Jump to content

А4 Б6 1.8TQ 2003 163к.с. LPG - слагане на чип.


Recommended Posts

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги, я кажете според вас какво може да се направи по спирачките, че нещо почнах доста да се засилвам ))))

 

В момента са си сток - 312ки предни, задните не знам точно. 

 

Бюджета е около 800 лв.

 

Поздрави )))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Една хубава ревизия на апаратите, нови маркучи, дискове и накладки, и подмяна на спирачна течност, ща са напълно достатъчни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 800лв + късмет + търпение може да минеш и на 340мм.....но и 320 трябва да са достатъчни и се намират по-лесно и по-евтино.

апаратите за Ауди с надлъжен мотор и дискове 288/312мм са 57мм бутало, при 320/340мм са с 60мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към колегата KCV.

Като казваш ревизия, ако маншоните на буталата са здрави има ли смисъл да се свалят за да се види буталото на апарата? Питам защото смених предни дискове с накладки, маркучи и течност на Ате. Втулките и водачите нямат луфт и са смазани с високотемпературна смазка пак на Ате. Обаче като завъртиш гумата ако колата е на подемник пак има съвсем леко стържене между дискове и накладки. Тоест буталото не връща докрай най-вероятно. Това е на а4 б6 пак.

Редактирано от vaskoni
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маншоните може да са видимо здрави, но от една страна е възможно да имат микропукнатини (като всяка стара гума на 10+ години), а от друга влагата в старата течност може да е работила зад маншоните....а може и всичко да си е наред. Сигурно затова се казва ревизия, а не ремонт:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А бе сега се замислих ... Възможно ли е да са ми сложили чип за 1.8 Т 150кс на мен, дето съм с АJL 180 коня и затова да не са ми изкарали повече от 190коня.. Предполагам няма как да разбера ? :nixweiss: смисъл всичко е ок, амя 400лв за 9 коня и 30Нм...  При положение, че диното си изкара 180преди чипа при две независими фирми... Отказвам да мисля, че актуатора и гейта не са ми ок.. Ддз, да си трайкам ли така, при положение, че всичко е наред, дори и с газта, като за 190коня, няма да прекъсне, няма нищо(само след 5000 оборота пуска и бензин) ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, James написа:

А бе сега се замислих ... Възможно ли е да са ми сложили чип за 1.8 Т 150кс на мен, дето съм с АJL 180 коня и затова да не са ми изкарали повече от 190коня.. Предполагам няма как да разбера ? :nixweiss: смисъл всичко е ок, амя 400лв за 9 коня и 30Нм...  При положение, че диното си изкара 180преди чипа при две независими фирми... Отказвам да мисля, че актуатора и гейта не са ми ок.. Ддз, да си трайкам ли така, при положение, че всичко е наред, дори и с газта, като за 190коня, няма да прекъсне, няма нищо(само след 5000 оборота пуска и бензин) ;)

Преди това беше писал че надува до 0.9-1бар. Къв е тоя чип? Аз даже с чип от брезел имам 1.1-1.2...

Май така си е чипосана..

Редактирано от vladyp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.08.2016 г. at 22:34, Ander Hererra написа:

Тръбата е 6мм

Мисля,че в големите студове през зимата ще имаш малки проблем с налягането на газта в бутилката. Аз съм с 8 мм тръба,но 6 мм евросонда,което обезмисля по големия диаметър на тръбата.При минусови температури,като е пълна бутилката, нямам проблем,но останат ли 10 литра, губи мощност,защото от ниските температури налягането в бутилката пада. Сега през лятото нямам проблем,защото в горещините налягането се повишава. Така че пълна винаги нагоре,за да не даваш пари за газопровод от 8мм

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 26.08.2016 г. at 3:10 PM, KCV said:

Една хубава ревизия на апаратите, нови маркучи, дискове и накладки, и подмяна на спирачна течност, ща са напълно достатъчни.

Направих ревизия на апаратите, дискове, накладки и течност - всичко е АТЕ, но да ви кажа честно, подобрение не усетих, предните си бяха оригиналните дискове и имаха ръб. Може би е трябвало и маркучи да сменя?  

 

22 hours ago, integrale45 said:

Мисля,че в големите студове през зимата ще имаш малки проблем с налягането на газта в бутилката. Аз съм с 8 мм тръба,но 6 мм евросонда,което обезмисля по големия диаметър на тръбата.

