integrale45 Публикувано 19 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2017 А как включваш първа и задна предавка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 20 Февруари 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2017 С чалъм Завъртам волана на дясно и така включването е много по - лесно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Колегите ти казаха как да оправиш проблема, но явно си си свикнала така да си превключваш. А ако скапеш синхронизаторите скачаш на голям проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 21 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2017 Е нищо,човек се учи цял живот.Вярно е,че на никого не му се дават пари за части и за ремонти,но винаги има умора и износване на материала и като сме решили да караме автомобили,трябва да ги поддържаме.Първа предавка предполагам влиза,но с пристъргване на синхронизатора.Това е временно явление.Аз сложих А4-ката феродов диск Luk 90лв, притискателен Valeo 70 лв с някакви отстъпки и приключих. Притискател Luk ми предложиха за 170 лв. Оставих оригиналния лагер,защото беше в добро състояние.Преди време смених целия комплект съединител на моята кола.След около 40 000 км се наложи да го подменям,заради по голям размер-240 мм и "новия"лагер имаше по голямо износване по пластмасовата периферия в сравнение с оригиналния,който е на 200 000 км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 10 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 10 Юни 2017 Оправи ли колата,че направих едно откритие при мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 13 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Смених тампона на двигателя (десния до турбото), но това не реши проблема. И за сега търся читав лостов механизъм от скоростния лост до скоростната кутия, смятам че там е проблема, защото имам много луфт в него. А от скоро не се занимавам да включвам задна с навиване на волана, сега преди да запаля натискам спирачката, след това паля и още държа спирачката, после натискам съединителя и вкарам задна и чак тогава пускам спирачката и от там е лесно. Това не мога да си го обясня, защо със спирачка е ОК, а без нея е зор.... Ти какво откри Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 13 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 13 Юни 2017 Според мен ти увлича съединителя,качи колата на подемник и я запали и виж на свободна ще почнат ли да се въртят колелата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 Виж предпоследния коментар със снимките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 15 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Благодаря @ksi1 и @integrale45 за насоките. Първо, като по лесно за проба, ще направя теста за увличане на съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 (Редактирано) Ако ти е омекнал притискателя,също може да имаш увличане. Това се случи на една А4-ка зимата, след като разбрах ,че имало около 3 часа буксуване. Феродовия диск,който беше на около 5000 км беше станал на конци. Редактирано 16 Юни 2017 от integrale45 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 6 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 На 13.06.2017 г. at 22:32, ksi1 написа: Според мен ти увлича съединителя,качи колата на подемник и я запали и виж на свободна ще почнат ли да се въртят колелата. Днес имах възможност да вдигна колата на подемник и гумите не се въртят при теста... Сагата продължава :-) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ksi1 Публикувано 6 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 Това е добре,щом не увлича съединителя. Спирачка-спирачна течност-помпи на съединителя,помисли и върху това. То не остана много,ако ти трябва подемник,обади се може да измислим нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BikerBoy Публикувано 6 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 Преди 2 седмици съм сменил дискове и накладки ATE. Спирачната течност е освежена с 200 - 300 мл ATE течност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване