Jump to content

Проблеми със запалването (студен,топъл старт) решен !


Kissman

Recommended Posts

Здравейте колеги,аз съм пускал няколко такива теми с проблеми с запалването и от доста години се борех с този проблем и от няколко дена вече мога да се похваля,че всичко е ок и се знае вече каква е била причината.Затова споделям тук отново,защото някой може да има същия проблем и майсторите да го мотаят и да действат по метода проба-грешка,както при мен ,понеже така им е по-лесно.При мен това се появи като проблем постепенно и неусетно още преди 3 години сигурно и въпреки усилията ми и ходене по много и някои горещо препоръчани сервизи,никъде не успяха да разберат от какво е проблема.Сутрин като е студено пали сравнително добре,но през зимата след запалване работи 10-15 сек.и загасва.След това пак я паля от раз и пак загасва.И така няколко пъти докато се успокои и заработва нормално.Когато качи температура и я загряла и спра някъде за половин час,един или два след това 8-10 секунди стартера върти и не пали,след което запалва.Някъде описват този проблем като топъл старт.Това не е нормално за мен и реших сериозно да се заема с решаването му.Сменени бяха акумулатор,свещи,бензинова помпа,температурен датчик,датчик на коляновия вал и сигурно и още неща,които вече не помня.И ефект никакъв.Някъде предположиха,че може да е от дюзите,но бързо отхвърлиха тази възможност,понеже ако е от тях няма да работи добре и когато е запалена,с тя си е спокойна,пъргава и т.н.И понеже колата има и газ объркването беше тотално и се превърна в омагьосан кръг-газаджиите казват,че проблема е при бензинджиите,понеже тя пали реално на бензин и след това минава на газ,а бензинджиите ме пращат за газ настройки и ме уверяват че проблема е в някои компоненти на газовия инжекцион и те са причина за проблема ми.И така загубих още много време,нерви и пари от тези "специалисти".И ето че миналата седмица последно реших да опитам в някой наистина специализиран сервиз за Ауди,Фолксваген и ако и там не стане щях вече да се примиря,че проблема е нерешим и явно много тънък и трудно откриваем.В един такъв сервиз ми отказаха директно защото колата имала газ...!? И в следващия я приеха.След като им обясних подробно какъв е проблема и какво съм сменял през годините те обещаха да я тестват подробно и да се опитат да открият проблема.И проблема се оказа в дюзите,но не че са чистене,а просто не затварят добре и след като загася колата през тях прокапва в два от цилиндрите и при запалване се мъчи и се дави.Това е ! Понеже новите дюзи са по 250 лв едната сложихме 4 втора употреба и нещата вече са перфектни и колата пали по всяко време и мърка като коте:-) Сервиза е предполагам известен на доста от вас,това е D-Bros и специално им благодаря,че подходиха съвестно,компетентно и с внимание.Малко са такива хора в днешно време и вероятно това ще е моя бъдещ сервиз.Дано съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същата кола и вероятно същият проблем. Колата е на газ, и в темепратурния диапазон между 50 - 80 градуса работи неравномерно, претриса и придръпва, и понякога гасне, а като загасне няма палене. Върти по 10-15 сек 3-4 пъти и чак тогава пали. Появява се индикацията EPC на таблото, оборотите треперят, колата работи тромаво и шумно. Но дали и при мен са дюзи?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип са подобни като че ли симптомите,но при мен преди време когато ми светна EPC се оказа проблем в датчика на коляновия вал и го смених.Но то си го изписва диагностиката като грешка-sensor и т.н. При теб ако е същото и го смениш може и да спре да ти прави така,виж какво ще покаже диагностиката.Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същата кола и вероятно същият проблем. Колата е на газ, и в темепратурния диапазон между 50 - 80 градуса работи неравномерно, претриса и придръпва, и понякога гасне, а като загасне няма палене. Върти по 10-15 сек 3-4 пъти и чак тогава пали. Появява се индикацията EPC на таблото, оборотите треперят, колата работи тромаво и шумно. Но дали и при мен са дюзи?

Пробвал ли си я само на бензин, като спреш кранчето на газта?

Иначе от датчик колянов вал наистина може да имаш подобни проблеми, особенно топлия при старт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на диагностика си изкарва, че датчика не работи, няма комуникация с него. На бензин не ми прави ядове. То и с газовата се случва нещо. Сменяха филтър на газта, някакви клапани и кабели, та от тогава се появиха тези проблеми. Газаджията казва, че всичко е наред с колата,но неравномерното работа докато загрее я има само докато трае момента на прехвърляне. Ако си включа бенза, работи чисто. А гасненето не го знам от къде дойде, може да е съвпадение, че се появи с проблема на ГИ, и да е датчика, а не самата газ, но се случва доста рядко и непредвидимо и не мога да го хвана. Компютъра записва две грешки - тази за датчика и за бедна смес.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш че когато колата не работи добре на бензин,тоест има някакъв проблем,и на газ няма да ти работи добре,поне така са ми казвали,понеже компютъра на газта взима информация и е вързан с бордовия компютър на колата.Така че смени си този датчик на коляновия вал и виж как ще са нещата и ако продължава да има нещо нередно пак ще дискутираме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, точно това мислех да направя. Интересно защо,газаджиите не са ми казали за тази грешка, щеше да ми спести нерви и пари. Но явно и те не са гледали. Три пъти колата беше при тях за този проблем, и мислех че я закачат на диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото газаджиите си гледат настройките на газта и не правят диагностика на бензин,поне на мен никога и никъде не са ми правили подобна диагностика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...