endemor Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 (Редактирано) Здравейте, За последната седмица ми се случи 2 пъти и реших да споделя. Карам колата градско, примерно 30мин, вече загряла добре с работещ на "ауто" климатик. Паркирам, върша работа за 10мин и пак тръгвам, обаче климатика не работи!!! Свети, че е включен, дава ми да си избирам температурата, сила на струята и всичко, но просто не духа нищо от нито един отвор! Изключвам го, пускам и отново същото, карама още 2-3 мин и тръгвам сам и започва да си работи нормално. Карам А6 2007 (преди фейслифт) от година, това ми се случи 2 пъти в една седмица. Климатика работи иначе перфектно, много студено духа и всичко друго е ОК. Някой сбъсквал ли се е с подобно нещо? П.С. миналото лято имах проблем, че някои въздоховоди започваха да духат топло, но бе грешка в системата, която изчистих софтуерно. Редактирано 24 Август 2016 от endemor Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
godbg Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Пак е софтуерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Много интересно какво си оправил софтуерно? Има ли грешки в hvac unit-a? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Колега и на мен миналата година на два пъти ми духаше топло подле се оправи, тази година пак се случи и от някаде бях чул че някакъв клапан искал почистване. Ако имаш решение. Ще се радвам да го споделиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Решението на духането наа топло от едната страна е смяня на клапанното тяло с такова от фейслифт. Аз моето го почистих и половин година е добре. До година сигурно пак Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 24 Август 2016 Доклад Share Публикувано 24 Август 2016 Колега можеш ли да обясниш цялата процедура, каде се намира, как се разглобява и т. Н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 И при мен става така, по време на движение климатика просто спира да духа топло и започва да излиза много овлажнен въздух, понякога дори се вижда все едно излиза бял дим. Случва ми се даже и когато ръчно съм задал от кои клапи е, например само от духалките на таблото. Може и автора така да пробва да кара 2-3 дни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Домашните климатици понякога се обледяват и обръщат цикъла, за да се размразят, обикновенно се случва зимата при режим затопляне. При режим охлаждане не би трябвало да замръзва, но вероятно прегрява охладителния агент и налягането в системата се повишава до критично ниво, при което сработват защитити за свръх налягане и системата изключва охлаждането. В резултат те удря топъл влажен въздух в лицето, ама толкова влажен, че ти се доаква. Вероятната причина би могла да бъде намалено количество на топлообменен агент(фреон). Размишлявам, не съм спец по климатици, но знам принципа на работа. Спирането на вентилатора може да е част от аварийния режим, с цел да не ти се доаква от влажен удар. А може и софтуерен да е проблема, въпреки че се съмнявам. Тая работа би могла да стане при големи жеги, които не липсваха това лято. Ще следя да видя какъв е бил проблема, че се заинтригувах. Ако някой реши да си провери количеството фреон, нека драсне да каже дали е било в нормите моля. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
endemor Публикувано 25 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 17 hours ago, N1995 said: Много интересно какво си оправил софтуерно? Има ли грешки в hvac unit-a? Момчетата от D-Bros ми го оправиха миналото лято, някакви грешки имало относно климатичната система. Не съм запознат в детайли какво точно направиха. 4 hours ago, mradulov said: Домашните климатици понякога се обледяват и обръщат цикъла, за да се размразят, обикновенно се случва зимата при режим затопляне. При режим охлаждане не би трябвало да замръзва, но вероятно прегрява охладителния агент и налягането в системата се повишава до критично ниво, при което сработват защитити за свръх налягане и системата изключва охлаждането. В резултат те удря топъл влажен въздух в лицето, ама толкова влажен, че ти се доаква. Вероятната причина би могла да бъде намалено количество на топлообменен агент(фреон). Размишлявам, не съм спец по климатици, но знам принципа на работа. Спирането на вентилатора може да е част от аварийния режим, с цел да не ти се доаква от влажен удар. А може и софтуерен да е проблема, въпреки че се съмнявам. Тая работа би могла да стане при големи жеги, които не липсваха това лято. Ще следя да видя какъв е бил проблема, че се заинтригувах. Ако някой реши да си провери количеството фреон, нека драсне да каже дали е било в нормите моля. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Не мисля, че проблема е във фреона, защото при предният ми автомобил, когато не съм имал достатъчно фреон, просто духа много слаб хладен въздух. В момента духа много студен въздух! Проблема ми е, че без никакви грешки или неизправности просто спря да работи и след това сам реши и пак започна работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Проверявано ли е за електрически проблем? Скъсана жица, скапана/нагоряла букса? Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
endemor Публикувано 25 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 (Редактирано) На 8/25/2016 at 11:59, mradulov написа: Цитиране на предходно мнение! Имаш ли някакво ръководство, къде и какво мога да разглобя и да огледам? Редактирано 29 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 Няма какво да разглобяваш, щеше да запише грешки ако имаше прекъснат датчик. Виж дали започва да се събира конденз по духалките като спре да работи. При мен започна от капки конденз, а сега направо се спуска една бяла завеса влага все едно течен азот се излива.:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biturbo Публикувано 25 Август 2016 Доклад Share Публикувано 25 Август 2016 При мен на А8 Д3 изключването на климатика беше от комбинацията: колата на яко пловдивско слънце към 38°-39°+намалено количество фреон+грешка за високо налягяне на компресора. Добавихме фреон и изчистихме грешката и вече година няма плоблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Проблема колеги е че половината кола духа лед а другата половина огън, не е фреон или други глупости нещо става със управлението на клапите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 При 4Ф има ли вентили на отоплителния кръг или само с клапи за въздуха се регулира отоплението? Ако няма вентили, тогава някой изпълнителен механизъм по клапите е сдал багажа, я има откачена вилка, я изгоряло моторче. Моторчето би трябвало да излиза на диагностика. Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biturbo Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Ivan2256 аз отговорих по проблема на колегата endemor, на твоя проблем е отговорил колегата pe6koo. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
endemor Публикувано 26 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 13 hours ago, biturbo said: При мен на А8 Д3 изключването на климатика беше от комбинацията: колата на яко пловдивско слънце към 38°-39°+намалено количество фреон+грешка за високо налягяне на компресора. Добавихме фреон и изчистихме грешката и вече година няма плоблем. Ще проверя за грешка и ще видя все пак фреона как е.... въпреки, че си духа доста добре Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mradulov Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Значиима клапани, а не е само с клапите на въздуховодите? Sent from my SM-N910C using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Ползвай търсачката, VBI има тема по въпроса с PDF опътване как се оправя. Това е като почне да духа рязко топло... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
qnis_86 Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Според мен вентилатора дето се намира под чистачките има износени лагери и просто като се натоварият спира да се върти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
biturbo Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 Преди 2 часа, endemor написа: Ще проверя за грешка и ще видя все пак фреона как е.... въпреки, че си духа доста добре Забравих да кажа, че когато климатика проработеше, също духаше студено, макар че фреона е бил недостатъчно. Случваше се следното: качвам се, паля, климатика започва да духа на макс студен въздух, защото вън е 39° , а вътре сигурно 50°, след минута спира със светещи дисплеи (нищо не излиза от въздуховодите) , карам да кажем 10-15 мин и отново започва да духа (студен въздух) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
endemor Публикувано 28 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2016 (Редактирано) На 8/26/2016 at 20:16, biturbo написа: Цитиране на предходно мнение! Нещо такова е и при мен... ще видя за грешка и фреон, като теб Редактирано 29 Август 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване