Jump to content

Ъпгрейд на к03


Divko

Recommended Posts

Четох доста по темата ,обаче неуспях да отсея читавата информация .

Интересува ме турбина к03-029 само перка ли и трябва от 073 ,за да стане реално такава? (Перка ,престъргване и баланс)  
Втори въпрос : Какви дюзи са подходящи за к03-073 ,които да стават на АЕБ. 
Трето : Заслужава ли си ефекта от това турбо и дюзи :)

 

Колата ми е чипвана ,когато беше с к03-005 да се знае
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, "само" перка.

Тя обаче върви с ремонтен комплект....поне така ми обясниха в един турбо сервиз. Т.е. като се отвори веднъж турбината не трябва да се сглобява със старите части.

 

Edit: проверявайте си дали не е по-изгодно да се купи цял CHRA модул.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5.09.2016 г. at 22:59, Divko написа:

 Втори въпрос : Какви дюзи са подходящи за к03-073 ,които да стават на АЕБ. 
Трето : Заслужава ли си ефекта от това турбо и дюзи :)

Същите пари ще ти излезе да преправиш К-04 и ще е по-добре за резултата.Престъргва се топлата част и се сменя турбинната перка(5304-120-5015).AEB-то го карах така с дюзи 06A906031BA.029-та правеше 0,7бар на 6000 об/мин,а това си държи 1,1бар без да е изнасилено .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, autorazsipnik написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Да взема к04 ли имаш в предвид ,че ще е същите пари? 

Ти с  073 ли си бил ?

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А тези инжектори 06A906031BA са от тт/s3 нали така ? Те пасват ли или се преправя? Не са ли и с различен ъгъл на впръскване?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преработката ще е същите пари.Нова част с ремонтен комплект престъргване и баланс.Добре турбинния вал е по-скъп от компресорна перка,но винаги можеш да продадеш К03-та.Дюзите се преправят за да паснат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственият логичен ход е ъпгрейд към К04-ка или някой малък Гарет, 2554 или 2560. Наливането на пари в К03-ки за ревизия или да се правят хибридни са си пари на вятъра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Мисля да ползвам темата за въпрос дали К04-015 ще са достатъчни кулера и  дюзите на AJL-a (180hp) или да се мисли за сааб-ските дюзи, които според призрачното куче са бавни ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

явно много сложен въпрос зададох.. но вече мисля, че се ориентирам към отговора и той е че моите дюзи няма да се справят за пълния капацитет дори на К03-073

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components/1-8t-oem-fuel-injector-index/

 

До колкото виждам, дюзите на AJL-a са същите като на другите 1.8Т с К03. Предполагам са малки за К04 и колата ще беднее във високите(след 5к оборота). Дюзи от BAM ти трябват.

 

Отговора на МММ1 мисля е изчерпателен. Разтърси се из форума, има доста инфо за 1.8Т и какви дюзи ти трябват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...