Jump to content

Мирише на бензин


Naidden

Recommended Posts

Здравейте, от скоро се появи една миризма на бензин когато колата работи на едно место. Не мога да установя от къде е. Всички маркучи прегледах, а и съм ги сменял наскоро. Миризмата се появява когато карам и на газ и на бензин, само когато колата е в спряло положение и работи. В момента в който потегля миризмата изчезва. Не е много остра миризмата, понякога едва се усеща, но все пак си мирише! Проверих под колата дали не изпуска от някъде, но не е от там. Идва от коша на мотора. Понякога замирисва и на масло, но съм на 100% сигурен че едното няма нищо общо с другото, защото миризмата на бензин се появи скоро, а на масло от както карам колата. Обаче вече ми писна и съм убеден че не е някакъв сериозен проблем, та ако някой има идеи ще съм благодарен. Става въпрос за 80ка б3 1.8 карбуратор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си картерната вентилация, може би имаш скъсан маркуч и от там идва миризмата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че нямам такова чудо :huh: все пак това  е ауди 80 б3 1.8 карбуратор от 87г. а дори да има си нямам и понятие къде са и маркучите на тази картерна вентилация. Единственото за което се сещам е маркуча за картерни газове, който от мотора влиза в кутията на въздушния филтър и междодругото мисля че е цепнат. Преди време търсих такъв, но ми казаха че не се произвежда и че на практика той само бил сложен за да бил по екологичен автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега едно време и ладите и москвичите го имаха но им слагаха маркуч който висеше до земята , ако се сещаш- това за картерните газове. а за миризмата на бензин виж около помпата, моята В3 1,8 карборатор се пали от помпата в движение, та благодарение на полицаите/ едно добро да направят/ ме спяха та не стана по-лошо. та миризмата на бензин не шега работа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да разбирам, че картерната вентилация представлява маркуча влизащ в кутията на въздушния филтър? Що се отнася до помпата сега я поогледах и се навлажнява леко от горната част, ще пробвам да сменя скобата на маркуча който влиза в нея. Като го сменях преди време напънах яко помпата такаче може и в нея да е да е проблема, гледам че на самата помпа отгоре има винт може да иска да се натегне. Помпата я сменях преди около 5 години. Поне май намерихме от къде смърди на бензин :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, / да не се обидите / вие сте намерили и отговора на източника на миризма на масло. Но според написаното, не го осъзнавате още.

Преди две седмици скъсах, част от този маркуч. С подходящ щуцер го снадих и стана фабрично. Предполагам винаги може да си направите

нов. Маркучи масло устойчиви се продават. Колена има медни, месингови,PVC. Железарии и магазини за газови също има. Каква философия

има да си направите. При миризма на бензин се оглежда веднага всичко и се заменя с фирмени маркучи и се търси източник, защото ще

изгорите някъде. Преди години имах късмет с нови български да капе върху двигателя. Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дотук никой не даде отговор къде се намира отдушника.Значи той се намира над резервоара като погледнеш над него се вижда една пластмасова тръбичка която минава плътно по резервоар и влиза в един клапан и от него слиза покрай резервоара и излиза точно до двете тръби за бензинопровода под купето 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 16 часа, prodan написа:

Колега, / да не се обидите / вие сте намерили и отговора на източника на миризма на масло. Но според написаното, не го осъзнавате още.

Преди две седмици скъсах, част от този маркуч. С подходящ щуцер го снадих и стана фабрично. Предполагам винаги може да си направите

нов. Маркучи масло устойчиви се продават. Колена има медни, месингови,PVC. Железарии и магазини за газови също има. Каква философия

има да си направите. При миризма на бензин се оглежда веднага всичко и се заменя с фирмени маркучи и се търси източник, защото ще

изгорите някъде. Преди години имах късмет с нови български да капе върху двигателя. Успех!

Съгкасен съм колега, просто нещо ми се въртеше из главата, че докато още беше здрав този маркуч, пак миришеше, но както и да е. Ще взема маслоустойчив огнеопорен със тази дължина и диаметър и това е голямата работа общо взето, а за миризмата на бензин се оказа помпата. В ауто плюс имат само на пиерург за 40 кинта, но не искам такава. Имам едно ударено ауди което обаче е с Ru мотора а това е Sf, мисля че нямат разлика в помпите или се бъркам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, помпите нямат разлика / механичните/  но както разбрах караш на газ, ако можеш си намери електро механична / вибрационна / помпа. това е от печки  на камиони и коли. при мен след като се пали В3-ката сложих такава,даже бях преработил помпа от лада но и така си остана. с тази е по сигорно, когато си на газ няма движение на бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На суров бензин мирише или на изгорял? Има вероятност гарнитурата на изпускателните колектори да е изгоряла или на друго място и оттам да идва миризмата 

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сложиш клапана на газта след помпата преди разпределителя на гориво, когато си на газ и помпата създаде налягане, тя спира да работи. А електрическата помпа за карбуратор струва около 60 - 80 лева.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега слага се бензинов клапан но след разпределителя,защото когато помпата направи налягане не спира а почва да прави бели или маркуч ще протече или отива в картера този номер съм го правил, за това препоръчах на колегата Naidden ел. помпа, която с свързва към бензиновия клапан и когато е на бензин клапана отваря и помпата работи и обратното - минаваш на газ, изключва клапана и помпата спира. поне аз го бях направил така на моята В3-ка.

 

  •  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз си сложих помпата от старото ауди, тя е заводска и си работи добре. След смяната открих теч от второ място. Щуцера който захранва карбуратора. Беше се извадил и изпускаше. Наблъсках го доста навътре и сега е ок. Няма течове няма миризми. Относно газта, вече няма да я карам на газ. 1во защото бутилката е от 2001г. измислена марка и кой както я види се плаши. 2ро изпарителя ми капе. 3то на газ ми надува охладителната зверски, а на бензин не. И 4то защото на газ ми харчи масло, а на бензин не. Градско ми харчи между 9 и 10 на 100 Бензин което е поносимо и за сф мотора мисля е нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
На 23.09.2016 г. at 22:42, autounion написа:

колега слага се бензинов клапан но след разпределителя,защото когато помпата направи налягане не спира а почва да прави бели или маркуч ще протече или отива в картера този номер съм го правил, за това препоръчах на колегата Naidden ел. помпа, която с свързва към бензиновия клапан и когато е на бензин клапана отваря и помпата работи и обратното - минаваш на газ, изключва клапана и помпата спира. поне аз го бях направил така на моята В3-ка.

 

  •  

Ако помпата е електрическа няма нужда от ел. клапан. Достатъчно е да се свърже към съответния кабел, който управлява клапана на бензина. А относно механичната помпа - поинтересувай се как точно работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...