btsonkov Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 Този двигател 2.0 TFSI ,същият ли е и при Октавия RS и Голф 5 GTI ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 При Октавия 2 RS и ФВ Голф 5 GTI мотора е същия вграждан в А3/8Р,8РА/,напречен,200 к.с./147 kw./. Няма голям дерт с харча на масло,като при 2.0 TFSI в първите версии на А4/B8/ 211 к.с. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
btsonkov Публикувано 1 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 1 Януари 2017 (Редактирано) Благодаря. Редактирано 3 Януари 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coooler Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Ето тук обясняват какво точно се случва с пре-фейслифта 2.0 тфси. На холандски е, но има и нагледен материал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Проблема се отстранява за по-малко от 4 минути, както е показано на това клипче: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 2 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2017 Да и 3-4000ЛВ ремонт мн гот а и в Бг тази процедура могат да я наптавят на 10места в цялата страна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deni Dimitrov Публикувано 15 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2017 Здравейте. Искам да попитам някой има ли инфо за това как стоят нещата при В8 2.0 ТФСИ 220 коня 2015г. произведена, на талон е 2016 - американска е. Внесена е в БГ с лек удар от мой познат. Сега е оправена и много се замислям дали да не я взема - на 8200 мили е. Карам само дизели, но тази ми хареса много, бих се примирил с по - високия разход на гориво, но не и ако гори масло! Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gogotzanovsf Публикувано 15 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2017 On 1/2/2017 at 9:01 PM, daramusss said: Да и 3-4000ЛВ ремонт мн гот а и в Бг тази процедура могат да я наптавят на 10места в цялата страна. Колкото ремонта на помпа със стружки на дизелите,ако се добави и маховика който също е консуматив при дизела. Просто тея коли са достатъчно обезценени ,и има наливане при някой коли 2011-а ли оправят разхода на масло на 2.0 тфси? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 15 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2017 От фейслифта на Б8 през 2011 г.,е решен проблема с увеличеният разход на масло при 2.0 TFSI. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 15 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 15 Октомври 2017 Не баш, при фейса се вгражда същия CDNC мотор като при пре-фейс, дори и с ревизирани бутала, проблема остава до някаква степен. Най-добре е да се гледа за кола с CNDC, който започва да се вгражда от 2013-та. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Deni Dimitrov Публикувано 16 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Декември 2017 Значи американска Б8-ца 2.0 ТФСИ 220 к.с. 2015 производство не би трябвало да има разход на масло? Ако някой има наблюдения, помагайте. И къде да видя този код на мотора, дали е CNDC. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 18 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 Точно този мотор е напълно перфектен и изчистен от всякакви проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeck_1 Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 (Редактирано) Привет на всички, а мога ли да ви попитам за този мотор на AUDI S3 Sportback 2.0 TFSI 256 ps quattro има ли го този маслен проблем ? Доколкото се вижда на този сайт кода на мотора - Engine code EA113 ! https://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=191543 Примерна кола тази: https://www.autoscout24.ch/de/d/audi-s3-limousine-2008-occasion?allmakes=1&doorsfrom=4&fuel=14&index=0&make=5&model=31&sort=price_asc&st=2&trans=20&vehid=5371889&vehtyp=10&yearfrom=2007&returnurl=%2fde%2fautos%2f-audi--s3%3fallmakes%3d1%26doorsfrom%3d4%26fuel%3d14%26make%3d5%26model%3d31%26sort%3dprice_asc%26st%3d2%26trans%3d20%26vehtyp%3d10%26yearfrom%3d2007%26r%3d5 Става въпрос за тези S3 -ки между 2007-2012г. ...! Редактирано 28 Декември 2017 от jeck_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 S3 8PA няма проблем с голям разход на масло,защото е от серията ЕА113. List of Volkswagen Group petrol engines - Wikipedia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeck_1 Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Благодаря ... за отговора , а ето я и серията Audi S3 2006 - 2008... , Golf 6 R 2009 - 2012: https://www.carfolio.com/search/results/?engcode=EA113 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 Имах 1.8т 2010 гореше масло здраво... