kyossev Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 Колега ще използвам твоята тема ако не възразяваш! И аз имам подобен проблем. Когато карам по-дълго или с по-висока скорост (например извънградско) ми светва грешката на таблото и замразява окачването. Забелязах, че предна дясна ми стои с около 1.5см. по-ниско от другата. Ходих в сервиз, но се оказа, че възглавницата и компресорът са здрави. Прочистиха ми и смазаха датчиците, кантарите и направиха калибриране, но няма ефект. Някакви предложения? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 24 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 След адаптация пак ли стой 1.5см по-ниско? Какви грешни излизат на диагностика ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 24 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2016 весели празници Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 25 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 Гадно но се случва! Весела Коледа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 25 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 някой който му се е случвало - на каква пътна помощ ги товарите - бронята е на 3см от земята. трябва май с позициониращи крикове... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kyossev Публикувано 25 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 (Редактирано) На 24.12.2016 г. at 11:29, trapera94 написа: След адаптация пак ли стой 1.5см по-ниско? Какви грешни излизат на диагностика ? След калибриране намалиха разликата на около 6мм, което е приемливо мисля. Единствената грешка, която дава, е mechanical failure. Редактирано 25 Декември 2016 от kyossev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 25 Декември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 Преди 3 часа, kyossev написа: След калибриране намалиха разликата на около 6мм, което е приемливо мисля. Единствената грешка, която дава, е mechanical failure. От каде си колега ? Преди 4 часа, Manniakk написа: някой който му се е случвало - на каква пътна помощ ги товарите - бронята е на 3см от земята. трябва май с позициониращи крикове... Колега цялата предниця ли легна или от едната страна повече ? Аз в същото положение си я закарах на самоход! 10км но гледах да не въртя много волана,полигати завой ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 25 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2016 отляво е опряла на тампона, отдясно гумата е в калника доволно. принципно не става за каране.. трябваше да я прибера 1-2км и беше ужас, може би ще трябва падаща платформа и от криковете за позициониране да я повдигнат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 28 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2016 няколко стотин лева по късно проблем вече няма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 какво му беше? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 29 Декември 2016 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2016 дупка във възглавницата, толкова че изобщо да не може да отлепи колата от земята. и шоков тампон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CSHMKR Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 Здравейте, а6 allroad 2007 е колата,започна да мига жълтата лампа за окачването,след това загасна и всичко беше ОК за седмица. Сега е паднала от ляво и повече отзад. Може ли да има повече от една възглавница спукана ? Светят и жълтата и зелената лампа. Как да разбера дали компресора е ОК. В Smatik възглавниците са по 300/350лв. Има ли по евтини и от къде да ги взема ? Освен това сервиз да ми препоръчате моля . Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 9 Януари 2017 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 По евтини няма. Може да има повече от 1 възглавница, но е малко вероятно. изглежда на задна лява. Оставяй я някъде да я правят, аз лично съм ходил и в Smatic и в Airflex, забележки към възглавниците им все още нямам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trapera94 Публикувано 9 Януари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2017 Това е колега ! И това са вариантите smatic, airflex. Аз лично бих предпочел airflex ! Причините няма да ги споменавам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дрон Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 При мен беше разпределителния клапан.Даваше механична грешка в клапаните. Но сега се оказа, че има още една грешка при която ми свети жълтата лампичка, не ми забранява работа със системата, но втвърдява окачването. Сега съм в процес на анализиране на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Аз съм смянал възглавници и компресор в smatic и възглавници във Vabonti. И от двата сервиза съм доволен. Единствено Vabonti последния път се изложиха малко, понеже регуларно ми се изключваше окачването и даваше механична грешка в сензор, който те решиха че е преден десен и е за смяна, т.е. 300лв След едно нивелиране обаче проблема изчезна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване