Kstoichev Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Колеги,предстои ми смяна на висящия лагер на кардана.Проблема е че до скоро само лагера не се предлага отделно по магазините,а предлагат целия кардан комплект.Става въпрос за Ауди А4 Авант,2.5ТДИ,Куатро,2002г.Гледам че има много изписано по темата,но все още никой не е написал как точно си е разрешил проблема със смяната на висящия лагер на кардана.В интернет попаднах на един сайт-http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-висящ-лагер-audi-a6-30-mm.В този сайт предлагат въпросните лагери.А в този казват че изработката била по добра-http://aquila-bulgaria.com/wp-content/uploads/katalog_bearings_-_aquila.xls_2.pdf.До тук решихме проблема с намирането на лагера,вместо да се купува цял кардан.Защото цената за нов е около 2000лв.а за кардан втора употреба е около 300лв.Проблема ми е следния,че нямам подходящия майстор който да ми го смени този лагер.Защото до колкото разбрах,при свалянето на лагера трябвало да се бележи.Имало шлици от двата края,и ако не се бележи ,като се сложи новия лагер има вероятност да сме разбъркали шлеците и с две думи ще хвърля целия кардан накрая.За това ви моля за помощ-Къде в Пловдив ,и при кой майстор ще ме напътите където да ми свърши тази операция.Благодаря ви предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 31 Август 2016 Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Ако имш лагер смяната може да я извърши почти всеки майстор.Шлици млици бансиране и още един куп лакърдии са само за да ти вземат повече пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kstoichev Публикувано 31 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 31 Август 2016 Ами моя майстор не иска да се заема, защото не я е правил тази операция до сега. А по рамата не ми излиза точния лагер. Те са три,четири размера. И сега като намеря майстор който да ми я свърши тази работа,като ми свали моя лагер с него ще търся същия. Но докато не ми свалят моя, няма как да знам какъв лагер да взема. Затова чакам вашите предложения за кадърен майстор в Пловдив. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kstoichev Публикувано 1 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Днес говорих с личният ми майстор, който до преди години работеше в Ауди сервиза на Лиляна Димитрова в Пловдив, но от няколко години си направи собствен сервиз. Та думите му бяха следните-Коце,ако искаш да си останем приятели си намери някой друг майстор който да ти го смени този висящ лагер. Аз го питам защо не иска да ми го смени той, а той ми обясни че тези лагери които ги предлагат биле Турски -тоест ментата. Никъде съм нямал да намеря оригинален висящ лагер по магазините. И ако ми сложи този Турски лагер, после са щели да се появят някакви големи вибраций в купето, и се едно съм щял да играя кючек в колата от тези вибраций. Вибрацийте се получавали от тези ментата лагери, тъй като не биле оригинални и оттам се получавало всичко. И заради това ми каза че не иска да ми го прави той, за да си останем приятели. От една страна добре, че поне ми казва истината човека. Не му е целта само да ми вземе парите, а е важно крайния резултат. Само да отбележа че човека цял живот оправя само Аудита най вече,така че е на ти с тези неща и му вярвам. До сега каквото ми е казал е било точно така. Иначе ако си намеря същия кардан, ще ми го сложи. Каза че нямало проблем ако намеря същия кардан. И сега какво излиза, да почвам да търся същия кардан ли?Направо ми пуши главата колеги честно ви казвам. Дайте някакви идеи как да процедира в моя случай. Просто ме дразни това тупкане на моменти от този лагер, иначе нямам никакви проблеми с вибраций в купето и темподобни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 1 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 Без да съм сменял лагер,ще ти кажа,понеже си зорлия.Вземи си смени само лагера,дори да е не качествен вибраций няма да има.Най много да не изкара много дълго време.Този лагер на Димитров пише че е КОYO,ако е така няма да имаш проблем дълго време.Аз лично така бих постъпил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenof Публикувано 1 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 И аз съм на това мнение и си мисля, че не си първия с такъв проблем, който ще смени само лагера! Знам че има сервизи, които се занимават с рециклиране на кардани и, че шлиците трябва да се бележат и след това и балансиране имало явно за тия дето не могат да танцуват ориенталски танци! