Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

имам следния проблем при А6 1.8Т 1997г. Преди 2 000км. смених маслото 10W40 и колата започна да пуши бял пушек на празен ход. До преди да сменя маслото нямах този проблем. Пушекът е бял, спада нивото на антифриза (водата), доливам през около 1 седмица по 200-300гр. Появява се, когато съм на светофар (задръстване), когато подам газ, пушекът изчезва. Интересното е, че не пуши винаги, когато съм на празен ход, но се появява доста често.

Какво мислите вие по този проблем? Има ли шанс да е от маслото или пък гарнитурата, дюзите...? Мисля, че не е от турбото, защото колата си се движи нормално без проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно ще е от гарнитура на главата,  виж дали ти стават твърди маркучите на антифриза при загрял двигател. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 54 минути, VBI написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Благодаря за съвета, довечера ще проверя и ще напиша отговор.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 9/9/2016 at 14:06, albert94bg написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Проверих маркучите, меки са.....

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Посоката на теча е от високо към ниско налягане. Ако надува маркучите значи по-високото налягане влиза в охладителните маркучи, ако бута вода в цилиндрите най-вероятно е откъртено парче от гарнитура на главта и отваря като тръгне да се пълни цилиндъра, като тругне да сгъстява парчето се прибира на мястото си и все едно гарнитурата е здрава, няма да надува маркучи. Тъй като виждам, че става дума за бензинов автомобил, наличието на вода в цилиндура би трябвало да промени цвета на свеща и по този начин да се разбере кой е проблемния цилиндър, обаче това е теоритично твърдение и до сега практически не съм го виждал. Винаги свещите изглеждат еднакви, а пък в последствие намифаме от къде е влизала вода.

По принцип аз съм на принципа: бял пушек значи мъгла(вода), сив пушек значи масла, черен пушек значи нафта.

Успех с намирането и отстраняването на проблема.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като за начало този мотор трябва да се кара с пълна синтетика 5/40 ! Първо оттам тръгни, после вече си отвори някоя свещ и виж дали долу има масло, ако има си смени гарнитурите (две са) на капака на клапаните, след това виж тройника зад мотора с датчиците дали не губиш антфриз от него. Накрая виж някои от маркучите около турбото за течове на масло, преди да го нарочиш, че е  тръгнало да си заминава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, mradulov написа:

Посоката на теча е от високо към ниско налягане. Ако надува маркучите значи по-високото налягане влиза в охладителните маркучи, ако бута вода в цилиндрите най-вероятно е откъртено парче от гарнитура на главта и отваря като тръгне да се пълни цилиндъра, като тругне да сгъстява парчето се прибира на мястото си и все едно гарнитурата е здрава, няма да надува маркучи. Тъй като виждам, че става дума за бензинов автомобил, наличието на вода в цилиндура би трябвало да промени цвета на свеща и по този начин да се разбере кой е проблемния цилиндър, обаче това е теоритично твърдение и до сега практически не съм го виждал. Винаги свещите изглеждат еднакви, а пък в последствие намифаме от къде е влизала вода.

По принцип аз съм на принципа: бял пушек значи мъгла(вода), сив пушек значи масла, черен пушек значи нафта.

Успех с намирането и отстраняването на проблема.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Колега, какво препоръчваш да направя или би ли ми препоръчал майстор в София?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстор не бих ти препоръчал, а и не мога, защото от скоро съм Ауди. Аз ходя при Райно.

Това което съм писал е предположение, така че най-добре колата да се прегмеда от спец.

Ако си много мераклия би могъл да погледнеш свещите дали има някоя с различен цвят.

Провери и останалите вузможности, за които писаха колегите. Заека все ще изскочи от някъде.

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен вариантите са следните:
- Пукната глава
- Издухала гарнитура
- Тръгнала турбина

 

Тръгвай по обратния ред и проверявай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, DJANO написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Благодаря, колега. Ще се опитаме да намерим решението на проблема.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновите автомобили,когато работят на пропан бутан правят бял дим-пара Има ли газова уредба автомобила?

На 9.09.2016 г. at 13:29, DJANO написа:

А защо да не е й турбината, до колкото си спомням има водно охлаждане на нея и може да е тръгнала.

Моя двигател от А6 1.8Т 1997 г. няма на турбото водно охлаждане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, integrale45 написа:

Бензиновите автомобили,когато работят на пропан бутан правят бял дим-пара Има ли газова уредба автомобила?

Моя двигател от А6 1.8Т 1997 г. няма на турбото водно охлаждане

Няма газова уредба и никога не е имал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...