Jump to content

2.0TFSI гори масло


Quattro-bg

Recommended Posts

  • Отговори 82
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

При Октавия 2 RS и ФВ Голф 5 GTI мотора е същия вграждан в А3/8Р,8РА/,напречен,200 к.с./147 kw./.

Няма голям дерт с харча на масло,като при 2.0 TFSI в първите версии на А4/B8/ 211 к.с.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Здравейте. Искам да попитам някой има ли инфо за това как стоят нещата при В8 2.0 ТФСИ 220 коня 2015г. произведена, на талон е 2016 - американска е. Внесена е в БГ с лек удар от мой познат. Сега е оправена и много се замислям дали да не я взема - на 8200 мили е. Карам само дизели, но тази ми хареса много, бих се примирил с по - високия разход на гориво, но не и ако гори масло! Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 1/2/2017 at 9:01 PM, daramusss said:

Да и 3-4000ЛВ ремонт мн гот а и в Бг тази процедура могат да я наптавят на 10места в цялата страна.

Колкото ремонта на помпа със стружки на дизелите,ако се добави и маховика който също е консуматив при дизела.

Просто тея коли са достатъчно обезценени ,и има наливане при някой коли

2011-а ли оправят разхода на масло на 2.0 тфси?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не баш, при фейса се вгражда същия CDNC мотор като при пре-фейс, дори и с ревизирани бутала, проблема остава до някаква степен.

Най-добре е да се гледа за кола с CNDC, който започва да се вгражда от 2013-та.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Значи американска Б8-ца 2.0 ТФСИ 220 к.с. 2015 производство не би трябвало да има разход на масло? Ако някой има наблюдения, помагайте. И къде да видя този код на мотора, дали е CNDC. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Привет на всички, а мога ли да ви попитам за този мотор на AUDI S3 Sportback 2.0 TFSI 256 ps quattro има ли го този маслен проблем ?

Доколкото се вижда на този сайт кода на мотора - Engine code EA113  !

https://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=191543

 

Примерна кола тази:

https://www.autoscout24.ch/de/d/audi-s3-limousine-2008-occasion?allmakes=1&doorsfrom=4&fuel=14&index=0&make=5&model=31&sort=price_asc&st=2&trans=20&vehid=5371889&vehtyp=10&yearfrom=2007&returnurl=%2fde%2fautos%2f-audi--s3%3fallmakes%3d1%26doorsfrom%3d4%26fuel%3d14%26make%3d5%26model%3d31%26sort%3dprice_asc%26st%3d2%26trans%3d20%26vehtyp%3d10%26yearfrom%3d2007%26r%3d5

 

Става въпрос за тези S3 -ки между 2007-2012г. ...!

 

 

Редактирано от jeck_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S3 8PA няма проблем с голям разход на масло,защото е от серията ЕА113.

 

List of Volkswagen Group petrol engines - Wikipedia

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 12/16/2017 at 18:14, Deni Dimitrov написа:

Значи американска Б8-ца 2.0 ТФСИ 220 к.с. 2015 производство не би трябвало да има разход на масло? Ако някой има наблюдения, помагайте. И къде да видя този код на мотора, дали е CNDC. 

Мотора най-вероятно е CNTC и е супер.

Стреляй смело.

На капака на ангренажа има стикер

Редактирано от zhelyazA6
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да дърпам опашката за дявола, но стига обиждахте 1.8тфси :). Моята е 160к версията, която май е най-първата, като вариянт и я карам вече точно 4 години и нито веднъж не съм долял. Иначе ми омръзна да убеждавам хората че не гори масло. Всеки ме гледа с недоверие :) Явно наистина всеки очаква да е така. Дори в Порше ми предлагат, всеки път, да си платя 1л допълнително масло да ми го сложат в багажника, за всеки случай :) Не знам аз ли съм нацелил късметлийска бройка, или е въпрос на добра подръжка. Моята почти догони 200хиляди, взех я на реални 120к байбек от бг. Винаги си я обслужвам в Порше, доколкото гледах и предния собственик -така. Не знам това има ли значение. Предишната ми а4ка беше без турбо 2001 2.0 атмосферка и между смените на маслото по 1 до 2 литра доливах и бях психически подготвен, като взимах тази, но късмет. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е невъзможно. Дори ако е така ще е добре, само че в историята на колата, при тях, не виждам, или не ми казват да има такова нещо. В книжките също.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една хубава статия за бензиновите мотори която открих по повод на моя въпрос от по предни постове:

 

VAG Group Petrol 2.0T - EA113 (Good) vs EA888 (Bad)

 

https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1620969

 

So what's the difference between the EA113(2005-2008) and newer EA888 (2009 onwards) VAG engines?

 

The EA113 being the older belt driven engine is seen as good and reliable (if properly maintained).

Добри:

Golf GTI Mk5 (2005-2008) - 197bhp
Golf GTI Mk5 Edition 30 & Pirelli Edition (2007-2008) - 227bhp
Golf GTI Mk6 Edition 35 (2011-2012) -232bhp
Audi S3 Sportback (8P) (2008-2012 - 265bhp
Audi A4 Avant TFSI 2.0T (B7) (2005-2008) - 197bhp or 217bhp on DTM Edition
Skoda Octava TFSI 2.0T Mk2 Pre-facelift (2005-2008) - 197bhp - Engine code BWA


The EA888 being the newer chain driven engine being seen as bad and unreliable due to timing chain tensioner failures and excessive oil usage.

Лоши:

Golf GTI Mk6 (2009-2012) - 207bhp - Engine code CCZA
Audi A4 Avant (B8) (2009-2015) - 207bhp - Engine code CDNC (from 2008-2013)
Skoda Octavia TSI 2.0T Mk2 Facelift (2008 onwards) - 197bhp - Engine code CCZA

 

This isn't an exhaustive list just Golf, A4, S3 Sportback and Octavia vRS models!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...