Kompresor Публикувано 12 Август 2016 Доклад Share Публикувано 12 Август 2016 Колеги, искам да попитам има ли ВАГ изпускателен колектор за турбина, който да пасне на главата на АСЕ 2.0 16v ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 Има. Като ти го изплете/излее някой на ишлеме. А буталата? С АСЕ буталата ли ще надуваш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 То да са само буталата...лагери, захранване и отичане с масло, мап, комп.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Cornu©opia Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 Ако набучи глава от АЕВ и се погрижи за буталата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 Главите на 1,8т и АСЕ/АБФ са с различни гарнитури, не става. Ако намериш някой турбо колектор за АБФ, може да стане на АСЕ то. За всмукателен мислил ли си? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 13 Август 2016 Доклад Share Публикувано 13 Август 2016 Нали във форума има един или два компетишъна с модифициран мотор 2.0Т от АСЕ. Дано собствениците им и запознатите да дадат яснота по въпроса,че ще е интересен проект. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 14 Август 2016 Доклад Share Публикувано 14 Август 2016 (Редактирано) От AAN колектора се реже един цилиндър и пасва, даже и Гейта може да се ползва. Редактирано 14 Август 2016 от vladi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 18 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Август 2016 (Редактирано) Така разбрах и аз или колектор от ААN или ще се прави колектор. Благодаря за отзивчивостта, колеги! Ще дам още малко пояснения по заформянето на идеята ми за тоя скрап проект. Колата е изцяло работна и започва да се превръща в кола за фън събота и неделя. Бензин няма да има изобщо, не ме навивайте да си кажа предварително. Мисля да е само на газ и то с обикновена газ с плочка преди дросела. Вълнува ме това че, степента на сгъстяване която намирам в Аутодата на АСЕ е 10.8:1 и това е от завода производител за бензин 95 октана през 1996та година. Първото което е , че от тогава са минали 20 години за този мотор и второто което е че пропан-бутана е над 100 октана . Това разбирасе не оправдава, факта че може да духне гарнитура, да започне да детонира и да чука и така нататък. В момента само обмислям питам и събирам инфо дали мога да го направя без да смъквам главата и да разреждам двигателя. Пределно ми е ясно че `трябва` да намаля степента на сгъстяване поради физичния закон, че ще вкарам допълнително налягане в боя , не ми се ядосвайте, ако греша жестоко, просто имам нужда от обяснения примери, формули даже за да ми стане ясно. Но да не забравяме това ще бъде скрап проект без електроника. Редактирано 18 Август 2016 от Kompresor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Август 2016 Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 Ето ти ACE с турбина: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kompresor Публикувано 19 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Август 2016 Много благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
okops Публикувано 20 Август 2016 Доклад Share Публикувано 20 Август 2016 (Редактирано) Каква турбина искаш да му слагаш на това АЦЕ? К24? К26? Ей ту тука готови чаркове за 2500 лева, всичко готово да монтираш. Редактирано 20 Август 2016 от okops Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 3 Октомври 2016 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2016 https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/vw-16v-turbo-stossaufladungskruemmer-t25-golf-1-2-3-garrett-efr/522224881-223-8139 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване