Jump to content

АДР не пали сутрин


alexander alexandrov

Recommended Posts

и аз съм стози проблем от когато съм купил колата :) смених свещи,дебитомер,миналата седмица смених ламдасонда и проблемът си стои да не казвам че малко се влуши след смяната на ламдата,колата почна да пали от 3-4 път сутрин.Колата е ауди а4 б5 1999 с газов инжекцион.

Изпратено от моят GT-I9301I с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 215
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Вземаш един манометър за течност до 5 или 10 бара  и го закачваш на изходящия маркуч от помпата с едно Т разклонение или така наречената тетка на Ф8 диаметър. 

Вадиш маркуча от помпата този които е изхода, земаш си един маркуч въртешно Ф8 закачваш го на изхода на помпата след това слагаш тетката и продължаваш на другия край на тетката да сложиш маркуча които си извадил от помпата. На късия край на тетката закачваш манометъра и това е. Въртиш палиш гледаш какво ти е налягането докато работи колата на преаен ход и като я форсираш. Трябва да е 4 бара някъде. Гасиш мотора и гледаш какво се случва с налягането. На колко пада и след 1, 2 ,3 и т.н. часа чак до другия ден и гледаш какво показва манометъра и така.

Това е общо взето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Моята за сега пали с първия път. Последно чистих дюзите на ултра звук и смених отново кабелите на свещите. Старите бяха на макс.20хил км, но на тъмно светеха доста и ги смених.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Бубината от Алиекспрес е супер (в ниските не се замисля толкова), смених и свещи, кабели нови , дебитомер нов, нов датчик за температура на охладителна течност и ламбда. Тази кола ми е малко като хоби- хубаво че имам Тойота да си се возя. Проверих и картерната вентилация - всичко е здраво. Остана или проблем с обтегача на валовете и веригата (която не трака при мен), проблеми с газоразпределението или дросел клапа.Та сега сериозно по проблема - при мен проблемите сутринта и гърменето се оказаха от Дросела. Два дена нямам проблеми. Които е свалял дросел на 1.8 ADR , знае колко е трудно. Четири болта са, единия е бая заврян, Два болта горе на газта и два маркуча охлаждащи (там беше зора). Отеделно се сваля разширителния съд и маркучите за въздуха и разни вакууми сто броя . Свалих го и го разглобих този дросел . Видимо всичко беше ОК, но напръсках ей така за проба контактен спрей на графитените пътеки и ги почистих (въпреки че бяха уж ОК). Тука идва изненадата - монтирах го и гърмежите ги няма. И заглъхването сутрин. Иначе дросела ми винаги си е държал оборотите и затова не съм се замислял за него. Но там има две пътеки - едната е за моторчето за празния ход, а другата за позицията на дросела спрямо педала на газа. Явно там ми е проблема на мен. Ако остане това Ауди при мен след зимата ще му пазаря нов дросел май. То втора употреба риска е голям да се натреса на същият проблем. Но поне знам сега от къде ми идва проблема. Иначе на Ваг Ком даваше "00561 - Mixture Adaptation''.

 
 
 
 
 
 

 
 

2.jpg1.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята в момента като запали и не държи обороти около 1 мин. И препуква доста, от ауспуха буквално прави локва от конденз, друг път толкова не е текло. И аз имам някакви съмнения за тези писти на дросела. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Възможно ли е и при мен това гърмене на студен мотор и невъзможното подаване на газ да е от потенциометъра на дросела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едва ли... лули, свещи ..... кабелите каза че си ги сменял... при мен подобни симптоми изчезнаха след смяната на тези компоненти. Следвайки пътя на логиката и бобината би трябвало да е сред заподозрените.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всичко съм сменил, бобината не е пукната даже я олепих превантивно с бишоп. Спомням си миналата година, че един майстор ми пръска потенциометрите на дросела с някакъв спрей и каза, че ще е временен ефект, но след това ще имам проблеми с него. За това ме съмнява да е от него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е то и предните ти кабели уж бяха нови ама имаше проблем с тях ....  не е от дросел неравномерната работа в първата минута 99% съм убеден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бяха Тесла май, а сегашните са Беру. Ще видим утре ще ходя в Търново да видим какво ще кажат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...
  • 1 month later...

Аз да кажа при мен трудното палене сутрин се оказа заради изпарителя на газовата. Не затваря или пропуска през мембраната си и през мап сензора пълни смукателния колектор с газ и сутрин докато изкара тази газ заради богатата смес не може да запали и върти повече докато прекара тази натрупана газ и засмука чист въздух. 

Изкарвам маркуча на вакуума на мап сензора вечер и сутрин пали от четвърт. За смяна на изпарител съм, този вече е на 80К км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...