Jump to content

Въпрос за Ауди А4 Б5 1.8 125 коня


Karatar

Recommended Posts

Привет на всички ! Преди 1 седмица си купих Ауди А4 Б5 1.8 125 коня нов внос от Италия (до сега не съм карал Ауди и си нямам нищо на понятие ) . Първата ми работа като е взех беше да сменя всички филтри и маслото сложих и Газов Инжекцион , та най късно до другият месец трябва да сменя всички ролки и ремъци та да ми е мирна главата . Някой който е правил това нещо ще помоля да каже мнение . Частите който ще трябват са :

Трапецовиден ремък
2бр пистов ремък
Обтяжна ролка пистов ремък 
Обтегач пистов ремък
Ангренажен ремък
Обтяжна ролка Ангренажен ремък 
Паразитна ролка ангренажен ремък
Обтегач ангренажен ремък 

Въпросът ми е дали някоя част съм пропуснал  и горе долу някой знае ли колко пари ще искат за работа сервизите във Пазарджик или Пловдив ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да ти вземат от 100 до 200 лв за труд ! Тука всеки си измисля цените! Пропуснал си водна помпа !

Редактирано от ilchev_n
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Труда е до пазарлък. Минаваш разпитваш, и така няколко сервиза. Аз намерих в провинцията най-евтино за 80 лева труд.

Целия комплект с труда ми излезе 560 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А водната помпа къде се намира ? Някой от ремъците ли е върти ? До колегата IceHeart във кой точно сервиз е това и къде се намира  във Пловдив ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени и термостата, че е на малко кофти място. Помпата се намира захваната на една конзола под динамото.

Sent from my iPhone 6S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за коментара на @becinko , много разглобяване и работа има само за смяната на термостата и е добра идея да се смени както термостата и водната помпа, така и антифриза (предполагам че е G12). Така ще знаеш че си готов с охладителната система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И кво разглобяване има за термостата , който е на 2 болта и се сменя за 20минути ? Просто е неудобно малко местото ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1 за водната помпа.

Спестих си го миналата година когато я обслужвах и сега майстора ми взе 120лв чисто само за труда по смяната на помпата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм минал с оригиналната водна помпа 120 000 км. Колата е 260 000 км. минимум. Всеки си решава какво да сменя. Виж ремъците и ролките са важни. За труд от 60 до колкото си искат могат да ти вземат.

 

PS. @Дидо Йорданов смени си майстора. Водна помпа се сменя без да се сваля ангренажа и това е луда цена за смяната и. Повече от 20-30 лева е грабеж. 

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, kostaIliev написа:

..............Водна помпа се сменя без да се сваля ангренажа ...............

грешиш, на този мотор няма как да стане, освен ако не си Хари Потър с вълшебна пръчица.

И да, водна помпа на тоя мотор (и братята  му) се сменя задължително, особено ако си нов собственик/при първоначално обслужване след покупка/ако нямаш идея на каква възраст е, пренебрегването на тоя препатен съвет води понякога до гадни изненади, прегряване и кривене на глави......и други горещи преживявания.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой да предложи сервиз където ги е сменял тези части и колко пари са му взели във Пазарджик или Пловдив ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам водната помпа не е на ангренажния ремък. 

Може и да си прав, но 200 лева затова си е грабеж. Не се сменят ролки , нищо.

Редактирано от kostaIliev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не е на ангренажния ремък,но болтовете й са зад него и зад зъбното колело на маслената помпа което е на ангренажния ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата не е писал, но май става дума за ADR мотор, а там водната помпа си се върти от ангренажа... колкото до термостата е на 2 болта и се сменя за 20-30мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя и на АЕВ не се върти от ангренажа и  на двата мотора без да се свали ремъка не може да се махне водната помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е добре, но свалянето на тоя ремък не е чак толкова трудно. Бележи се всичко и готово. В Стз за 60 лева сменят ангренаж на ADR.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когега в София ми взеха 170лв за труд само.Обслужването на : ремъци,ролки,оптегачна на ангренажа и на пистовия,2 семерингчета,антифриз,масло Мотул 5w30,всички филтри , термостат,водна помпа,хидравлична течност !приготви си към 700 лв за тия работи!Водната помпа НЕ се върти от ангренажа , но няма как да се извади без да се свали и той ! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето цената на труда е кой както те хване , така те .... работи. На някои може да му се виждат малко 170 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AEB мисля е 1.8турбо , АДР е 1.8 без турбина ! И съответно единия е 150кс , другия 125кс!

Редактирано от ilchev_n
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всяка операция в оторизиран сервиз си има точно време за реагиране. По рано се вземаха около 60лв на час. Предполагам времето за смяна на всичко в един обикновен сервиз може да отиде доста часове, но както казаха колегите може и да се свежда до пазарлък, но някой път това води и до работа през пръсти. Свалят се доста детайли, които с времето може да се окажат и чупливи и при смъкването да се трошат и после да се затрудни монтажа обратно, което крие и рискове. Аз не съм майстор, но почнах и сам да си правя всичко, но е въпрос на свободно време, малко инструмент и нерви. Допитвам се само до зацепване на ремъка до хора с опит като ги вземам да свършат пипкавата работа в гаража  плащам и продължавам с другите неща. Така се спестяват пари, но не и време.Специалисти които си ценят труда трудно биха склонили на цена под 100лв, а тези които работят по-евтино не се знае как ще те претупат и закърпят, но има и изключения. Важно е да не се работи с познати хора, защото там се чака като за наш човек и много често това доверие пада в процеса на работа. Смяната на отделните части, може да се окаже до такива със живот по-голям от инвестираните в  такива нови на случайни производители. За мен приоритет при отварянето на системата за достъп задължително се сменят Ангренажният ремък, водна помпа въртяна от него ако е, и термостат. С ролките може да се прави компромис, като след прегледа им е задължително да се види гресировката на лагерите, стига да не са проблем при инвестицията за нови, но както казах лагери ментета се вграждат в по евтини ролки, което ги прави по евтини и не много надеждни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аудито е А4 с 1.8Т двигател, оригинална помпа 98г., по километраж беше на 170х реални. Не се пипа ангренажния ремък, но се сваля предницата и се разглобява конзолата с алтернатора. Кофти е ако се случи на път...

188c48b575a85e23f7075412016799d6_610x0.j

 

3851ebbb76eba9a2ae7da40dee2bf974_610x0.j

 

0c9ff6c082379ee5a6631e8c92a58bc3_610x0.j

 

c7b763945304644b0bf2f54e3e2cff09_610x0.j

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Частите са поръчани всички ремъци Continental и другото всичко на  INA общо всичко 385 лв. Благодаря на всички отзовали се !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...