Jump to content

Подмяна счупена дръжка на подлакътник B7


Recommended Posts

Привет,

От както се сдобих с колата, пластмасовото резе на подлакътника е счупено. Съответно при вдигане на подлакътника - всичко в него се изсипва. 

Тъй като случих на продавач - @dimitrov788 (пожелавам на всеки такъв продавач) той ми даде купената от него нова дръжчица, която аз само трябваше да си сменя.

Най-накрая намерих малко време да го направя и споделям с вас процеса.

Намерих много добро описание на процедурата тук http://www.audizine.com/forum/showthread.php/707611-B7-Center-Console-Latch-Replacement

Снимките по-долу са от този сайт, но ги качвам и тук, за да не разчитаме на чужда инфраструктура, че все гледам „празни“ и неработещи линкове на снимки към чужди сайтове…

Снимките сами говорят, само ще допълня някои неща.

 

 

0. Трябва разбира се да си намерите здрава част. Потърсете в Ebay “Armrest Lid Console Cover Latch”

 Всъщност ето и самата част, за която говорим: 

IMG_1109_zps4jercsfe.jpg

 

 

1.       Първо трябва да махнете целия капак. Отваряте го и стискате внимателно двете панти в основата.

 

0.jpg

 

2. Аз използвах пластмасов нож. Мисля, че е задължителен инструмент за тази процедура, ако искате да запазите краищата на подлакътника здрави и да не се изтърка кожата.

3. На снимките се виждат къде са щипките и ще ви помогнат да се ориентирате къде как да движите ножа. Тънкият момент обаче не са те! Вижда се как на няколко места има лепило. Всъщност него не можете да го отлепите, а буквално трябва да се счупи. Т.е. начина да разделите капака от основата му е да вкарате инструмента навътре и внимателно да повдигате…а не просто да разделите щипките…само с тях нищо не става. И трябва бая да напъвате … чуват се пукания…ако сте внимателни, ще счупите само това, което трябва (лепилото) :P

 

2.jpg3.jpg

 

 

4. Следва поставянето на новата част. Тя трябва да е с гладкото към гладкото… :) 

IMG_1110_zpscqw8uafa.jpg

5. Металната пластина. Тук при мен се появи проблем – нямах такава :) 

IMG_1111_zpsm3fuxt1m.jpg

… и тъй като тя играе роля на пружинка, т.е. не държи нищо кой знае колко здраво, а просто връща дръжката в изходна позиция, взех кламер и го огънах в подходящата форма и се слага както е показано на снимката.

 

IMG_1112_zpszu4pwnvk.jpgIMG_1113_zpsfcqz54qr.jpgIMG_1114_zpsh7oqc4bg.jpg

 

6. После затварянето. Това, че вече няма лепило, което да държи капака не е проблем. Щипките са напълно достатъчни. Просто щраквате и готово.

7. И най-накрая връщането на капака на мястото му. За мен това беше може би най-трудната част. Лично аз трудно успях да вкарам в правилните улеи рамената, които държат капака. Няколко пъти се заклещваше и трябваше да го изваждам, което беше още по-трудно, но най-накрая си отиде на мястото. Сега вече се „заключва“ както трябва и като вдигна подлакътника, не се изсипва всичко от него :)

 

 

 

Дано да има повече поправени подлакътници :)

Успех!

 

Редактирано от mitko_banditko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Става и без да се маха целия капак - с по- широка отвертка с малко хартиено тиксо по нея или парцалче(да не драска) може само да се повдигне предната част, да се махнат остатъците от старата закопчалка и да се сложи новата. Аз се справих и даже без да махам капака от самия подлакътник - директно на място в колата.

Sent from my XT1052 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Явно си чевръст! Който може така - още по-добре. Аз мисля, че няма да се справя...[emoji4] Супер предложение за отвертката с хартиеното тиксо! ?[emoji106]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...