Jump to content

A8 D3 с 20ки ?


venksta

Recommended Posts

Здравейте!


Въпроса се подразбира от заглавието :)
Как е колата като удобство,тропане,друсане и т.н. с джанти 20 цола ?
Сравнено с 18ки има ли голяма разлика ?
Чел съм по ревютата,че тази кола страда точно от лоша возия с големи джанти,но да видя директни коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи 22-ки, направо ще усещаш и пукнатините по асфалта. Карай си с заводския стандарт за джанти, и си спести главоболията. Всичко останало е експеримент, за твоя сметка.

Имах така един познат, караше а3-ката 131 коня с 19-ки. Ама си беше направил карта на града, от къде да минава, че иначе изправяше джантите по 2,3 пъти в годината. Бем ти газарията и визията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите също са 20ки и комфорта си е ОК. Това нещо на 18 няма ли да е с много висок профил гума, която на тази тежка кола във всеки завой да се усуква като изстискан парцал ? Нещо не ми звучи като Сигурност...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя кош под 18 не събира та зимните са ми толкова....летните 19! Разлика в комфорта не намирам!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато височината на гумата ти падне под 40, всички коли почват да друсат .... 35 и 30 си е наказание по нашите пътища, особено, ако окачването е по-спортно.

 

Факт е също, че колата е много по-стабилна с нископрофилните гуми, най-вече при рязко спиране и е по-комфортна за каране по хубав път на завои (по-малко се усеща лашкане). Ако караш спокойно без да се състезаваш, 19ки с 40 височина плюс въздушното окачване на д3-ката трябва да е оптимално съотношение между сигурност и комфорт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак се изказваш неподготвен, 275/35/20 профила на гумата е като на 255/40/19. За Д3 (та дори и Д2) може и с 275/40/19 само да си намериш хубави 19х9 джанти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Алпината като и сложих мтех окачване с 255 35 19 возеше идеално и хората недоумяваха как става... Та наско е прав и ханото пак прекалява с изказванията....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

16 hours ago, tvard said:

Пак се изказваш неподготвен, 275/35/20 профила на гумата е като на 255/40/19. За Д3 (та дори и Д2) може и с 275/40/19 само да си намериш хубави 19х9 джанти.

 

като купих колата беше с 235х50х18, с които возията е идеална - почти не се усещат неравностите. След това сложих 245х45х18 и веднага се усети влошаване, освен, че колата клекна с 1.5 сантима и почна да задира при някои легнали полицаи. Подобна разлика ще има и на размерите които си цитирал. Пак общата височина ще ти падне с към 1.5 см и возията ще се влоши.

 

наскоро минах на 19ки и първо пробвах с размера даден от завода: 255х40х19 ... ми те такава каруца не съм карал! С-ката е с по-твърдо окачване от А8цата и изобщо не е приятно да се вози човек с нископрофилни гуми. Сложих след това 245х45х19 и е по-добре, но пак се усещат неравности. Ако можех бих сложил 255х45х19, но при завои със сигурност ще опира. 275х40х19 не виждам как ще се побере:

http://www.wheel-size.com/size/audi/s8/2002/

 

7 hours ago, mityo said:

Алпината като и сложих мтех окачване с 255 35 19 возеше идеално и хората недоумяваха как става... Та наско е прав и ханото пак прекалява с изказванията....

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

може и малко субективно да е усещането, аз съм свикнал на коли с по-дебелички гуми и всички под 40 много ми друсат. Най-вече ме дразни усещането на малките неравности върху волана на колите с 35 гуми и без въздушно окачване ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, HannoSLM написа:

може и малко субективно да е усещането, аз съм свикнал на коли с по-дебелички гуми и всички под 40 много ми друсат. Най-вече ме дразни усещането на малките неравности върху волана на колите с 35 гуми и без въздушно окачване ...

наясно ли си с това, че въпросното 40 не са милиметри, а % от ширината на гумата ?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо не съм се изразил ясно ;) При 30 и 35 профил са си нископрофилни гуми и с тях друса (типична височина за 20-ки джанти).

 

 цък с този калкулатор лесно се вижда профила на гумите и как се променя при слагане на по-големи джанти.

 

Редактирано от HannoSLM
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще дръзна да се намеся в темата с още едно предложение, а именно да се помисли по въпроса каква марка гуми да се сложи.

Защото от Пирели до Дънлоп (примера е чисто илюстративен) разликата е като от земята до небето.

Конкретно с Пирели и Дънлоп го изпробвах лично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8/24/2016 at 17:12, AALEXANDROV написа:

Цитиране на предходно мнение! 

И от коя марка си по доволен, че не разбрах?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно возията на Дънлопа повече ми допада.

Пирелито возеше по-твърдо, беше по-шумно, имаше много странно поведение във финалните метри на спирачния път, особено на пътна настилка от сорта на павета - притреперваше все едно двигателя се дави и ще угасне.

И говорим за чисто нови гуми (и за двете марки) - не някакви на години и с незнаен пробег.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствено съм го имал тва с некъв Бриджстоун преди много години, от тогава не съм взимал такава гума.

Ама аз не съм барО да си купувам нови гуми над 17 цола за нашите пътища и си карам със секънд хенд 20ки :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ще купувам нови зимни гуми,дилемата е дали мога да сложа 275/40/20 като сега съм с 265/40/20 ? Почти няма предлагане за 265 ,но за 275 има голям избор.Калкулатора дава 8мм. плюс и че е в допустимите норми.Не би трябвало да има проблем тази гума на сегашните ми джанти..Минах и през познат гумаджия днес и каза ,че няма проблем,ще са малко по широки/което е супер/ и малко по високи каза/не мисля че ще опират някъде :nixweiss: Някой кара ли с тоя размер?Не искам да слагам по малки джанти,затова ще си купя нови зимни за сегашните джанти,оригинални са и много здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-широката гума попринцип е по-лоша за зимни условия, макар че 1см. на фона на цялата широчина не е болка, но все пак.

Редактирано от Raino
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък искам да стане като в чужденеция, отиваш с размера който ТИ искаш и в сервиза спокойно ти отказват, щото нямаш право да караш ТОЗИ  размер на ТЕЗИ джанти ,готово. Ако много искаш отиваш на тюф плащаш си 50 тина  €, евентуално минаваш записват ти ги в талона и вече имаш право да караш с въпросния размер. Същото важи и за джантите. 

Рамзи, принципно за зимата требва по тясна гума, естествено не 195:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...