Jump to content

АДР не пали сутрин


alexander alexandrov

Recommended Posts

За сега остава вариант да смуче въздух от някъде, другата седмица ще свалям всмукателния колектор да прегледам гумените съединения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 215
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Нещо ме навява на мисълта, че проблема ми не е от смучене на въздух. Сутринта пробвах след като запаля и тресеше на бензин, като обърна на газ заработи както трябва без да тресе и да прекъсва, обърнах пак на бензин и пак почна да тресе. Проблема е някъде по горивната(бензинова) система според мен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ти е, че не си правиш качествена диагностика.

 

1000% имаш грешни смеси на Газовото

и от там тримове извън нормите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Тоест трябва да се направи диагностика на газовта ли ? 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тримовете се зануляват с откачане на акумулатора, след това ако е наред положението с горивната система (бензина) би трябвало да си запали и работи както трябва в началото. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента днес открих, че гумата на всмукателния колектор на 2ри цилиндър има дупка около 2см.диаметър и едно маркуче от картерната, което влиза в един тройник също беше скъсан. Смених ги и ще видя днес и утре как ще пали и ще пиша!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега колата пали с първия път, но ми прави впечаталение, че като запали работи нормално около 5-6 секунди и след това пак за толкова време се дави, а след това се оправя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Имобилайзера работи ли като хората? При мен такъв беше проблема доста дълго време, а беше махната лампичката от таблото :D

Редактирано от victor4o4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

За сега май проблема се крие в ламбда сондата, в момента е откачена буксата и колата пали без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On ‎29‎.‎8‎.‎2016‎ г. at 9:31 AM, Evgeni K. said:

Ще сложиш възвратен клапан и ще разбереш, че не е от него. После ще отидеш при газаджиите, ще ги накараш да я настроят като хората. И ако и когато малко я вкарат в час газовата, ще покараш ден - два и ще се оправи. Ако нямаш нерви да се разправяш с това или не ти се чака, разкачи ламбда сондата и покарай. Пак ще влезе в час. За да стане още по-бързо, трябва да изчистиш грешките и тогава да разкачиш ламбдата.

Надявам се става въпрос за ADR , не за ADP

 

Не че нещо, ама повече от година ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстора ми каза, чв с нова нямало гаранция дали ще се оправи, или ще е по-зле от сега. Каза да карам с откачена букса...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега смятам да карам така, но защо с нова няма да се оправи?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз другия четвърак ще сменям и ще пиша дали няма разлика взел съм си универсална на бош

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера пътувах до София, на отиване разход с откачена букса на ламбдата 13.5/100 газ. На връщане със закачена букса 8.6/100 Е определено си влияе на разхода. Само не знам защо ми казват, че с нова няма гаранция, че ще се оправи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батя, ти от август миналата година ВЕРНО ЛИ още не си я оправил тая бегачка твойта?!?

Сега, накратко и сбито, кола на тези години иска точно и конкретно следното: СМЯНА НА ВСИЧКАТА СЕНЗОРНА, КОМАНДНА, СПОМАГАТЕЛНА И ИЗПЪЛНИТЕЛНА ЕЛЕКТРОНИКА по мотора (с вероятното изключение на ECU-то) (точка).

Не ми се чете цялата тема, възможно е за година и нещо да си го направил, но едва ли, така че вади едни пари и почвай по ред на номерата. Но НЕ от морги.^_^

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко съм сменил с ново, остана само ламбда сондата, но получавам несигурни отговори от майстори, че с нова нямало гаранция за оправяне?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под ново имаш предвид и оригинално предполагам?

А и зависи какво ще "оправяш", хардуерните проблеми с изправна електроника не се решават, а мотора ти гаранция вече не е в идеално здраве, било като основни, било като спомагателни възли и системи.

 

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеално, задавам въпрос защо с нова сонда може да не се оправи и ми се обяснява как трябва да сменя всичко друго по колата...

Редактирано от alexander alexandrov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...