Jump to content

Проблем с двигателя


bvuchov

Recommended Posts

Здравейте,

 

От няколко месеца съм горд собственик на Audi A4 B8 Avant 2.0 тди , 143кс 2009г , но миналата седмица ми изигра лоша шега .

По време на движение след подаване на газ колата започна да се тресе много силно , помислих че съм спукал гума,

но когато отбих и спрях, колата продължи да се тресе . След вдигането на капака видях че целият двигател се тресе адски силно.

Със съдействието на пътна помощ колата отиде в сервиз и след диагностика ми казаха че е дюза  съгласих се , но след няколко дни ми се обадиха от сервиза и ми казаха че са я тествали с някаква умна дюза и колата работи по същия начин и че проблема е някъде другаде,

за да разберат къде трябвало да разглобят мотора , казах им да не бързат все още и сега се чудя какво да правя.

 

Ако някой има идея от какво може да е породен проблема ще съм много благодарен .

 

Благодаря предварително.

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте,

 

Оказа се счупен клапан , по някаква причина (умора на метала най вероятно) парче от клапана се е счупило и е паднало в цилиндъра,при което буталото го е залепило за главата . при липсата на парчето от клапана цилиндъра е изгубил компресия и колата е работила само на три , за това са били силните вибрации , това че съм го угасил веднага е намалило щетите до минимум така че ще мина леко .

 

 

 

Поздрави, 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
На 1.09.2016 г. at 18:10, bvuchov написа:

Здравейте,

 

От няколко месеца съм горд собственик на Audi A4 B8 Avant 2.0 тди , 143кс 2009г , но миналата седмица ми изигра лоша шега .

По време на движение след подаване на газ колата започна да се тресе много силно , помислих че съм спукал гума,

но когато отбих и спрях, колата продължи да се тресе . След вдигането на капака видях че целият двигател се тресе адски силно.

Със съдействието на пътна помощ колата отиде в сервиз и след диагностика ми казаха че е дюза  съгласих се , но след няколко дни ми се обадиха от сервиза и ми казаха че са я тествали с някаква умна дюза и колата работи по същия начин и че проблема е някъде другаде,

за да разберат къде трябвало да разглобят мотора , казах им да не бързат все още и сега се чудя какво да правя.

 

Ако някой има идея от какво може да е породен проблема ще съм много благодарен .

 

Благодаря предварително.

 

Поздрави,

Колега какъв е кода на този мотор,че аз мисля да си купя такава А4 ка,но се колебая м/у 143 и 170 коня ! И не зная кой от двата е по здрав и надежден! 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
На 1.09.2016 г. at 19:10, bvuchov написа:

Здравейте,

 

От няколко месеца съм горд собственик на Audi A4 B8 Avant 2.0 тди , 143кс 2009г , но миналата седмица ми изигра лоша шега .

По време на движение след подаване на газ колата започна да се тресе много силно , помислих че съм спукал гума,

но когато отбих и спрях, колата продължи да се тресе . След вдигането на капака видях че целият двигател се тресе адски силно.

Със съдействието на пътна помощ колата отиде в сервиз и след диагностика ми казаха че е дюза  съгласих се , но след няколко дни ми се обадиха от сервиза и ми казаха че са я тествали с някаква умна дюза и колата работи по същия начин и че проблема е някъде другаде,

за да разберат къде трябвало да разглобят мотора , казах им да не бързат все още и сега се чудя какво да правя.

 

Ако някой има идея от какво може да е породен проблема ще съм много благодарен .

 

Благодаря предварително.

 

Поздрави,

Е аз така счупих мотора на предишната ми кола (А4 В5 1,9 110), целия блок се смаза от счупен клапа. Смениха ми блока и продължих напред :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Здравейте колеги,имам един въпрос,който реших да задам в тази тема,за да не правя нова. Тук проблемите на колегата са подобни,но много тежки,за това. Значи моята кола е 2.0 дизел 143к.с. 2010г. вече на-145000км. Купих я миналият декември от Германия на 126000км. Въпросът ми е следния,имам до сега 2-3 много кратковременни случки на неравномерна работа на двигателя; Първата беше преди 5-6 месеца, по време на движение когато отнех газта напълно колата започна да работи с повече вибрации на празен ход. Това го направи още 2 пъти веднага след първият случай и изчезна! Говоря за градско каране. Вторият случай беше, преди 15тина дни,тръгвам си от работа на около 12 градуса темп. Паля и двигателя заработи директно като на 3 цилиндъра загасих я и след това пак я запалих,абсолютно нищо!!! работи идеално! И последно сега във вторник,паля си без проблем пак на тръгване от работа,тръгвам изминавам около 1км излизам от кръговото,за да се включа в магистралата мисля,че бях на 4та с около 40-50км скорост и подадох газ да ускоря. При което колата започна да придръпва върнах газта веднага и след 2секунди се оправи , до сега няма ядове!!! Някой имал ли е подобни случки и какво би могло да бъде това! Дюза,дифтунги,недостиг на гориво,нещо да се е збъгнала електрониката!!! Моля ако някой има идея да пише къде може да е простотията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм правил. Няма кога,на работа съм а като почивам почиват и сервизите.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мое мнение в един от цилиндрите има проблем, най-вероятно задиране.

Но правилното в този случай е веднага да се отиде на диагностика.

Ако не можеш ти, дай я на някой да я закара да я преслушат в някой сервиз, по възможност реномиран.

 

P.S. Не ми се иска да ставам лош пророк, но знам за случай, когато ремонтът на Ауди А5 с подобни уж "невинни" симптоми е струвал десетки хиляди евро. Ето защо не отлагай, а побързай с диагностиката...:hilezh:

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес сутринта пак го направи.първо палене и тресе гася и после каране 50-60 км без проблем! За 140000 нормално ли е да се запуши дюза? Имат ли навика да го правят тези мотори?Аз мисля,че ако проблема е механичен не би трябвало да изчезва при гаси пали един вид рестарт! По скоро може би по електрониката нещо!? Ще ходя до АУДИ тук в другото село до нас да видим ще разберат ли ко е !?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз имам същия проблем колега днес сутринта стартирам двигателя и всичко беше нормално покарах колата 50ина километра и точно преди да я изгася усетих едно леко претрисане и малко по-високи обороти,гася,стартирам отново и колата си работи нормално.След това я закачих на диагностика и ми показа грешка във втори цилиндър,след изчистване на грешката за сега работи добре.Ще се радвам да споделиш при теб какво се е оказало.

IMG_1920.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб може да е влезла в регенерация на дпф-а, ако е така не е добре да се гаси.

По добре да я караш малко докато оправи оборотите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно да знаеш показателите и нормите на ДПФ-а на диагностиката има опция при запален двигател,за него показваше 11но идея си нямам какво значи.На компютъра няма ли някаква индикация за ДПФ-а?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,при мен нещата вървят така ,че за сега не смея да кажа нищо! Ходих на диагностика тук при един познат в Женева човека я закачи и след няколко опита да открие грешки каза,че няма абсолютно нищо! И реших да не би да е от горивният филтър,защото според мен трябваше да е на 10 месеца и 18-19000км пробег. Поръчах си филтри започвам със смяната и нещеш ли какво виждам на горивния филтър пише АУДИ а по документи от сервиза пише,че е сменен и по номера от фактурата трябва да е MAHLE!? Смених всичко и сега се надявам да няма ядове!!! За това нямам доверие на тия лайнари по сервизите! Поздрави от мен и дано нямаме ядове с тея каручки повече!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не ги знам. По нищо не личи когато е в регенерация, показва чак когато се запуши или скапе датчика за диференциално налягане 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,така и така е станало дума за вид поддръжка на двигателите,бих искал да вмъкна един дребен въпрос. На дисплея в колата, където пише за периодите на поддръжка и смяна на маслото,какво отразява втората поддръжка под тази за маслото и как се занулява? Ако някой знае нека сподели моля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма общо с ремъка ,така ли? Той си се следи отделно или се бъркам.И ако не те затруднявам би ли ми изброил какво точно включва моля! Антифриз,фреон,спирачна течност и какво още,за да ги следя. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, аз си смених миналата седмица всички филтри без масления ,но не съм пипал тази опция в поддръжката . За това питам дали е проблем или не ако си сменям филтрите без да го ровичкам компа? 

Само ,че когато извадих този филтър за купето беше мокър и то с вода ,защото нито имаше миризма нито беше блажно и май това не е добре ! Случвало ли се е на някой и

 къде може да е тази вода!?

 

Редактирано от odzhakov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Здравейте колеги. Имам проблем с една А4 2.0 TDI 2010 120 коня. Колата пали обаче оборотите се менят много, тресе много, работят всички цилиндри. В сервиза я закачиха на диагностика и там излиза, че до мотора достига малко дизел. Смениха дизел филтър обаче проблема си оства :( някои да му се е случвало нещо подобно. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...