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 1 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 1 Септември 2016 (Редактирано) 1 hour ago, plamenof said: ...Знам че има сервизи, които се занимават с рециклиране на кардани ... http://www.tehnokardan.wm-bg.com/kop1.php Преди време колега праща един кардан от Нисан Терано 2 за подобна процедура, но не съм сигурен дали точно при тези. Знам само, че го прати в Кубрат. Утре ще му звънна да го питам за подробности. А за самия лагер и опората бях чел, че един човек в Русе ги прави и продава. Май е това - http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-висящ-лагер-audi-a6-30-mm Дано ти е от полза. P.S.: И тези са пак в Кубрат - http://www.dinamika-invest.com/ Редактирано 1 Септември 2016 от royce Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GRUEL Публикувано 2 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2016 Ползвали сме технокардан, пратихме им един, оправиха го и нямаше проблеми. Верно не беше от ауди, а за рено канго 4х4, ама мисля нема значение. Само не знам колко е изкарал, че половин година по късно (10к км) го продадохме... Sent from my XT1052 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 (Редактирано) Напълно съм съгласен с майстора,които не иска да го сменя тоя лагер.Аз минах по този път само че на А4 Б5.Но там е същата работа.Първо сложих някакъв лагер най скъпия възможен и резултата беше вибрации.След това сваляне на целия кардан заедно с новия лагер и направо в кофата.Купих си втора ръка кардан с лагер в много добро състояние,и всичко заспа.Кардана втора ръка с лагера ми излезе по евтино от само новия лагер който хвърлих заедно със стария кардан.Свалянето и слагането на друг кардан с лагер става за 10 минути. Редактирано 13 Септември 2016 от manchorov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 13 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 13 Септември 2016 не знам на какви "майстори" попадате и какви авери за качествени "съвети" имате, но проблема е толкова елементарен и лесен за решаване, че....... Автора, смяната на въпросния лагер-тампон е безкрайно проста и достъпна за всеки, оцапал се поне три пъти с грес през живота си. Тънките моменти са два, първия е прецизното белязване на двете половини и съвпадането на точната шлица(за за се избегнат безмислени "баланси"), и второ внимателния демонтаж на шлиците, без да се КОМПРОМЕТИРА по какъвто и да било начин "кръстачката". Преди година-две сменях същия (на Б5-ца) и имаше две фирми на пазара, като едната имаше избор за вграждания лагер, нямам спомен какво взех, но досега проблем нямам, сам си го смених на канал на приятел. Всеки, пак казвам - всеки сервиз трябва да може да смени такъв лагер за отрицателно време и малки пари. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 17 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2017 Колеги, в крайна сметка какво стана след като сменихте висящия лагер на кардана, че май и на мен ми предстои такава манипулация, но от сервиза казаха, че могат да сменят само лагера. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2017 в смисъл? Колите се карат, е, мойта вече е на скрап, но не заради кардана, та какъв ти е въпроса? Естествено, че се сменя само лагера, ти какво очакваше да ти кажат от сервиза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenkooo Публикувано 17 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2017 (Редактирано) Ами не знам, просто питам, защото няма много инфо в нета. Симптомите при мен са: 1. Между между 80 - 120, само когато настъпя газта и цялото купе започва да се тресе все едно карам по павета. Но не се случва всеки път, преди малко карах колата и нямаше такова нещо. Гледаха всичко, казаха, че висящия лагер на кардана е разбит, както и каре на диференциала е за смяна. Когато пусна педала на газта и пак съм между 80 и 120 тресенето моментално спира, подам ли газ - пак започва да тресе. Редактирано 17 Септември 2017 от plamenkooo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 17 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2017 (Редактирано) е сменяй, къде е проблема.....По принцип самия тампон на висящия лагер и да е скъсан, не е чак толкова голям проблем (стига лагера да е наред), но карето към дифа ако е заминало (не мога да намеря снимките на моето, да се разплаче човек направо), не се чака а се сменя! Редактирано 17 Септември 2017 от NIKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване