Jump to content

Заводски стойности на горивна помпа бош за двигател 1.9 тди АФН мотор


gigabate

Recommended Posts

не, съветвам те да не съветваш, мнения си давай колкото си искаш. А тези ФВ теми са също толкова "смислени", колкото съвета ти за милилитрите масло в турбопътищата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 150
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Добре всезнайко ако няма нищо вярно в мнението на добромирски в vw форума напиши го и го докажи тук на твоя форум. Ти разглобявал ли си вп37, и наясно ли си въобще с дизелите.  Аз дадох пример за мл. На колегата в другата тема да не се шашне и смени турбината ако види масло по турбо пътищата, но ти бързо го прати за нова и мен нападна за мл.

 Ако искаш ела да се пробваме с една вп44 имам една в гаража за части да нагласим мг. На празен ход да те видя тогава колко можеш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,настроих си милиграмите на 5.6 мг.Помпата е настроена на предварение с корекция аванс 3-4.4%.След връщане на мг на 4.2 корекцията на аванса се промени на 49% без да барам помпата отпред.Все не мога да я нацеля както да ми хареса вървежа като се стремя да я докарам до определени стойности.Едно барна друго се промени.Ще действам по различно,докато не ми хареса вървежа няма да спра да местя мг.Помпата няма да я въртя,ще бутам само главата и ще видим до къде ще стигна.Явно си е доста сложна тази настройка и е много трудно да се настрои както е била заводски.Благодаря на всички за помощта ,бъдете живи и здрави и не се карайте за глупости.Аз ще продължа да дерзая с моята сага.Отбелязвам сега е на 4.2 мг.,861 оборота на място,корекция аванс 49%.Колата дърпа но мощта изчезва при 3500 оборота и 180 км в час.Ще бутна надолу малко мг .Имам едно наблюдение да видим дали ще се окажа прав.Ще пиша като имам резултат и ще споделя.

Редактирано от gigabate
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Милиграмите и предварението трябва да ги подбереш така, че да изгаря най-добре горивото. Не пишеш колко градуса ти е предварението или закъснението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да е направиш заводски няма да си доволен от към вървеж и разход отчиташ ли факта че помпата има някакво износване и то трябва да се компенсира някакси. Пробвай с 8 мг. Колко гори и колко върви и след това с 2.2-2.8. И зимата да не се окаже, че трудно ще имаш първи старт със заводски стойности. Вдигни си оборотите на 903.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Компа търси 1.3 градуса-актуално ми е 1.5 на 49% корекция аванс.В момента колата върви добре дърпа,но една идея искам малко да се увеличи вървежа.Преди оборотите са стигали до около 4300 сега на 3500 и повече не вдига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще закача колата и ще снимам графиката и каналите.Днес я нагласих на 3.4 мг корекция аванс 2.8-4.4%,сега дърпа повече колата.Преди да разглобя помпата беше на 3.2 мг.

Всъщност имам снимки преди да я разглобя:

DSC_0024.jpg

DSC_0049.jpg

DSC_0154.JPG

DSC_0055.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да говорих с Богомил,той каза,че не ми е пипал мг софтуерно по други неща е барал.

Редактирано от gigabate
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вероятно е "пипал" милилитрите.......^_^, или килограмите......

Добре де, по всичко дотук личи, че нямаш и най-малкото понятие какво и как работи и се настройва, никой тук явно няма познанията за да ти помогне, тогава къде е смисъла? Отиваш в първия дизел сервиз, правят ти литрите и кубиците както си му е реда и съгласно наличната апаратура и си цар. Помпа НЕ СЕ настройва по слух и "софтуер". Колкото и да те "съветват" маститите дизелджии тип самоук гений.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нико е прав,помпата изпълнява софта, когато всичко е ок колата си върви,има една малка подробност което се изпуска, по точно 2,не обърнахте внимание на клапана за налягането в помпата,от него се променя поведението на мотора доста,другото е че масово при смяна на ангренаж не се охлабва колелото на разпределителния вал.Да,слага се контра от зад и привидно вс е ок, нО,молим след зацепване на ремъка,нагласете точно маховика,охлабете колелото на разпределителния вал,бележките мястото му,чукнете да излезе от конуса.После кажете че не е мръднало. За да има мощ газоразпределението е основно.Малко напред или назад винаги се губи нещо.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То в първия сервиз ще му кажат всичко е ок. Така направена центровка си е добре. Мг. Са добре. И не съм сигурен, че ще намери сервиз да му обърнат внимание.  Остава дебитомера да е за чистене щом във високите се спъва. Имаш ли бууст и колко налагане държи. Да не пренадува и от там екуто да е спира във високите и на голяма предавка. Влиза ли в авариен и направи лог на дебитомер, турбо и мг. В движение. 

 Точно мистичен дизелджия ще му е оправи. Едно време като нямаше ваг и компове как се движеха тея дизели, чудно е било. В голям сервиз ще го отсвирят и ще набедят софта. Но нека се пробва.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото да винаги ми викат нищо и няма на колата пали ли -пали значи е добре.Тук в града в който живея няма дизелджии.От опит го казвам,така ми развалиха помпата на предната кола.Затова съм скептичен майстори да я барат защото после пак ще бера ядове и пак колата няма да е наред а ще съм дал пари за да я разцентроват.Не влиза в авариен режим дърпа,просто усещам педала на газта някак твърд,няма го онзи момент-давам газ -педала е мек,едвам галя газта и колата вървеше с едвам леко докосване на педала.За сега ще я оставя така мисля да пробвам в Пловдив в АВЕЛ там имали стенд и може би ще ми обърнат нужното внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,това успях да сътворя,вървежа ми харесва дърпа яко няма кадилки пали от раз и топла и студена:

Audi A4 B5 AFN.JPG

Audi A4 B5 AFN 2.JPG

Редактирано от gigabate
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на празен ход чука аванса,но в движение не се усеща.Мисля да върна помпата малко в закъснение докато ми изпише DEAD ON!  това според мен е правилното положение на помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е добре не е пипай повече.Но пък разход, вървеж и палене ще е по добре.  Една идея по шумна е, но ако ти се занимава е направи между червената и синята линия. И пак ти казвам вдигни си оборотите на 903.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,преди ми беше написал да я настроя на зелената линия,а сега казваш между червена и синя.Там тайминга ае 33-34 няма ли да е в голямо закъснение.Между другото закачих 2 коли на различни хора и тяхните са точно там на тайминг 33.Но имат трудно палене и топла и студена като им е колата.Аз мисля,че трябва да я наглася на тайминг 47-тогава ми изписва на скалата DEAD ON!Според майстора ми който ми прави обслужването заводското място на помпата било там.Гледа къде е била има отпечатък на желязната планка и си личи къде е била помпата.Ще я докарам до там пък ще видя какъв ще е резултата.Мг няма да барам повече.Така на 3мг върви супер.Относно оборотите на моя мотор трябва да са 861.На другите 2 аудита също са толкова!Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хем искаш да ни ти е шумен двигателя, хем да си остане с предварение. Така си е добре, но като искаш си е човъркай още. С връщане назад има вероятност да не пали добре сутрин и малко повече да пуши.

 И не знаех, че на ауди с тоя мотор оборотите трябва да са 861 при vw са 903. По спокоен е мотора на 903 и по малки вибрации има. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това беше преди 

 

WP_20160830_14_44_48_Pro.jpg

След регулиране на тайминга на 65 вече е на 2,8,бавно слиза но все пак е 2,8%

 

Редактирано от pegere
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така тайминга ти е много висок 55 в смисъл като мине стойност по малка от 2.8% не я показва,мисълта ми е ,че при по малка стойност примерно 1% няма да ти го изкара.Минеш ли по малко от 2.8% няма да ти го изкара.Инак мисля,че ти е добре като цяло само от опит ще ти кажа за мг.При моята кола когато бяха на 4.2 колата върви,но по прав път ,инак като взема да изкачвам Шипка мощност никаква.Сега след доста четене,питане на майстори и според ваг  добре е на стойности между 3-5мг,но най върви колата и при ниски и високи на 3мг.От както съм купил колата 5 години вече имам един проблем.Само през лятото го прави в големите жеги.Тръгвам от първа,колата тресе и не иска да тръгне.Горе долу се ядваше.Тая година обаче избухнах и смених комплект съединител и демферен маховик на люк комплект(според майстора ми в тях бил проблема с тресенето).Да ама не пак си остана  и чак като взех да бутам тия мг се оказа че проблема ми е бил в помпата по точно в настройката.И затова сега ще се постарая да си наглася както ми хареса.До сега тресенето ми изчезна от както направих мг на 3.В момента тайминга ми е 59-60 на зелената линия,според прочетеното до сега и ровенето в интернет стигнах до извода,че трябва да наглася помпата на тайминг 47 или докато ми изпише DEAD ON! Нямах време днес,но утре ще я върна на това място.Остана ми да проверя само кодировката през ваг на колко ми е нагласена цикловата порция дали е на заводска стойност или са я барали преди мен.И според мен няма какво да търся повече няма да откривам топлата вода.Но без проби и грешки няма да стигнем до истината.А с тях идва и успехът за който така мечтаем,а именно да си  нагласим старите колички да вървят по добре и да им се радваме по дълго време.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...