 

Засега ще карам така, пък зимата ако има драми ще сменям ))) То да ви кажа след ремапа си карам само на бензин, не мога да се нарадвам на колата. Имам 20км изминати на газ и то докато я пробвахме с колегата Муцев ))))

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да сменяш нищо,само гледай бутилката ти да е пълна

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Ander Hererra написа:

Направих ревизия на апаратите, дискове, накладки и течност - всичко е АТЕ, но да ви кажа честно, подобрение не усетих, предните си бяха оригиналните дискове и имаха ръб. Може би е трябвало и маркучи да сменя?  

 

 

Засега ще карам така, пък зимата ако има драми ще сменям ))) То да ви кажа след ремапа си карам само на бензин, не мога да се нарадвам на колата. Имам 20км изминати на газ и то докато я пробвахме с колегата Муцев ))))

Явно не си обърнал внимание на кашоните с АТЕ-има нарисувано перце.

трябва да се пазиш да не ги прегрееш и колата няма да спира известно време като хората.

Аз смених сега всичко с АТЕ ,347мм диск съм и си иска напасване и то не малко като време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Перцето не съм го видял, но спирачките в никакъв случай не съм ги прегрявал. Спирал съм внимателно, вече им направих 10 000км и според мен са си се напаснали. Имам и едно много дразнещо свирене отпред - дясно, като загреят се получава понякога, но явно съм попаднал на музикален комплект )) Да сменям ли маркучи? Сравнявал съм ги с още две Б6 и  ми прави впечетление, че при тях има едно спъване на колата, още щом обера луфта на педала, докато при мен го няма. За това и правих ревизията и смених дисковете и накладките, но уви нямам подобрение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Ц Е Ц О said:

Явно не си обърнал внимание на кашоните с АТЕ-има нарисувано перце.

трябва да се пазиш да не ги прегрееш и колата няма да спира известно време като хората.

Аз смених сега всичко с АТЕ ,347мм диск съм и си иска напасване и то не малко като време.

 

Сега ако кажаш, че си се обул и със 17-ки и ще те разцелувам :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, Ander Hererra said:

Перцето не съм го видял, но спирачките в никакъв случай не съм ги прегрявал. Спирал съм внимателно, вече им направих 10 000км и според мен са си се напаснали. Имам и едно много дразнещо свирене отпред - дясно, като загреят се получава понякога, но явно съм попаднал на музикален комплект )) Да сменям ли маркучи? Сравнявал съм ги с още две Б6 и  ми прави впечетление, че при тях има едно спъване на колата, още щом обера луфта на педала, докато при мен го няма. За това и правих ревизията и смених дисковете и накладките, но уви нямам подобрение.


Това може да е от загуба на вакуум от някъде. Може буталцето на помпата да се е износило.
Виж дали примерно ако с десния крак даваш газ, а с левия чукни педала на спирачката и виж как се усеща. При мен примерно има на четворката имаше такава драма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, vermeer написа:

 

Сега ако кажаш, че си се обул и със 17-ки и ще те разцелувам :)

Туй е на А6-цата

и да ,на 17" слезнАх:hilezh:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на 4-ката такива ще слагам и трябва да мъдря джантите. Avus-и S4 B5 стават със сигурност - имам такива, но аз искам Avus S4 B6 да сложа. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
На 29.08.2016 г. at 11:16, Ander Hererra написа:

Засега ще карам така  (цитат от мен-integrale45-на 6мм тръба  ли ще караш?) пък зимата ако има драми ще сменям ))) То да ви кажа след ремапа си карам само на бензин, не мога да се нарадвам на колата. Имам 20км изминати на газ и то докато я пробвахме с колегата Муцев )

Колега, още ли караш на 6мм тръба в тези ниски температури ? Аз от една седмица съм с евросонда на 8 мм,разликата е огромна при надуване на турбото до 1.3; 1.4 бара,което правя само за 1-2 секунди , за да видя къде отива стрелката , като натисна педала на газта.

Преди карах на 8 мм тръба и 6мм евросонда,което както писах по-горе се обезмисля 8 милиметровата тръба. Задължително трябва да се смени и евросондата

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...