Jump to content

Ремонт на двигателя


Goshkata

Recommended Posts

Здравейте колеги, карам ауди 80 б3 1.8 карбуратор сф мотор. Работя с него и минавам около 100км дневно градско. Стягал съм го страшно много, сменил съм сумати неща, но сега дойде време да се пипне и двигателя. Гарнитурата на главата е 100% сигурно, че трябва да се смени. И харчи около 500-600гр масло на 1000км. Обаче незнам дали е от сегменти или от гумички на клапани. Ремонта който съм планирал включва смяна на гарнитурата, сегменти И гумички. Интересува ме от къде да набавя качествени части, какво точно да поискам от човека който ще извърши ремонта смисъл като се отвори мотора какво още ще е добре да се направи заедно с тези процедури и ако някой е правил подобен ремонт да ми каже някаква ориентировъчна цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% гори маслото от гумичките на клапаните. Според мен няма смисъл да сменяш сегменти, само свали главата и смени гарнитурата и гумичките, хубаво е да се пусне лек шлайф на главата и да се напаснат клапаните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще го правиш както трябва приготви и лагери, основни и биелни и сегменти.

 

Гарнитура на главата Виктор Рейнц ~ 40-50 лв.

Гумички (маслообирачи) Виктор Рейнц 8бр. ~ 0.80-1.00 лв.

Сегменти "Колбеншмит" ~ 130 лв.

Биелни лагери "Колбеншмит" ~ 30 лв.

Основни лагери "Колбеншмит" ~ 30 лв.

Разни други дреболии ~ 50-60 лв.

Ремък и ролка ~ 80 лв. - комплект СКФ и ремък Gates (гледаш по ролката да е произведена преди 2-3 години)

Водна помпа ~ 40-60 лв.

Термостат ~ 15-20 лв.

Може нещо да пропускам но имай предвид, че тези части са с голяма отстъпка от цената. Всичко е за ABK/АBF Има и по-евтини консумативи, но според мен всичко останало е компромис.

Ето една снимка на ролка СКФ купена чисто нова, но произведена  2005 г. след 2 год. експлоатация и около 30 000 км, какво й се случи:


 

 

http://prikachi.com/images.php?images/934/8873934f.jpg

http://prikachi.com/images.php?images/941/8873941u.jpg
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, Goshkata написа:

Здравейте колеги, карам ауди 80 б3 1.8 карбуратор сф мотор. Работя с него и минавам около 100км дневно градско. Стягал съм го страшно много, сменил съм сумати неща, но сега дойде време да се пипне и двигателя. Гарнитурата на главата е 100% сигурно, че трябва да се смени. И харчи около 500-600гр масло на 1000км. Обаче незнам дали е от сегменти или от гумички на клапани. Ремонта който съм планирал включва смяна на гарнитурата, сегменти И гумички. Интересува ме от къде да набавя качествени части, какво точно да поискам от човека който ще извърши ремонта смисъл като се отвори мотора какво още ще е добре да се направи заедно с тези процедури и ако някой е правил подобен ремонт да ми каже някаква ориентировъчна цена.

колега, направи каквото казва колегата - гумички, шлайф на глава и клапани , но провери водачите на клапаните ако са износени каквито и гумички да сложиш няма ефект. изпитал съм го. а основен ремонт ако нямаш шумове и тропане не си прави труда.....

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Sklepi написа:

Ако ще го правиш както трябва приготви и лагери, основни и биелни и сегменти.

 

Гарнитура на главата Виктор Рейнц ~ 40-50 лв.

Гумички (маслообирачи) Виктор Рейнц 8бр. ~ 0.80-1.00 лв.

Сегменти "Колбеншмит" ~ 130 лв.

Биелни лагери "Колбеншмит" ~ 30 лв.

Основни лагери "Колбеншмит" ~ 30 лв.

Разни други дреболии ~ 50-60 лв.

Ремък и ролка ~ 80 лв. - комплект СКФ и ремък Gates (гледаш по ролката да е произведена преди 2-3 години)

Водна помпа ~ 40-60 лв.

Термостат ~ 15-20 лв.

Може нещо да пропускам но имай предвид, че тези части са с голяма отстъпка от цената. Всичко е за ABK/АBF Има и по-евтини консумативи, но според мен всичко останало е компромис.

Ето една снимка на ролка СКФ купена чисто нова, но произведена  2005 г. след 2 год. експлоатация и около 30 000 км, какво й се случи:


 

 

http://prikachi.com/images.php?images/934/8873934f.jpg

http://prikachi.com/images.php?images/941/8873941u.jpg
 

Водна помпа, термостат, ремък и ролка съм сменял вече :D

Преди 4 часа, аутоюнион написа:

колега, направи каквото казва колегата - гумички, шлайф на глава и клапани , но провери водачите на клапаните ако са износени каквито и гумички да сложиш няма ефект. изпитал съм го. а основен ремонт ако нямаш шумове и тропане не си прави труда.....

 

 

 

Няма да извършвам аз ремонта, имам си един майстор, но последния път не ми свърши работа като хората и се замислям дали да възлагам на него тази задача. Иначе шумове и тропане няма, двигателя си работи много тихо и чисто, дори като го карам с масло 10 40 пак не се чуват клапаните, само дето от разширителния съд постоянно се чува съскане и ако му натегна яко капачката почва да надува охладителната и другия проблем-харча на масло. Като изключим това сичко друго е стегнато като ново. А като изключим частите, колко ще вземат за труда?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/15/2016 at 0:49, Goshkata написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

На 8/15/2016 at 0:49, Goshkata написа:

Цитиране на предходно мнение! 

колега, щом ти надува прекалено, явно гарнитурата е за смяна.  приготви си гарнитура на главата, гумички, гарнитури за колекторите, но когато се свали главата и махнат   пружините на клапаните провери ги дали имат луфт на страни във водачите, ако имат и лек луфт са за смяна. аз смених глава защото ми излезе по-евтино. а за труда зависи на мен ми взеха 80лв. на В3  а миналото лято сменях глава на В4 100лв. зависи от майсторите като видят че , си на зор правят се на велики и надуват цената .......

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...