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 В кой модел на Ауди-А3,А4? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zhelyazA6 Публикувано 5 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 5 Февруари 2018 (Редактирано) На 12/16/2017 at 18:14, Deni Dimitrov написа: Значи американска Б8-ца 2.0 ТФСИ 220 к.с. 2015 производство не би трябвало да има разход на масло? Ако някой има наблюдения, помагайте. И къде да видя този код на мотора, дали е CNDC. Мотора най-вероятно е CNTC и е супер. Стреляй смело. На капака на ангренажа има стикер Редактирано 5 Февруари 2018 от zhelyazA6 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
daramusss Публикувано 6 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2018 Вярно ли е ,че колите от Американския пазар имат различни части и трудно се намират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Raino Публикувано 6 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2018 (Редактирано) Не. Редактирано 6 Февруари 2018 от Raino Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 9 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2018 On 2/5/2018 at 9:28 PM, tonko2.0T said: В кой модел на Ауди-А3,А4? А4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio86 Публикувано 15 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2018 Не искам да дърпам опашката за дявола, но стига обиждахте 1.8тфси :). Моята е 160к версията, която май е най-първата, като вариянт и я карам вече точно 4 години и нито веднъж не съм долял. Иначе ми омръзна да убеждавам хората че не гори масло. Всеки ме гледа с недоверие Явно наистина всеки очаква да е така. Дори в Порше ми предлагат, всеки път, да си платя 1л допълнително масло да ми го сложат в багажника, за всеки случай Не знам аз ли съм нацелил късметлийска бройка, или е въпрос на добра подръжка. Моята почти догони 200хиляди, взех я на реални 120к байбек от бг. Винаги си я обслужвам в Порше, доколкото гледах и предния собственик -така. Не знам това има ли значение. Предишната ми а4ка беше без турбо 2001 2.0 атмосферка и между смените на маслото по 1 до 2 литра доливах и бях психически подготвен, като взимах тази, но късмет. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bahkata007 Публикувано 15 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2018 (Редактирано) А от Порше да са оправяли гаранционно двигателя? Редактирано 16 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio86 Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Не е невъзможно. Дори ако е така ще е добре, само че в историята на колата, при тях, не виждам, или не ми казват да има такова нещо. В книжките също. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeck_1 Публикувано 16 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2018 Една хубава статия за бензиновите мотори която открих по повод на моя въпрос от по предни постове: VAG Group Petrol 2.0T - EA113 (Good) vs EA888 (Bad) https://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1620969 So what's the difference between the EA113(2005-2008) and newer EA888 (2009 onwards) VAG engines? The EA113 being the older belt driven engine is seen as good and reliable (if properly maintained). Добри: Golf GTI Mk5 (2005-2008) - 197bhp Golf GTI Mk5 Edition 30 & Pirelli Edition (2007-2008) - 227bhp Golf GTI Mk6 Edition 35 (2011-2012) -232bhpAudi S3 Sportback (8P) (2008-2012 - 265bhp Audi A4 Avant TFSI 2.0T (B7) (2005-2008) - 197bhp or 217bhp on DTM Edition Skoda Octava TFSI 2.0T Mk2 Pre-facelift (2005-2008) - 197bhp - Engine code BWA The EA888 being the newer chain driven engine being seen as bad and unreliable due to timing chain tensioner failures and excessive oil usage. Лоши: Golf GTI Mk6 (2009-2012) - 207bhp - Engine code CCZA Audi A4 Avant (B8) (2009-2015) - 207bhp - Engine code CDNC (from 2008-2013) Skoda Octavia TSI 2.0T Mk2 Facelift (2008 onwards) - 197bhp - Engine code CCZA This isn't an exhaustive list just Golf, A4, S3 Sportback and Octavia vRS models! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване