NIKO Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 не, съветвам те да не съветваш, мнения си давай колкото си искаш. А тези ФВ теми са също толкова "смислени", колкото съвета ти за милилитрите масло в турбопътищата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 Добре всезнайко ако няма нищо вярно в мнението на добромирски в vw форума напиши го и го докажи тук на твоя форум. Ти разглобявал ли си вп37, и наясно ли си въобще с дизелите. Аз дадох пример за мл. На колегата в другата тема да не се шашне и смени турбината ако види масло по турбо пътищата, но ти бързо го прати за нова и мен нападна за мл. Ако искаш ела да се пробваме с една вп44 имам една в гаража за части да нагласим мг. На празен ход да те видя тогава колко можеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 17 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Август 2016 (Редактирано) Здравейте,настроих си милиграмите на 5.6 мг.Помпата е настроена на предварение с корекция аванс 3-4.4%.След връщане на мг на 4.2 корекцията на аванса се промени на 49% без да барам помпата отпред.Все не мога да я нацеля както да ми хареса вървежа като се стремя да я докарам до определени стойности.Едно барна друго се промени.Ще действам по различно,докато не ми хареса вървежа няма да спра да местя мг.Помпата няма да я въртя,ще бутам само главата и ще видим до къде ще стигна.Явно си е доста сложна тази настройка и е много трудно да се настрои както е била заводски.Благодаря на всички за помощта ,бъдете живи и здрави и не се карайте за глупости.Аз ще продължа да дерзая с моята сага.Отбелязвам сега е на 4.2 мг.,861 оборота на място,корекция аванс 49%.Колата дърпа но мощта изчезва при 3500 оборота и 180 км в час.Ще бутна надолу малко мг .Имам едно наблюдение да видим дали ще се окажа прав.Ще пиша като имам резултат и ще споделя. Редактирано 17 Август 2016 от gigabate Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 18 Август 2016 Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 Милиграмите и предварението трябва да ги подбереш така, че да изгаря най-добре горивото. Не пишеш колко градуса ти е предварението или закъснението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 18 Август 2016 Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 И да е направиш заводски няма да си доволен от към вървеж и разход отчиташ ли факта че помпата има някакво износване и то трябва да се компенсира някакси. Пробвай с 8 мг. Колко гори и колко върви и след това с 2.2-2.8. И зимата да не се окаже, че трудно ще имаш първи старт със заводски стойности. Вдигни си оборотите на 903. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 18 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 Компа търси 1.3 градуса-актуално ми е 1.5 на 49% корекция аванс.В момента колата върви добре дърпа,но една идея искам малко да се увеличи вървежа.Преди оборотите са стигали до около 4300 сега на 3500 и повече не вдига. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 18 Август 2016 Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 Пусни една графика да видим какво е разсейването. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 18 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 Утре ще закача колата и ще снимам графиката и каналите.Днес я нагласих на 3.4 мг корекция аванс 2.8-4.4%,сега дърпа повече колата.Преди да разглобя помпата беше на 3.2 мг. Всъщност имам снимки преди да я разглобя: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 Имаш чипче от Brezel , тогава трябва да го питаш как са ти я настроили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 19 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 (Редактирано) Да говорих с Богомил,той каза,че не ми е пипал мг софтуерно по други неща е барал. Редактирано 19 Август 2016 от gigabate Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 (Редактирано) вероятно е "пипал" милилитрите......., или килограмите...... Добре де, по всичко дотук личи, че нямаш и най-малкото понятие какво и как работи и се настройва, никой тук явно няма познанията за да ти помогне, тогава къде е смисъла? Отиваш в първия дизел сервиз, правят ти литрите и кубиците както си му е реда и съгласно наличната апаратура и си цар. Помпа НЕ СЕ настройва по слух и "софтуер". Колкото и да те "съветват" маститите дизелджии тип самоук гений. Редактирано 19 Август 2016 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Бат Сашо Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 Амин! Сложихме точката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 Нико е прав,помпата изпълнява софта, когато всичко е ок колата си върви,има една малка подробност което се изпуска, по точно 2,не обърнахте внимание на клапана за налягането в помпата,от него се променя поведението на мотора доста,другото е че масово при смяна на ангренаж не се охлабва колелото на разпределителния вал.Да,слага се контра от зад и привидно вс е ок, нО,молим след зацепване на ремъка,нагласете точно маховика,охлабете колелото на разпределителния вал,бележките мястото му,чукнете да излезе от конуса.После кажете че не е мръднало. За да има мощ газоразпределението е основно.Малко напред или назад винаги се губи нещо. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 (Редактирано) То в първия сервиз ще му кажат всичко е ок. Така направена центровка си е добре. Мг. Са добре. И не съм сигурен, че ще намери сервиз да му обърнат внимание. Остава дебитомера да е за чистене щом във високите се спъва. Имаш ли бууст и колко налагане държи. Да не пренадува и от там екуто да е спира във високите и на голяма предавка. Влиза ли в авариен и направи лог на дебитомер, турбо и мг. В движение. Точно мистичен дизелджия ще му е оправи. Едно време като нямаше ваг и компове как се движеха тея дизели, чудно е било. В голям сервиз ще го отсвирят и ще набедят софта. Но нека се пробва. Редактирано 20 Август 2016 от bobitur Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 20 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 Между другото да винаги ми викат нищо и няма на колата пали ли -пали значи е добре.