Divko Публикувано 5 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 5 Септември 2016 Четох доста по темата ,обаче неуспях да отсея читавата информация . Интересува ме турбина к03-029 само перка ли и трябва от 073 ,за да стане реално такава? (Перка ,престъргване и баланс) Втори въпрос : Какви дюзи са подходящи за к03-073 ,които да стават на АЕБ. Трето : Заслужава ли си ефекта от това турбо и дюзи Колата ми е чипвана ,когато беше с к03-005 да се знае Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 6 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 Ъп. И на мен ми е интересно. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 6 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 (Редактирано) Да, "само" перка. Тя обаче върви с ремонтен комплект....поне така ми обясниха в един турбо сервиз. Т.е. като се отвори веднъж турбината не трябва да се сглобява със старите части. Edit: проверявайте си дали не е по-изгодно да се купи цял CHRA модул. Редактирано 6 Септември 2016 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Divko Публикувано 6 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Септември 2016 Какво ще рече CHRA модул? Някой нещо за инжектори да каже? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 9 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 На 5.09.2016 г. at 22:59, Divko написа: Втори въпрос : Какви дюзи са подходящи за к03-073 ,които да стават на АЕБ. Трето : Заслужава ли си ефекта от това турбо и дюзи Същите пари ще ти излезе да преправиш К-04 и ще е по-добре за резултата.Престъргва се топлата част и се сменя турбинната перка(5304-120-5015).AEB-то го карах така с дюзи 06A906031BA.029-та правеше 0,7бар на 6000 об/мин,а това си държи 1,1бар без да е изнасилено . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Divko Публикувано 9 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Септември 2016 (Редактирано) Преди 15 часа, autorazsipnik написа: Цитиране на предходно мнение! Да взема к04 ли имаш в предвид ,че ще е същите пари? Ти с 073 ли си бил ? Редактирано 10 Септември 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Divko Публикувано 10 Септември 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Септември 2016 А тези инжектори 06A906031BA са от тт/s3 нали така ? Те пасват ли или се преправя? Не са ли и с различен ъгъл на впръскване? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autorazsipnik Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 Преработката ще е същите пари.Нова част с ремонтен комплект престъргване и баланс.Добре турбинния вал е по-скъп от компресорна перка,но винаги можеш да продадеш К03-та.Дюзите се преправят за да паснат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 11 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 11 Септември 2016 K03 е безмислено, няма да изкара много повече сила. Една К04 ще има по-голям смисъл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 14 Септември 2016 Доклад Share Публикувано 14 Септември 2016 Единственият логичен ход е ъпгрейд към К04-ка или някой малък Гарет, 2554 или 2560. Наливането на пари в К03-ки за ревизия или да се правят хибридни са си пари на вятъра. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 12 Ноември 2016 Доклад Share Публикувано 12 Ноември 2016 Мисля да ползвам темата за въпрос дали К04-015 ще са достатъчни кулера и дюзите на AJL-a (180hp) или да се мисли за сааб-ските дюзи, които според призрачното куче са бавни ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 12 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2017 явно много сложен въпрос зададох.. но вече мисля, че се ориентирам към отговора и той е че моите дюзи няма да се справят за пълния капацитет дори на К03-073 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 13 Февруари 2017 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2017 http://euroturbo.net/product-info/vw-1-8t-engines-stock-components/1-8t-oem-fuel-injector-index/ До колкото виждам, дюзите на AJL-a са същите като на другите 1.8Т с К03. Предполагам са малки за К04 и колата ще беднее във високите(след 5к оборота). Дюзи от BAM ти трябват. Отговора на МММ1 мисля е изчерпателен. Разтърси се из форума, има доста инфо за 1.8Т и какви дюзи ти трябват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване