Jump to content

свистене на високи обороти


cvetan80

Recommended Posts

Здравейте колеги .Имам проблем който немога да теша.След известно време колата започна да свисти много силно при високи обороти.от 2200 нагоре започва да се чува.колата е ауди а4 1.9 тди 110 к.с.смених тутбопътища и кулера,но проблема остана.Днес обаче преди да споделя проблема забелязах че клапана за картерните газове е счупен.От там е излиза и маркуч към S образния за турбото.колата при голям баир загубва мощност,но не пуши.Въпроса ми е -възможно ли е от този маркуч да идва проблема.Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен колега,ако говорим за едно и също свистене, излезе от всмукателните колектори. Провери около турбото и все пак смени клапана за картените газове, защото аз също имах този проблем и е неприятно понеже хвърля масло.

Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се чува все едно излита реактивен самолет.Грешката е за ниско налягане.При теб колектора спукан ли беше?Моят Егр е затапен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен не беше спукан, а не добре затегнат/'наместен всмукателен колектор. Гарнитурата също беше си заминала, и така въпросното свистене спря. Друга възможна причина е да е около ЕГР, там където е затапен, също да не е затегнато добре, но не мисля, че както описваш шумът, би идвало от там, но все пак... Прегледай всичко що е свързано с вакуума от пътища, до горе споменатите неща. Ако проблема е идентичен с моят, би трябвало да е някъде там причината. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отзива ще пиша когато разбера откъде е проблема.Притеснява ме това,че колата влиза в авариен режим и като дойде някой баир и направо със мъка го изкачвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменил си турбопътища,а този май си го пропуснал,предполагам е хвърляло масло оттам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 9.08.2016 г. at 10:37 AM, cvetan80 said:

...колата е ауди а4 1.9 тди 110 к.с.смених тутбопътища и кулера,но проблема остана...

Колега cvetan80, на това му викам да ни пратиш за зелен хайвер. :hilezh:
Бих се заклел, че имаш цепка на маркуча (по закона на Мърфи най-често е отдолу цепката), ама като прочетох че си сменил всичко и реших да си мълча и да видя батките както ще кажат... Пък то, все пак маркуча се оказа.

Колега georgi_k, не е задължително да е хвърляло масло... но свистенето като на ултразвуков самолет и липсата на ускорение/ряз при подаване на газ  в движение предполага, че го е хванал сравнително рано проблема.

важното е, че си го отстранил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.Интересното е Че най -износените и нацепени маркучи нямаха пробов и имах малка пукнатина на кулера,но за добре съм ги смени Цената е много добра.Подсилени маркучи с намотана гумена лента.Маслоустойчиви.Старите с които я бях купил бяха св спекли и нацепили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови маркучи ли сложи или втора употреба, че не се разбра? Ако са нови и са нещо качествено, можеш да постнеш инфото тук (фирма, цена, телефон, сайт), за да може да си полезен и на следващите потребители  с този проблем. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нови маркучи са ми трите гилемия към кулера 92лв S образния под турбото 72 лв и малкото парче към тръбата 18 лв.Купих ги от магазин за авто водни съединения и маркучи в София на цар.Симеон .Марката не я знам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...