Тук в града в който живея няма дизелджии.От опит го казвам,така ми развалиха помпата на предната кола.Затова съм скептичен майстори да я барат защото после пак ще бера ядове и пак колата няма да е наред а ще съм дал пари за да я разцентроват.Не влиза в авариен режим дърпа,просто усещам педала на газта някак твърд,няма го онзи момент-давам газ -педала е мек,едвам галя газта и колата вървеше с едвам леко докосване на педала.За сега ще я оставя така мисля да пробвам в Пловдив в АВЕЛ там имали стенд и може би ще ми обърнат нужното внимание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 27 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2016 (Редактирано) Здравейте колеги,това успях да сътворя,вървежа ми харесва дърпа яко няма кадилки пали от раз и топла и студена: Редактирано 27 Август 2016 от gigabate Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
riddik Публикувано 28 Август 2016 Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 Двигателя не стана ли една идея по шумен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 28 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 Да на празен ход чука аванса,но в движение не се усеща.Мисля да върна помпата малко в закъснение докато ми изпише DEAD ON! това според мен е правилното положение на помпата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitura Публикувано 29 Август 2016 Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 Така е добре не е пипай повече.Но пък разход, вървеж и палене ще е по добре. Една идея по шумна е, но ако ти се занимава е направи между червената и синята линия. И пак ти казвам вдигни си оборотите на 903. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 29 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Август 2016 Здравей,преди ми беше написал да я настроя на зелената линия,а сега казваш между червена и синя.Там тайминга ае 33-34 няма ли да е в голямо закъснение.Между другото закачих 2 коли на различни хора и тяхните са точно там на тайминг 33.Но имат трудно палене и топла и студена като им е колата.Аз мисля,че трябва да я наглася на тайминг 47-тогава ми изписва на скалата DEAD ON!Според майстора ми който ми прави обслужването заводското място на помпата било там.Гледа къде е била има отпечатък на желязната планка и си личи къде е била помпата.Ще я докарам до там пък ще видя какъв ще е резултата.Мг няма да барам повече.Така на 3мг върви супер.Относно оборотите на моя мотор трябва да са 861.На другите 2 аудита също са толкова!Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitura Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Хем искаш да ни ти е шумен двигателя, хем да си остане с предварение. Така си е добре, но като искаш си е човъркай още. С връщане назад има вероятност да не пали добре сутрин и малко повече да пуши. И не знаех, че на ауди с тоя мотор оборотите трябва да са 861 при vw са 903. По спокоен е мотора на 903 и по малки вибрации има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Колеги защо при мен тайминга мога да го направя от 0 до 100 но процентите не се променят стоят на 71 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 30 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Аз нямам на идея колега от кое може да ти е проблема.Пробвай с друг ваг да я закачиш да не е нещо софтуерно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pegere Публикувано 30 Август 2016 Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 (Редактирано) Това беше преди След регулиране на тайминга на 65 вече е на 2,8,бавно слиза но все пак е 2,8% Редактирано 30 Август 2016 от pegere Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gigabate Публикувано 30 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Август 2016 Така тайминга ти е много висок 55 в смисъл като мине стойност по малка от 2.8% не я показва,мисълта ми е ,че при по малка стойност примерно 1% няма да ти го изкара.Минеш ли по малко от 2.8% няма да ти го изкара.Инак мисля,че ти е добре като цяло само от опит ще ти кажа за мг.При моята кола когато бяха на 4.2 колата върви,но по прав път ,инак като взема да изкачвам Шипка мощност никаква.Сега след доста четене,питане на майстори и според ваг добре е на стойности между 3-5мг,но най върви колата и при ниски и високи на 3мг.От както съм купил колата 5 години вече имам един проблем.Само през лятото го прави в големите жеги.Тръгвам от първа,колата тресе и не иска да тръгне.Горе долу се ядваше.Тая година обаче избухнах и смених комплект съединител и демферен маховик на люк комплект(според майстора ми в тях бил проблема с тресенето).Да ама не пак си остана и чак като взех да бутам тия мг се оказа че проблема ми е бил в помпата по точно в настройката.И затова сега ще се постарая да си наглася както ми хареса.До сега тресенето ми изчезна от както направих мг на 3.В момента тайминга ми е 59-60 на зелената линия,според прочетеното до сега и ровенето в интернет стигнах до извода,че трябва да наглася помпата на тайминг 47 или докато ми изпише DEAD ON! Нямах време днес,но утре ще я върна на това място.Остана ми да проверя само кодировката през ваг на колко ми е нагласена цикловата порция дали е на заводска стойност или са я барали преди мен.И според мен няма какво да търся повече няма да откривам топлата вода.Но без проби и грешки няма да стигнем до истината.А с тях идва и успехът за който така мечтаем,а именно да си нагласим старите колички да вървят по добре и да им се радваме по дълго време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване