Jump to content

Поставяне на Ресет-реле на Audi B4 ABT Помощ !


Recommended Posts

Някой може ли да ми даде някаква схема,нещо....за поставяне на такова реле.Кой кабел трябва да се прекъсне,какво реле ,може ли вместо реле някакво ключе,има ли запознати с процеса. Колата е 2.0 АБТ 90к.с. 92год.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешките в паметта на "елка"-та дето я има за ECU.

Редактирано от KCV
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами примерно компютъра на колата,тъй като е с метан без ламбда емулатор,ресети ,аванс процесори и всичко останало,та трупа грешки и не може да отлепи на бензин...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То най-лесно да ресетна цялата метанова уредба кардинално,ма не е там работата.Искам ЕКУ-то да се ресетва. И все пак някой с идеи?

Редактирано от RadiAngelova
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Аз съм с АБТ. Преди 9 години като си купих колата имах почти същия проблем. Един стар газаджия ме посъветва да сложа реле за ресет на ЕКУ-то. Точно това ЕКУ на АБТ-то като работи на газ се адаптира и сутрин като се запали мотора на бензин има проблеми. Той ми каза че с релето проблема се решава. Видял го е това на кола с монтирана газ в Италия. От както ми го сложи, вече 9 години колата е перфектна на бензин. Отдавна бях забравил за този проблем, та сега ме подсетихте. Съвета ми е да се отиде на газаджия и да се сложи реле. Мотора е познат отдавна, така че всеки който слага газови уредби трябва да може да се справи. Просто постоянния плюс на ЕКУ-то се прекарва през реле, а релето се включва на контакт. При изгасване, релето отпада и записаните режими в ЕКУ-то се изтриват. Не се записват грешки, а режими на работа. А ламбда емулатор трябва да има. Ако няма, ще има и грешки.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно за това и аз се насочих,но искат около 40-50 лв минимум за нещо,което мога и аз,просто искам да знам кой е кабела на ЕКУто,че на тия един път им дадох 10лв за релета уж за ремонт на ключа,50лв за смяна на ключ,че уж от него прави така,още 110лв и за един клапан още трябва да им дам, та поне 50лв исках да си спестя....та ако може да ми помогнеш,ще съм ти много благодарна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже беше много отдавна и съм забравил. Сега погледнах в Аутодата и видях, че 2-ри крак на ЕКУ-то (червен) е постоянен плюс, той се прекъсва и минава през контактите на релето. Захранването на релето се взема отнякъде черно/син кабел, той е плюс след контакт, а маса за бобинката се взема от кафяв кабел, на ЕКУ-то маса е 21 и 9 крак, там е най-близо. ЕКУ-то се намира в краката на пасажера, наврян е нагоре зад въздуховода. За всеки случай мери с мултицет като търсиш постоянния плюс и този след контакт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е най-голямата глупост. Ако записва грешки намерете причините и се преборете с тях. Не слагай реле.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 years later...

Здравейте! Никой ли тук във форума не знае кой пин /цвят кабел/ е постоянния плюс захранващ компютъра на Ауди 80 Б4 2.0 90к.с. АБТ и другия пин на , който идва плюс след подаването на контакт? Рових доста , но при мен снопа от кабели за буксата на компа е много къс и не мога да направя замерванията. Единственно успях да намеря на две места постоянен плюс , но и двата бяха по 8 волта без контакт.Искам да поставя ресет реле за да изчиства грешките , които трупа, когато е  на газ и от време на време когато е над 2000 об. мин. сама си подава по малко газ. На бензин нямам проблеми. 

Рових и в нета за схема на връзките към компютъра , но не мога да намеря.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По червен и дръгия червен с нещо си нямам постоянен плюс , както е писал по горе колегата koko60. Понеже е много къс снопа и с риск да се скъса нещо успях с голям зор да открия на едно място плюс 12волта , но е тънко кабелче и на цвят кафяво.Не съм сигурен дали е то , защото и според моите разбирания плюса трябва да има червен цвят или смесено червено и нещо друго?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за схемата. Аз вече и реших проблема, но все пак може по-нататък да и сложа и реле 😁 (то само това още го няма 🤣

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, NIKO написа:

А що не си я оправиш, да не "трупа грешки"?

Щото съм с обикновенно газово с копче и плочка а нямам ламбда контрол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като нямаш ламбда контрол е по-добре да сложиш симулатор на ламбда сондата. Релетата създават проблеми.

Редактирано от НаскоТ4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де , ама де го...........а и колко струва?

 

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение, ползвай бутона "@"
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...