Jump to content

Трудно превключване на предавките при запален двигател


BikerBoy

Recommended Posts

Колегите ти казаха как да оправиш проблема, но явно си си свикнала така да си превключваш. А ако скапеш синхронизаторите скачаш на голям проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нищо,човек се учи цял живот.Вярно е,че на никого не му се дават пари за части и за ремонти,но винаги има умора и износване на материала и като сме решили да караме автомобили,трябва да ги поддържаме.Първа предавка предполагам влиза,но с пристъргване на синхронизатора.Това е временно явление.Аз сложих А4-ката феродов диск Luk 90лв, притискателен Valeo 70 лв с някакви отстъпки и приключих. Притискател Luk ми предложиха за 170 лв. Оставих оригиналния лагер,защото беше в добро състояние.Преди време смених целия комплект съединител на моята кола.След около 40 000 км се наложи да го подменям,заради по голям размер-240 мм и "новия"лагер имаше по голямо износване по пластмасовата периферия в сравнение с оригиналния,който е на 200 000 км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Смених тампона на двигателя (десния до турбото), но това не реши проблема. И за сега търся читав лостов механизъм от скоростния лост до скоростната кутия, смятам че там е проблема, защото имам много луфт в него. А от скоро не се занимавам да включвам задна с навиване на волана, сега преди да запаля натискам спирачката, след това паля и още държа спирачката, после натискам съединителя и вкарам задна и чак тогава пускам спирачката и от там е лесно. Това не мога да си го обясня, защо със спирачка е ОК, а без нея е зор.... Ти какво откри :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ти увлича съединителя,качи колата на подемник и я запали и виж на свободна ще почнат ли да се въртят колелата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря @ksi1 и @integrale45 за насоките. Първо, като по лесно за проба, ще направя теста за увличане на съединителя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти е омекнал притискателя,също може да имаш увличане.  Това се случи на една А4-ка зимата, след като разбрах ,че имало около 3 часа буксуване. Феродовия диск,който беше на около 5000 км беше станал на конци. 

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 13.06.2017 г. at 22:32, ksi1 написа:

Според мен ти увлича съединителя,качи колата на подемник и я запали и виж на свободна ще почнат ли да се въртят колелата.

Днес имах възможност да вдигна колата на подемник и гумите не се въртят при теста... Сагата продължава :-) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е добре,щом не увлича съединителя.

Спирачка-спирачна течност-помпи на съединителя,помисли и върху това.

То не остана много,ако ти трябва подемник,обади се може да измислим нещо ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...