ги бяха турили на 8.8 градуса аванс (това изписваше в 3та графа на 4ти канал) и днес я докарах до 3.5 после  я оставих на 4-4.2 BTDC  и милиграмите на 2.6-2.8 .Мога да кажа че съм много доволен от резултата ,колата работи равномерно тихо ,има мощност и набира ,както и димността е по-малко.Благодаря на отзовалите се :):):):)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...